Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתה מחפש ברכב פרט בקשה

 

אתה לא יכול פשוט להגיד אימפרזה כן או לא ציין מה אתה מעוניין שיהיה לך ברכב מה התקציב

פורסם

אז ככה :

 

  1. לאחרונה התלבטתי בנוגע לרכישת רכב מיני (סוויפט / יאריס / ג'אז) או לחילופין ג'יפ ג'מני.
  2. קיבלתי כאן מידע וכמעט החלטתי בעד הסוויפט.
  3. אתמול לאחר שהסתבר לי כי באותו מחיר (פלוס מינוס) ניתן לרכוש משפחתית טובה - סוברו אימפרזה - חזרתי לנקודת ההתחלה כלומר... לנקודת ההתלבטות.

היות וכך - פניתי שוב בפורום זה בבקשת מידע.

והפעם : סוברו אימפרזה כן / לא ?

 

"דבר חלש" (בין שתיים לארבע בצהריים)

יש לך עוד. סע. סע.

פורסם
אז ככה :

 

 

 

  1. לאחרונה התלבטתי בנוגע לרכישת רכב מיני (סוויפט / יאריס / ג'אז) או לחילופין ג'יפ ג'מני.
  2. קיבלתי כאן מידע וכמעט החלטתי בעד הסוויפט.
  3. אתמול לאחר שהסתבר לי כי באותו מחיר (פלוס מינוס) ניתן לרכוש משפחתית טובה - סוברו אימפרזה - חזרתי לנקודת ההתחלה כלומר... לנקודת ההתלבטות.

היות וכך - פניתי שוב בפורום זה בבקשת מידע.

והפעם : סוברו אימפרזה כן / לא ?

 

"דבר חלש" (בין שתיים לארבע בצהריים)

בוא אני יסבר לך בפשטות

מהן הדרישות הרצויות שלך מן האוטו?

מרווח? זריז??? חסכוני תסביר מה אתה רוצה

???

 

אין שום קשר בין מה שאמרת לבין הדרישות שלך מהאוטו

 

 

 

אני יצאתי שבת שלום

ד"א אני דיי בטוח שיש אופציות יותר טובות מהאימפרזה לא משנה מה הדרישות שלך

פורסם

השאיפה היא למכסימום תועלת מהרכב בתקציב של 100 - 110 אלף ש"ח.

תועלת גבוהה תהיה אם יתקיימו הפרמטרים הבאים :

  • עלות שוטפת נמוכה (קילומטרז' גבוה לליטר, עלויות נמוכות לטיפולים ולחלפים),
  • אמינות (מעט ביקורים במוסך),
  • נוחות נהיגה (לא לנסוע בעגלה),
  • מראה חיצוני סביר (לא לנוע בקופסה על גלגלים).

"דבר חלש"

יש לך עוד. סע. סע.

פורסם

באיזה מנוע מדובר?

 

יש אימפרזה חדשה 2.0R שהיא משפחתית לכל דבר (אטמוספרית, שלא כמו דגם הטורבו) , אך בעלת הנעה 4X4 AWD.

 

תשקול גם את המתחרות - הונדה סיויק, מאזדה 3, פורד פוקוס.

פורסם

הי,

 

אני מדבר על אימפרזה שלפי פרסומים במקומון בתקופה האחרונה מחירה : 114 אלף ש"ח.

במחיר שכזה מדובר בגירסה הרגילה של הרכב. נכון ?

"דבר חלש"

יש לך עוד. סע. סע.

פורסם

יתכן ויש מבצע או משהו דומה, באתר של סובארו ישראל נראה כי דגם ה-1.6 הזול ביותר (ידני) עולה 119,200 כולל מע"מ.

 

ה-2.0R הידנית עולה 134K - תעשה את החישוב שלך, אם יש לך את האפשרות "לגרד" את ההפרש.

 

בכל אופן - כן, ה-1.6 הבסיסית היא זו שאתה מתכוון אליה.

פורסם

תוותר על אימפרזה 1.6. גם ב-2.0 יש טובות ממנה. הרכב מיושן, לא מרווח, לא נעים וכו' וכו'.

 

עדיף לקנות ב-120K פוקוס, שווה את ההפרש (גם 3 וקורולה עדיפות משמעותית).

פורסם

שקלת לקנות סופרמיני - הסוויפט, רכב חדש לחלוטין.

ועברת לאימפרזה - משפחתית מיושנת שעברה יותר מתיחות פנים ממדונה.

 

אני אנסה להיות ברור: מה יש באימפרזה שאין בסוויפט - בשבילך!

או במילים אחרות: אתה צריך את המרווח העדיף שהיא מציעה או שאתה סתם רוצה אותה כי אתה מקבל יותר פח פר שקל?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בידיעות אחרונות מאתמול התפרסם שיש חברות ליסינג שמוכרות אימפרזה חדשות עם 0 ק"מ ב107K ש"ח! מסתבר שהזמינו אלפי מכוניות ונתקעו עם סטוק. לדעתי מדובר במחיר מעולה יחסית למתחרות בשוק.

×
×
  • תוכן חדש...