Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רון!

קבל את הערכתי המלאה על הסבלנות והנכונות!!!

אינני יכול להוסיף דבר חוץ מלחזק אותך, אני לא הגבתי קודם מפאת חוסר בתכונות הללו

 

בברכה

נדב (שמחכה למנהלי הפורום הטכני)

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
מומלץ לבדוק מה אומרת הספרות הטכנית בקובץ המצורף.

בית המשפט !

הצדק איתך אך ההיגיון והכיס מוחים בתוקף.

יום טוב גם לך

פורסם

רון ידידי,חלילה וחס,אני לא מנסה להעליב אותך,נראה שלא הבנת אותי נכון.אתה הוא זה שכינה אותי חפיפניק .

הויכוח הזה עקר, אני מציע שלהבא נתרכז בבעיות טכניות ,אתה תחלוק עלי ואני עלייך מבלי להיכנס

לעניינים אישיים.

ותפסיק להתרגז,אף אחד לא שווה את זה. :-D

בידידות דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • ספונסר פורום
פורסם

כתבתי שאתה חפיפניק זה נכון אבל לא ההיתי עושה את זה אם לא ההית מודיע שאני מדבר שטויות

המקצוע הזה הוא בנפשי אני מגיל 9 במוסך ובזה אני מבין -ותאמין לי אני הראשון שמודה שאני חמור

בכל תחום אחר ,אני מכבד את המקצוע הזה ותמיד שופט מוסכניק לכף זכות עד שלא הוכח אחרת ,

אפליה מתקנת שכזאת -לא התכוונתי להעליב אבל יכולת לומר שטעית וזהו ,אבל אתה ירית לכל הכוונים

 

בברכה רון

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לגבי כיוון גלגלים, פעם החליפו לי גומית מסרק הגה, ולאחר מכן ההגה היה עקום,

זאת אומרת, הרכב נסע ישר אבל ההגה היה קצת עקום.

המכונאי ניסה פעמיים לסדר את זה ועדיין ההגה לא היה מאוזן לגמרי.

 

באתי למקום של כיוון פרונטים, והמכוון פרונטים נסע איתי ברכב, ונסענו בכביש ישר,

וכל פעם אמרתי לו מה המצב של ההגה , והוא היה יוצא החוצה, ומכוון איזה בורג.

כך במשך חצי שעה בערך עד שאמרתי לו שההגה מדוייק.

 

הוא אמר לי שזאת השיטה הכי מדוייקת לביצוע מירכוז הגה.

פורסם

דניאל בדיון שציינת מדובר על מסרק ההגה בעוד שאנחנו כאן דנים בתפוחי הגה.

תפוחי הגה ניתן בקלות להשוות עם העין ללא ציוד מדידה מתקדם, לא כך הדבר כשמדובר במסרק.

נכון שהדיונים דומים אך התשובות שונות ובצדק.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...