Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אודה לקבלת המלצות לרמקולים קדמיים קומפוננט ומגבר 2 ערוצים שישלוט רק על הקדמיים.

 

תקציב- 1,500 ש"ח (כולל הרכבה. לפי מיטב הבנתי הרכבה כזו נעה בין 400 ל-600 ש"ח).

ברשותי רדיו דיסק מתוצרת פיוניר, ממש כזה http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=127595

 

תודה מראש.

פורסם

אז אם ארכוש רמקולים אלו http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23401ואחפוץ בכל זאת במגבר 2 ערוצים טוב (נותר לנו בחישוב מהיר כ- 500 - 600 ש"ח), מה אתם ממליצים?

אין לי את הכלים לבדוק אילו מאפיינים דרושים ממגבר על מנת שיתאים לרמקולים הללו.

 

את הרמקולים האחוריים, כאמור, אני בוחר שלא לחבר למגבר ואף לא מעוניין באופציה עתידית כזו.

 

תודה.

פורסם

אני באמת לא מבין מה כולם ממליצים על הקומפוננט של המורל פולס

הוא לא חזק, הוא לא איכותי, והצליל שלו ממש לא נקי!

הוא לא נותן באס טוב והוא לא נותן טוויטר נקי ממש שומדבר

אני במקומך לא הייתי מתעסק עם מגבר 2 ערוצים!

לא שווה את הכסף!

עדיף לקנות מגבר 4 ערוצים יד שניה (לא חסר מגברים במצב מצויין אם תצטרך עזרה תפנה אליי)

ושתמיד תיהיה לך אופציה להוסיף או 6X9 או סאב חמוד שלא ישבור את האוטו אבל בהחלט ישלים לך את הצלילים הנמוכים שרמקול רגיל לא מוציא!

כמו כן קומפוננט טוב לא חסר

ג'יי בי אל שלדעתי נותן תמורה מלאה לכסף! ויותר מזה

אמרת שאתה מעוניין רק במגבר 2 ערוצים, אל תשכח שבשביל להפעיל קומפוננט רצוי מגבר איכותי עם חיתוכים טובים ומינימום זיוף

אני לא בטוח שאתה מחפש דווקא מגבר שתי ערוצים

תבדוק מחירים, תשווה ובסוף תגיע לזה שמגבר 4 ערוצים הרבה יותר שווה בתמורה לכסף

שכחתי לציין שההתקנה של מגבר לא משנה אם הוא 2\4 ערוצים

הסיבה היחידה שההתקנה הראשונה יקרה זה בגלל כל הכבלים RCA כבל+ העברה מהמצבר לאחורה

כבל מינוס.

לדעתי התקנה לא אמורה לעלות יותר מ 300 שקל כולל הכבלים

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם
אני באמת לא מבין מה כולם ממליצים על הקומפוננט של המורל פולס

הוא לא חזק, הוא לא איכותי, והצליל שלו ממש לא נקי!

הוא לא זה בגלל כל הכבלים RCA כבל+ העברה מהמצבר לאחורה

כבל מינוס.

לדעתי התקנה לא אמורה לעלות יותר מ 300 שקל כולל הכבלים

ועכשיו אחרי תשובה מנומקת זאת הייתי מאד רוצה לדעת את הדברים הבאים בנוגע למורל פולס כאשר אתה התקנת אותו:

* HU?

* ההגברה?

* איטום?

* מיקום וזוויות?

* כיוונים?

* פאזות?

 

תתן בבקשה תשובה לסעיפים שציינתי.

פורסם

חבר'ה לא לריב.

 

 

האם אמנם יש הבדל באיכות בין מגבר 2 ערוצים ל-4 ערוצים?

אני די נעול על זה שאין לי צורך ורצון להוסיף סאב או חיבור לרמקולים אחוריים.

 

האם יש JBL סביר (קומפוננט) במחירים המצוינים לעיל?

פורסם

מי רב?

 

אני בסה"כ שאלתי שאלה עניינית וחשובה מאדם בכדי לבדוק את אמינות דבריו והבנתו בתחום!

 

אגב eliranush אני עדיין מחכה.

פורסם

טוב לגבי התגובה שלך..

לא הם לא היו אצלי אף פעם ברכב

שמעתי אותם אצל מספר אנשים חלקם אפילו היה עם מגברים יוקרתיים ואנשים שמבינים עניין בכיוון

אני ממש לא אהבתי את הצליל שהם נותנים!!!

ברור שזה הרבה עניין של הרכבה

אבל איטום\פאזה\מיקום זווית אלה דברים שעולים כסף והכיוון די מוגבל בכל רכב

הצליל של הג'יי בי אל הוא הרבה יותר נקי לדעתי והרבה יותר אהבתי איך שהוא נשמע!!!

מקווה בקרוב לייבא את הדגם החדש שלהם שהוא 140 וואט אר אמ אס!!

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם
חבר'ה לא לריב.

 

 

האם אמנם יש הבדל באיכות בין מגבר 2 ערוצים ל-4 ערוצים?

אני די נעול על זה שאין לי צורך ורצון להוסיף סאב או חיבור לרמקולים אחוריים.

 

האם יש JBL סביר (קומפוננט) במחירים המצוינים לעיל?

טוב אז ככה..

מוכרים היום את הקומפוננט הזה ב 700 שקל תחפש תבדוק ותראה היכן שתרצה

אני יכול להשיג את הקומפוננט הזה ב 600 חדש בקופסא

כמו כן הייתי שמח להשמיע לך מה הקומפוננט שווה בלי מגבר יקר (XETEC)

בלי איטום בדלתות (אני לא רוצה לדעת איך הם ישמעו אחרי הינדוס קטן באוטו)

ובלי כיוון פאזות\זוויות

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

אלירן

 

אני בד"כ נמנע מלתת המלצות על רכיבים כלשהם כאשר לא התנסיתי איתם אישית. הכוונה שלי, התקנתי אותם. ולכן גם לא ממליץ לך לתת חוו"ד כאלה.

 

"שמעתי אותם אצל מספר אנשים חלקם אפילו היה עם מגברים יוקרתיים ואנשים שמבינים עניין בכיוון"

 

רק לידע כללי שלך, אצלי ברכב אחד קומפוננט הייבריד אם מגבר MRV 545 נשמע יותר טוב מאשר קומפוננט K3P אם מגבר VRX 6.420, אתה יודע למה, כי ברכב השני כלום לא מכוון!

×
×
  • תוכן חדש...