Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי שוב על השרשור ואני יכול כעת לגבש דיעה, השערה יותר נכון, להשתלשלות העניינים ואולי אף לגורם הכשל.

 

המנוע עבר פירוק והרכבת ראש עקב הופעת מים בשמן. גל הזיזים היה חייב להיות תקין כי אחרת היו מגלים זאת המוסך או המשפץ.

ליכלוך חדר למעבר השמן בראש מנוע בזמן השיפוץ או הרכבה וסתם מעבר שמן לפיקה שנשחקה.

שבבים מאותה הפיקה חדרו לשמן המנוע וחדרו מבעד לרשת המסנן שמבצע רק סינון ראשוני גס.

אסופת שבבים יכולים לגרום להתקעות המשאבת שמן או קריסתה ולכן המנוע נעצר והבחנת בשבבים בשמן.

 

פירוק המשאבת שמן עלול לאושש את השערותיי, וכדאי שתשים עליה יד.

וגם אם אני צודק, חששני שכבר מאוחר מידי.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך אתה מסביר את העובדה שאחת הבוכנות נקיה לחלוטין כאילו לא עבדה הרבה זמן?

אלא אם כן ניקה בעל המוסך את הבוכנה ואני לא בטוח שהוא כזה מתוחכם...

בריאות לכולם!

פורסם
לאחר קריאת ההודעה שלך דוד, נזכרתי שלא ראיתי בכלל את הצינור עם המסנן, זה באמת חלק שנעלם מעיני.

את הראש כן ראיתי וחוץ מהקמשאפט עם הפיקה השחוקה לא ראיתי משהו יוצא דופן.

בוכנות בעל המוסך דווקא כן הזמין, אם יתקין אותן...נבדוק בהמשך.

חלילה לי מלהביך אותך,רק רציתי לשאול,מי כתב את זה:"הראש מפורק אבל לא ראיתי אותו."

ואם כן ראית,מה אתה מבין ביוצא דופן או לא.סובבת בדקת אם הקמשאט תפוס ?. במצב של חוסר שמן

הוא יתפס לפני שפיקה תישחק.חוץ מיזה לא מספיק להתקין בוכנות יש לחרוט בלוק,או להחליף סליבים.

דניאל כל מילה זהב ,מלבד,"אסופת שבבים יכולים לגרום להתקעות המשאבת ".לעולם לא.

דעתי נשארה כמו שכתבתי בהתחלה,לא הגיע שמן לקמשאפט.שבבים סתמו את המעבר לקמשאפט

(בגלל ששם נמצאים המעברים הצרים יותר, של מערכת השמן .) או פקונג ראש לא מתאים שסתם את מעבר השמן לראש. לא לשכוח שלדבריwonderd המנוע עבד רק 4 דקות.אם נניח שהמשאבה ניתקעה ותפסה את המנוע באותה שניה הפסיק גם לחץ השמן,המנוע נעצר,מה אם כן גרם לפיקה להישחק ?,לא הגיוני. מההתחלה היה צריך לאסוף את משאבת השמן, ופקונג הראש,גם לי נראה שמאוחר מידי.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הבוכנה הנקייה זה שריד של התיקון הראשון.

מים שחודרים לתא השריפה גורמים לניקוי הבוכנה ותא השריפה, כמו ניקוי קיטור.

 

דוד, סתימה במעבר שמן לפיקה אחת היא לא תופעה נדירה בדייהו, ובהחלט יתכן שהסתימה כבר הייתה קיימת והראש מנוע לא נוקה כמו שצריך.

משאבת שמן יכולה גם יכולה להתפס משבבי יציקה ברזל מגל הזיזים, המרווחים מאוד קטנים במשאבה ומספר שבבים שנתקעים במרווח צר עלולים לתפוס אותה. אפשרות אחרת היא שהשבבים גרמו לבלאי מואץ מאוד למשאבת שמן עד להתפסות עצמית, חתיכות של המשאבה עצמה נשברות והיא נתפסת.


×
×
  • תוכן חדש...