Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב ה1 שלי עד 15K - מה לקנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם הבאה לפני שאתה מפרסם הודעה תנסה להעזר בשרותי החיפוש, יש סיכוי

שכבר דנו בסוגיה.

 

205 ופיאט אונו הן אופציות טובות.

אם זה הרכב הראשון שלך שים לב שחשוב שיהיה לך כסף למוסכים (כי יהיה צורך),

ביטוח, ודלק. שלא תתקע בלי כסף זה :?

 

אוף טופיק קטן, למה דניאל 14? (רכב ראשון זה דניאל17 לא?)

 

גיא

פורסם

ניסיתי את זה אבל היה תפוס אז אני ינסה משהו אחר..

אז תודה בכל מקרה.

המליצו לי על הפורום הזה.

~~~חולה הגה~~~

(**נתניה**)LIVING THE DREAM

פורסם
אם זה הרכב הראשון שלך שים לב שחשוב שיהיה לך כסף למוסכים (כי יהיה צורך),

ביטוח, ודלק. שלא תתקע בלי כסף זה :?

 

 

גיא

 

תשמע טוב למה שהוא אומר לך.

יש לי חבר אידיוט שקנה אונו 88, וכל היום הוא מסתובב איתה ומקבץ נדבות לדלק.

(חוץ ממתי שהיא במוסך, יום כן יום לא).

עכשיו אחרי 3 חודש, היא כבר מושבתת, והוא מובטל בדיכאון.

 

קנה רכב שטופל כמו שצריך, וכל דבר שדורש תיקון,

תוריד מהמחירון.

לא לקנות בלי "נסיעת מבחן" ומכון בדיקה!!!

 

בהצלחה

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...