Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישה עמדה עם השקיות שלה בפתח של הכניסה לחנייה, בשטח של החניית רחוב בשביל לעצור מונית אולי.

הגעתי עם המכונית המסחרית וצפצפתי לה שתזוז אז היא לאט לאט לקחה את השקיות ושמה בצד בשביל שאעבור.

בשלב מסויים חשבתי שהיא כבר לקחה את כל השקיות כי היא הפנתה את הגב אלי ולא אמרה לי לחכות.

נסעתי לאט ובלי לדעת שיש עוד שקית עליתי עליה קצת. זאת בגלל שלא היה לי שדה ראייה לדעת שיש עוד שקית לפני.

שילמנו לאישה פיצוי של 100 ש"ח לפי ערך התכולה של הקניות.

 

רציתי לדעת מה עושים במקרים כאלה ומי צריך לשאת בנזק?

 

תודה,

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב שלא היה שם ילד קטן שלא ראית

 

פעם הבאה להסתכל ואם לא בטוחים אז לשאול

 

אתה אשם שלא הסתכלת ובדקת את השטח.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אז ככה מה שהכי הגיוני לעשות זה להתפוצץ מצחוק ולנסוע .

 

סתם , תכלס עשית בהיגיון ששילמת לה את הפיצוי ונסעת זה הדבר ההגיוני היחיד שאני יכול לחשוב עליו .

ים long time no

פורסם

מותר לשאול מה הייתה תכולת השקית? :lol:

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

ראשית הרשה לי להגיד לך כל הכבוד על זה ששילמת את הסכום.

כבר זכית למצווה בתחילת השנה. -כל הכבוד .

 

מי אשם היא או אתה זה כבר לא משנה .

אבל יש לציין כי בפעם הבאה שיקרא לך מצב כזה אני בטוח שתשאל את הגברת או האדון אם השטח שלפניך פנוי ואתה יכול לנסוע.

 

שנה טובה

ירון מאיר

פורסם
טוב שלא היה שם ילד קטן שלא ראית

פעם הבאה להסתכל ואם לא בטוחים אז לשאול

אתה אשם שלא הסתכלת ובדקת את השטח.

טוב שלא היו תאומים או שלישייה.

אם אתה חושב שילד לא יכול להתחבא מאחורי כמעט כל רכב בלי שהנהג יוכל לראות אותו- אתה טועה. בעיקר בגלל זה מכוניות נוסעות על הכביש וילדים לא יורדים לבד מהמדרכה ולא מסתובבים לבד בחניון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אם השקית היתה על כביש או בשטח שמיועד לנסיעה אז היא אשמה, אחרת אתה אשם.

כנ"ל גם עם ילדים.

לפי מה שאתה רושם, אפשר להבין שאם מישהו דורס ילד ,הוא יצא זכאי רק בגלל שההורים שלו השאירו אותו לבד על הכביש.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
לפי מה שאתה רושם, אפשר להבין שאם מישהו דורס ילד ,הוא יצא זכאי רק בגלל שההורים שלו השאירו אותו לבד על הכביש.

זה באמת משנה מי אשם?

 

חשוב לזכור כשנוסעים לאחור שאף פעם אתה לא יכול לראות עצם מתחת לגובה מסויים שעומד קרוב לרכב מתחת לקו החלון.

 

בגלל זה לאחור נוסעים ל-א-ט. מתחילים בשיא האיטיות ומאיטים עוד ככל שמתקדמים, סליחה, מתאחרים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...