Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שהדת היהודית יחודית בזה שיש אנשים שמתגאים בכך שהם חוטאים.

(יעני בא ננסה את אלוקים ונראה לו מזה...נאכל חזיר על האש בעודנו מתרחצים בכנרת...)...

 

גמר חתימה טובה,

צום קל ( למי שצם )

צפיה נעימה ( למי שצופה )

רכיבה זהירה ( למי שמדווש )

בלוי נעים ( למי שמבלה...)

מסכים איתך בכל מילה!

רק יש לי בעיה אחת.

אתמול הייתי בסליחות ליד הבית, ושם אפשר לראות דבר שלפי דעתי זה שיא הצביעות:

כל הערסים שלפני 10 דקות קיללו אותך\שדדו אותך\רבו איתך פתאום נהיים דתיים, עונים "אמן" בקולי קולות וצועקים את התפילות לשמיים כאילו אין מחר. לא משנה שכמה דקות אחרי סיום התפילה הם שוב חוזרים למנהגיהם הרעים אלא בכך שהם חושבים שמי שצם ביום כיפור וצורח בתפילות הוא יותר דתי ואיש יותר טוב מחילוני.

 

את זה הכניסו חלק מהרבנים שצצו עכשיו שטוענים בחלקם שדבר ראשון זה התפילה.

לפי דעתי ולדעת התורה דבר ראשון שהכי חשוב זה דרך ארץ וכבוד לבני אדם (דרך ארץ קדמה לתורה).

אז זה מגעיל אותי שבן אדם שכל השנה עושה דברים מפוקפקים בערב יום כיפור לובש לבן שם כיפה ענקית על הראש צורח את התפילה בקולי קולות והוא חושב שהוא אדם יותר טוב ממני ושהכל נסלח לו!

 

בגלל זה גם יש יותר ויותר התרחקות של חילונים מהדת, גם חלק מהדת נהיתה מסחרה ובאלגן שמונע מאינטרסים כאלו ואחרים. אם יחזרו להיות כמו פעם שמי שהיה דתי היה מנסה להיות אדם טוב יותר כלפי הזולת ולא גנב אבל שמתפלל יפה כולנו נחיה כאן בשלווה ושלום.

 

חתימה טוב וצום מועיל.

VW PASSAT 1.8T

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איש הפאסט אני מסכים איתך בכל מילה .:mm_yeah:

הערסים האלה צריכים קודם ללמוד להתנהג ואחרי זה ללמוד להתפלל,

ובגלל זה לא בא לי ללכת לבית כנסת ליראות את הפרצופים "התמימים" שלהם.

 

יוגב

פורסם

שלום לכל הצמים, בעקבות השרשור הנ"ל, הלכתי במיוחד לשאול למה צמים ביום כיפור, הבחורה הראשונה ששאלתי, והיא באמת הראשונה, ענתה לי בדיוק כך:

 

" מה זאת אומרת? כי כולם צמים"

 

REST MY CASE?

פורסם

היום כולם צמים!

 

צמים מודרנים, לא אוכלים אבל כל השאר עושים כרגיל.

 

זה דוחה ואפילו רבתי עם אמא שלי בגלל זה והטלויזיה, ובסוף הגיע המשפט הרגיל, "כשתגור לבד תעשה מה שאתה רוצה, בנתיים אתה גר בבית שלי".

חבל שהיא שוכחת שהבית הזה גם על שמי בטאבו

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תודה לכל המגיבים!

:shock: לא צמתי.

תכננו לנסוע לבלות לאיזה מקום מרוחק ושקט. אבל בגלל איחור אופנתי למדי של פרסונה מסויימת מהקבוצה שלנו היה מאוחר מידי לצאת לדרך. ונאלצנו להישאר "בבית" וזה מבאס. אולי זה מה ש"ההוא" מלמעלה רצה שיקרה.:-D לא!

 

תודה לכולם.פשיייי איזה ויכוח.....

רגע שמר, לא צריך...אני לבד.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

 

שבוע נעים לכולם!

פורסם

זה דוחה ואפילו רבתי עם אמא שלי בגלל זה והטלויזיה, ובסוף הגיע המשפט הרגיל, "כשתגור לבד תעשה מה שאתה רוצה, בנתיים אתה גר בבית שלי".

חבל שהיא שוכחת שהבית הזה גם על שמי בטאבו

היית צריך לשלוח אותה לחדר שלה בלי לראות טלוויזיה יומיים.
פורסם

בטח היה קל!

כי גם השנה ש"ס כיבו את השמש שעה קודם בגלל שברוב טיפשותם הם חשבו שזה יקצר את הצום ושהם מרמים ככה את האלוהים שלהם. :evil:

 

אפילו בחלם היו צוחקים על טיפשות כזו.

פורסם

אין כמו חוף הים עם רבע עם ישראל שבורח בדיוק מאותו דבר....

היה צום קל וטעים.....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
היית צריך לשלוח אותה לחדר שלה בלי לראות טלוויזיה יומיים.
אין בחדרים טלויזיות (לפחות לא כאלה שפועלות)

 

באמת היה טעים השנה, הג'חנון והקובנה האלה עושים שמח בבטן

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בטח היה קל!

כי גם השנה ש"ס כיבו את השמש שעה קודם בגלל שברוב טיפשותם הם חשבו שזה יקצר את הצום ושהם מרמים ככה את האלוהים שלהם. :evil:

 

אפילו בחלם היו צוחקים על טיפשות כזו.

לא היה קצר יותר, היה קל יותר כי אז הצום ברובו בזמן חשיכה.

פורסם
לא היה קצר יותר, היה קל יותר כי אז הצום ברובו בזמן חשיכה.

הפוך, גוטה, הפוך.

 

זמני הצום ביחס לחשיכה קבועים כי הצום נקבע לפי שקיעת השמש!

השינוי של שעון הקיץ בסך הכל מגדיר מה יראה השעון על הקיר בשעת תחילת הצום - הראה 17:00 ולא 18:00.

וכמובן בסוף הצום 18:00 ולא 19:00.

 

אין לזה שום השפעה על אורך הצום (כ-25 שעות) וגם לא על מועד תחילתו המוחלט (ביחס לשקיעת החמה, או ל-UTC, או מה שזה לא יהיה)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

LOL הרגת אותי עידן, הם אשכרה חשבו שהשעון חורף יקצר להם את הצום.

 

הצום דווקא עבר דיי בקלות יחסית לשנים קודמות, והרגו אותי שכנים שלי. ממש אנשים כולערות. מתחילים לי בשעה 3-4 לבשל איזה משהו על האש וזה מריח לכל השכונה , באמת חוסר כבוד לאחרים. :snipersmi

ROOONEEYY

פורסם

ההשפעה היא לא על אורך הצום

:-D:-D

 

ההשפעה היא על זמן זריחת השמש.

בשעון קיץ-השמש זורחת כאילו שעה אחרי.

 

בערך מתחילת השנה-זמני הזריחה מתאחרים ולכן כל מי שמתפלל בבוקר-הזמן מתחיל להתאחר והבעיות (עבודה וכו)מתחילות לצוץ.

 

חיפשו תאריך מוסכם,מצאו את יום כיפור כמעין תאריך סמלי וקל לזכירה.

לא יותר ולא פחות.

 

בדיוק אותו הדבר חצי שנה אחרי-ערב פסח

מה תגידו על זה? שרוצים לאכול חמץ עוד שעה?

:-D


×
×
  • תוכן חדש...