Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צום קל לכולם

 

הגולף המשפחתית שלנו משנת 2002 מנוע 1600 סמ"ק גיר אוטומטי החליטה לעשות בעיות.

הרכב נסע 85 אלף קילומטרים ומטופל במוסך המרכזי של גולף.

היום הייתי במוסך ויועץ השירות אמר לי שהגיר מתפקד במצב חירום ויש לבצע שיפוץ גיר בעלות של 8 אלפים שקלים לאחר שירות של רצון טוב.

שאלתי מה התקלה ונאמר לי שהמחשב כותב שיש קוד תקלה N91.

מישהו יכול להסביר לי מה המשמעות והאם צריך לבצע שיפוץ גיר ?

בתודה מראש.

פורסם

מרק יגיד לך בדיוק איזה, אבל התקלה מצביעה על נתק באחד הסולנואידים בגיר.

צריך לבדוק את הגיר, אבל אם זו הבעיה היחידה, מספיק יהיה להחליף את הסולנויד ולהמשיך לנסוע כרגיל.

יתכן גם כי מגע רופף בצמה של הגיר גורם לתקלה כזו.

בכל אופן, לא משפצים גיר בגלל נתק בסולנויד!

פורסם

זה לא מקומם?

 

מוסך מורשה של יבואן שלא מסוגל לקרוא קוד תקלה ולתת מענה אמיתי לבעיה.

פשוט חוסר מקצועיות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בוקר,

 

קוד התקלה מראה שיש בעיה בסולונואיד מספר 4 ביחידה ההידראולית של הגיר.

 

הסולונאיד הוא מסוג N.O.

 

1. יש לעביר את הסוויץ' למצב OFF ולנתק את מחשב הגיר.

 

2. יש לבדוק התנגדות בין פינים 47-67 ההתנגדות צריכה להיות בין 4.5-6.5 אוהם.

 

במידה והתוצאות לא בתחום שציינתי יש לבדוק את החיווט בגיר.

 

3. יש לבדוק את ההתנגדות בין פינים 1-47 במידה ויש נתק יש להחליף את הסולונואיד.

 

בדיקות נוספות ניתן לבצע לאחר ניקוז שמן גיר ופתיחת האגן.

 

בכול מקרה תצטרך בעל מקצוע שיודע להחליף את הסולונואיד.

שים לב מחירו של סולונואיד בחו"ל בסביבות 100 דולר.

לפרטים נוספים והסברים פנה אלי בפרטי.

 

ראה קובץ מצורף (סימנתי בצהוב את הסולונואיד N91).

 

ניתן לרכוש את הסולונואיד בקישור:

https://www.1stvwparts.com/keyword.html

Pages from AUTO TRANS DIAGNOSIS - V.A.G. 01M-2.pdf

Pages from VOLKSWAGEN 01M-3.pdf

Pages from VOLKSWAGEN 01M-2.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

סולל הדרך - צודק 100%

איך יבואן מרשה לעצמו לשלוח גיר לשיפוץ בעלות של 8000 שקלים כאשר לפי כל ההסברים כאן + הגזמה ענקית שלי הסיפור לא יעלה יותר מ1000 שקל?!

 

אני לא יודע אם זה חוסר מקצועיות או גניבה, אבל אם הייתי בעל המוסך המוסכניק שנתן את הדיאגנוזה הזאת היה אצלי תחת "מעקב".

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...