Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחר שבפעם האחרונה לא יצאה הרכישה לפועל, כנראה שאנחנו שוב מחפשים רכב לבת זוגי.

אני נוסע לתקופה לחו"ל והיא (בנתיים) תשאר כאן ללא הדיפנדר, אבל עם רכב אחר.

חזרתי וקראתי השרשור הזה: בטיחותי, גדול, כמה שיותר חדש ו.... עד 10K מקסימום אותו אני פתחתי לפני כחודשיים.

בפעם האחרונה כתבתי:

...בטיחותי, גדול, לא אמריקאי, עד 10K.

לדרישות אלו נוסיף: מזגן חובה, הגה כח חובה.

תיבה ידנית או אוטומטית - ממש לא משנה.

אין כאן חיפוש של הנאה מנהיגה, רגוש או שמירת ערך.

הערך החשוב ביותר הוא בטיחות (במחיר שאני מדבר, ברור לי שמדובר על בטיחות פאסיבית בלבד, אבל גם זה משהו).

בונוס נוסף שיתקבל בברכה - הצורך להימנע מ-2 טסטים לשנה (ז"א, רכב מעל שנת 1987 לפחות).

תיצרוכת דלק, גם היא לא מעניינת כרגע.

מה השתנה מאז?

התקציב נמצא כעת בין 10K ל-15K.

בנוסף, שאלתי את עצמי, למה לא אמריקאית?

מעיון בלוחות, בתקציב שלי אפשר למצוא וולבו 940 מתחילת שנות ה-90 או לחלופין שברולט קורסיקה / פונטיאק טמפסט (תאומות?) מאותן השנים.

מה אתם אומרים?

האם ההשוואה הוגנת?

באמריקאיות, האם יש עדיפות למנוע ה-2.2 או ל-3.1?

האם יש עדיפות לאחת על השניה (שברולט מול פונטיאק)?

עד היום, ניזונתי משמועות על אי אמינות ברכבים אלו (האמריקאים), בעיקר בעיות חשמל. בנוסף שמעתי על עלויות אחזקה יקרות (מחירי חלפים),האם יש אמת בשמועות?

בשורה התחתונה, בתקציב שהצבתי מה הייתם רוכשים, את האמריקאיות או את הוולבו 940?

תודה

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

את הוולבו,חד וחלק.

הטמפסט\קורסיקה,בנוסף לכך שהן מכוניות גרועות למדי,לא היזדקנו בכבוד,ותיקוני חשמל,בעיקר אלטרנטורים ששובקים חיים מהר,עלולים להפוך את המכונית לבור ללא תחתית.

גם מערכת ההצתה רגישה למדי ותיקון מנוע מזייף עלול להיות יקר.

אני חוזר להמלצה שלי-בתקציב הזה חפש וולבו 240 כמה שיותר חדשה.אין בה אלקטרוניקה כלל,היא אמינה מאד וזולה לתחזוקה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

עדיפה ה-3.1 על פני ה-2.2 בכל מובן.

אין הבדל בין הקורסיקה לבין הטמפסט.

מהניסיון שלי עם אמריקאיות- אין לי תלונות על אמינות, מחירי חלפים או צריכת דלק גבוהה [להפך].

במחיר המדובר- הייתי קונה רכב שמור, ולא מתמקד בדגם זה או אחר, גם הייתי מרחיב את החיפוש לדגמים נוספים.

ההצעה של חן יכולה להיות טובה, אבל קשה למצוא כאלה.

dirty old man

need love too

פורסם

ברק, מה קרה? שתית את הסולר מהמיכל של המשאית של גנאדי?!

 

רד מהר מהאמריקאיות הללו. וולוו חד וחלק!

פורסם

ברק , אני בדעתו של חן - ה-240 "פשוטה" ונקייה מאלקטרוניקה ו"חישמולים" (איזו מילה :D ) מיוחדים - ABS ושאר ירקות.

 

יש לך בטיחות פסיבית פנומנלית (וכבר דיברנו על כך), אך מנגד אין לך את "כאב הראש" של רכיבי חשמל שעם הזמן (מה לעשות), מתחילים להראות סימני הזדקנות - ומתחילות אפילו סטיגמות על רכבים מסוגים מסויימים (גם ה-940) בין היתר, בגלל חשמל שעבר שנים לא מעטות.

 

אם אתה מחפש סטיישן - יש כמה בודדות ממודל 90+ , אם לא - אני לא חושב שיש אחת מעל למודל 87' - אם תמצא והיא במצב טוב - תקח. הרכבים האלה פשוט מדהימים באמינות שלהם.

פורסם

מונדיאו ידנית בארץ יש בודדות, ובכל מקרה לא לפני מודל 1994.

 

כמו בשרשור הקודם, דעתי היא שמונדיאו וקסנטיה הן הקניות הטובות ביותר לדרישותיך. ABS וכרית אוויר כסטנדרט. אפשרות נוספת היא פז'ו 405 ידנית.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תודה לכל מי שהגיב עד כה. ה-240, על אף העדר טכנולוגיה ופשטות מכאנית, היא כבר רכב ישן, מאוד ישן.

אני מעדיף להתקדם במודל ועוד יותר מעדיף להמנע מ-2 טסטים לשנה.

240 ממודלים מתקדמים יותר, מאוד קשה למצוא.

 

לגבי האמריקאיות, אני מבין ששומר נפשו ירחק.

 

פז'ו או קסנטיה (קסנטיה?! :shock: ), תודה, לא מעוניין.

כנראה שזו תהיה ה-940 בסוף.

עדכונים, אם יהיו, יבואו.

 

*** עריכה**

פורד מונדאו אוטומטית (כמו שאמר אליבבה, אין ממש הרבה ידניות), למה לא?

כרית אויר, ABS, כבר ב-94 (בוולבו מקבילה אין כרית אויר).

למה הן נסחרות במחירי בדיחה שכאלו?

חלפים? זמינות? עלויות?

האם בכלל שווה ללכת על רכב זה?

בעד, נגד, אשמח לשמוע.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

גם 740 מתחילת שנות התשעים היא נעדרת אלקטרוניקה, ונכנסת בתקציב עם עודף.

 

יש כמה הצעות ב-yad2

 

בהצלחה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
גם 740 מתחילת שנות התשעים היא נעדרת אלקטרוניקה, ונכנסת בתקציב עם עודף.

 

יש כמה הצעות ב-yad2

 

בהצלחה.

חוץ מ-ABS, אני חושב שהחשמל שם די דומה ל-940 , לא?

ואם כבר שתיהן חולקות את אותה הפלטפורמה, אני מעדיף לקבל ABS ושנתון יותר מתקדם.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
באמריקאיות, האם יש עדיפות למנוע ה-2.2 או ל-3.1?

ה 3.1 של GM עדיף לאין שיעור על ה 2.2

זהו אחד המנועים הותיקים והמוצלחים שיצאו מאמריקה בכלל.

האוטו שמסביב למנוע (קורסיקה/טמפסט) לא שווה.

It's life, Jim, but not as we know it

×
×
  • תוכן חדש...