Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע איפה נמצא הטרמוסטט ברכב הנ"ל בבקשה.

אשמח אם יצורף שירטוט של מערכת הקירור ואשמח עוד יותר למיקרופילם לרכב הנ"ל.

 

עוד שאלה :

היכן נמצאים הפיוזים של המראות החשמליות ברכב הנ"ל בדקתי בתיבת פיוזים הכל תקין האם יש עוד מקום לבדיקה?

תודה

RS3 8Y

  • ספונסר פורום
פורסם

כשאתה עומד מול המנוע בין בית מסנן השמן לחלק האחורי של האלטרנטור תראה פלנש יוצא מבלוק המנוע מחובר

בשני ברגי 10 ממ .תפתח את אלו עם ראצט קטן ומאריך והוא נופל לך לידיים

בנוגע לפיוז של המראות-ברכב הזה אין עוד פיוזים פרט לאלו שבצד הדש מאחורי המכסה (יש גם בית נתיכים ראשוני על המצבר אבל הוא לא קשור לזה )

יכול ליהיות שיש לך בעיה במתג מראות זה חלק לא יקר כ120 שח

 

פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם

***מוסך_רון באופן שיטתי אינך מנקד את הודעותך, הודעות עתידיות ללא סימני פיסוק הכרחיים, ימחקו.***

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
כשאתה עומד מול המנוע בין בית מסנן השמן לחלק האחורי של האלטרנטור תראה פלנש יוצא מבלוק המנוע מחובר

בשני ברגי 10 ממ .תפתח את אלו עם ראצט קטן ומאריך והוא נופל לך לידיים

בנוגע לפיוז של המראות-ברכב הזה אין עוד פיוזים פרט לאלו שבצד הדש מאחורי המכסה (יש גם בית נתיכים ראשוני על המצבר אבל הוא לא קשור לזה )

יכול ליהיות שיש לך בעיה במתג מראות זה חלק לא יקר כ120 שח

 

***מוסך_רון באופן שיטתי אינך מנקד את הודעותך, הודעות עתידיות ללא סימני פיסוק הכרחיים, ימחקו.***

רון שלום!!!

כאשר פתחתי את צינור הפלסטיק המדובר לא היה בפנים כלום כנראה שנסעתי בלי טרמוסטט כי הרכב לא היה עולה לטמפ עבודה.

כדי לדעת אם פתחתי את הצינור הנכון האם בצינור עצמו יש מגרעות כאלו לטרמוסטט?

האם בעקבות כך שלא היה לי טרמוסטט האוטו סחב הרבה פחות ואכל המון סולר והיה ריח של סולר + פיח שחור באגזוז?

RS3 8Y

פורסם
רוצה שרטוט ?

דגם מנוע כפי שרשום ברשיון הרכב ונפח מנוע בבקשה.

אשמח למיקרופיש של כל הרכב הנ"ל.

דגם:AGP

נפח:1896

RS3 8Y

פורסם

מיקרופיש=היסטוריה

 

ניתן לרכוש באינטרנט תקליטור שנקרא ETKA ומכיל את המידע שביקשת.

בכול מקרה המידע שביקשת מצורף.

תמיד שים לב להבדלים הקטנים בתיאור הפריט והמק"ט עבור מנוע דיזל/בנזין לפעמים החלקים דומים.

בקישור המצורף יש הסבר מצויין כיצד להחליף את התרמוסטט במנוע TDI תהליך ההחלפה דומה.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1730221

Binder1.pdf

Binder2.pdf

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...