Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך 1500 שקל ?! רוצה משהו איכותי וטוב?!

1000 ששקל אתה מביא קומפננט דוקט ...סאונד סטרים ...וב 500 או מגבר לידטינג אודיו 2 *100RMS

או איזה מגבר ב500 שקל יד שנייה מה אתה חושב?

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

מצטרף להמלצה על הג'יי בי אל - לטעמי הוא נותן תמורה מעולה למחירו הנמוך. מזה כשנתיים מותקן אצלי ברכב ואני אוהב אותו. בקרוב אני אחליף אותו, אבל יש לי רק שבחים בשבילו.

 

א-ב-ל זה לא יעזור לך מה כולנו נאמר, אתה חייב לשמוע אותו בשביל לקבל החלטה. כמו בנוגע לפולס. תשמע - תחליט.

 

ניב

לא חותם

פורסם
אלירן

 

אני בד"כ נמנע מלתת המלצות על רכיבים כלשהם כאשר לא התנסיתי איתם אישית. הכוונה שלי, התקנתי אותם. ולכן גם לא ממליץ לך לתת חוו"ד כאלה.

 

"שמעתי אותם אצל מספר אנשים חלקם אפילו היה עם מגברים יוקרתיים ואנשים שמבינים עניין בכיוון"

 

רק לידע כללי שלך, אצלי ברכב אחד קומפוננט הייבריד אם מגבר MRV 545 נשמע יותר טוב מאשר קומפוננט K3P אם מגבר VRX 6.420, אתה יודע למה, כי ברכב השני כלום לא מכוון!

כל קומפוננט ישמע יותר טוב אחרי כיוון, פאזות, איטום אין בזה יוצא מין הכלל

ציינתי למעלה כפי שניתן לראות שיש אנשים שמבינים עניין בכיוון

אני פשוט לא אהבתי את הצליל שלהם גם של הדוטק היה ממש מעפאן לדעתי

לעומת זאת כמו שציינתי כבר לי יש את הג'יי בי אל באוטו ובאמת מעבר לזה שהוא נותן תמורה מלאה לכסף ויותר מזה הוא נשמע מצויין גם בלי איטום ובלי פאזות

אני חושב שהבהרתי את עמדתי בעניין

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם
מצטרף להמלצה על הג'יי בי אל - לטעמי הוא נותן תמורה מעולה למחירו הנמוך. מזה כשנתיים מותקן אצלי ברכב ואני אוהב אותו. בקרוב אני אחליף אותו, אבל יש לי רק שבחים בשבילו.

 

א-ב-ל זה לא יעזור לך מה כולנו נאמר, אתה חייב לשמוע אותו בשביל לקבל החלטה. כמו בנוגע לפולס. תשמע - תחליט.

 

ניב

יש לך את הדגם 70 וואט אר אמ אס?

בכמה רכשת אותו?

ולאיזה כיוון אתה הולך בקומפוננט אחרי הג'יי בי אל?

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

רכשתי אותו לפני כשנתיים ב700 ש"ח

הדגם הוא 6506 - כן הוא מקבל 70 RMS

 

אני חייב לציין שקניתי אותו לאחר שמיעת דוטק ופולס. הם לא היו לטעמי, לפחות לא לחובב אלקטרונית.

 

פוקאל K2P

 

ניב

לא חותם

פורסם

אוקיי, ניסיתי לדלות נתונים מבין שלל התגובות, ואתם המלצתם על 2 אופציות עיקריות:

 

 

1. קומפוננט morel 6.5 עם מגבר 2 ערוצים של Lightening Audio B2.300.2.

2. קומפוננט JBL GTO6506 עם מגבר ROCKFORD או LANZAR.

 

יש עוד אופציות? מה נראה לכם השילוב הקטלני?

×
×
  • תוכן חדש...