Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היד הראשונה נחשבת ליסינג לכל דבר. לעומת זאת תקבל אישור שקנית את הרכב עם 0 ק"מ, ככה שזה אמור להקל על המכירה בהשוואה לרכב ליסינג שנקנה עם 40-50-100 אלף ק"מ

פורסם

האימפרזה החדשה עם המנוע החדש שצריך להגיע 1.5 (105 כ"ס) זה מנוע עצל לרכב, הרכב יאיץ ב 13.6 שניות למאה, תצרוכת הדלק שלו היא 8.6 בעיר עפ"י נתוני יצרן ונתוני יצרן הם תמיד טובה ממה שתצפה מהרכב. האימפרזה החדשה מכוערת, מיושנת, איכות נהיגה מעפנית במיוחד מכיוון שזה בלי מערכת AWD.

הסוויפט תהנה אותך הרבה יותר מבחינת דרישותיך, אגב אם תה מחפש רכב מרווח הסוויפט לא כזו ואם תרצה אלטרנטיבה ההונדה ג'אז תיתן לך אותה , שהיא טובה מכל מתחרותיה בכל פרמטר. השאלה מה אתה מחפש, עיצוב- סוויפט, מרווח-ג'אז, בצועים - דומים, צריכת דלק-ג'אז, אמינות-שווה, גיר-ג'אז (7 הילוכים עם תפעול מההגה), עיצוב פנים-ג'אז.

 

בכל אופן אם תחליט לעבור לקטגוריה עליוני של משפחיות כמו קורולה ופוקוס אני כמובן ימליץ מבניהם על RUNX בגלל המנוע. אגב הג'אז תיתן לך מה שכל משפחתית נותנת בפחות עלויות וזה משתלם, תזמין נסיעת מבחן להתרשמות.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

קח אימפרזה נקודה!

 

נוחות נסיעה רכה יחסית למתחרות, בידוד טוב של רעשי נסיעה ,אמינות מופלגת, ראיתי כאלה שעשו 300000 ק"מ בלי לגעת במנוע ,כולל פספוסי זמני טיפול, חלק מנהגי המוניות קנו כאלה ולא בגלל הגז, חסכונית צריכת דלק ממש מצחיקה מרכב חזק אחיזת כביש יחסית טובה, השלדה אינה מתעוותת מעליית מדרכות ,מנוע מוכר בשוק הישראלי ,אתה לא קשור בחבל הטבור למוסך המרכזי

יגאל

פורסם

יגאל אתה פשוט טועה, או שיש לך אחת ואתה אוהב אותה יותר מדי. וגם יש פה לא מעט דברים מוזרים.

 

בהשוואה למתחרות המובילות בסגמנט, פוקוס, 3, קורולה וכו' האימפרזה פחות בטוחה (שתי כריות אוויר בלבד), יותר מיושנת, לא מרווחת, הרכב פשוט מרגיש דור אחד אחורה בהשוואה אליהן. אגב אם הזכרת את הגז, השילוב של 1.6 ל' + גז יוצר צריכת גז מ-מ-ש רעה. מניסיון.

 

פשוט אין סיבה לקנות כרגע אימפרזה חדשה, בסיס הרכב הוא משנת 92'! וזה בהחלט מורגש.

 

בתור משומשת בת 5-6 זה אופציה יותר מעניינת. אם כי הייתי מעדיף פוקוס דור קודם, בטוחה יותר, מהנה יותר לנהיגה בצורה משמעותית ועם זאת אמינה יחסית (גם אם מעט פחות).

 

אגב בפוקוס/קורולה/3/מה שזה לא יהיה את קשור למוסך המרכזי בלבד? מאיפה זה הגיע..?

 

נראה כמו אוסף הסטיגמות הקלאסית. מזל שלא סגרת את ההודעה בסובארו זה סובארו.

פורסם

יש מבצע של חבר צרכנות www.mcc.co.il

ב 110 אלף שקל תקבל את המנוע החדש (ולדברי הפרסון הוא DOHC) ...

אם זה התקציב ואתה מחפש רכב אמין וגדול- לך על זה. זו העסקה הטובה ביותר בעיר.

אתה צריך להחליט אם אתה רוצה רכב גדול במחיר של סוויפט.

לא לגעת יותר במנוע ה 1.6 הישן. עבר זמנו.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

עבר זמנו של כל האוטו הזה... אני הייתי מעדיף להוסיף עוד 10K, שהם פחות מעשרה אחוז ממחיר הרכב, ולעלות למובילות הקבוצה בגרסאות הבסיס במחיר של 120.500 (כולן במחיר הזה).

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אני לא הייתי ממליץ על רכב זה.

 

אומנם יפני ואמינות גבוהה, אך הרכב עשה את שלו בארץ הגיע הזמן להתחדש במעט ובכמעט באותו הכסף.

 

פורד פוקוס או טויוטה קורולה הן תחילף מצויין.

פורסם

למי שמחפש להתנייד בתוך העיר, בלי משפחה או דרישות מיוחדות של מטען וכד', כדאי לדעתי לקחת מכונית קטנה (כמו הסוויפט\סיריון החדשות) וגם להנות מצריכת דלק עדיפה ביחס למנוע 1.5-1.6 בתוך העיר + הבונוס של אוטו קטן יותר והקלה במציאת חניה ראויה.

 

היתרון של הסובארו (שהוא רקורד אמינות טוב ונוחות טובה הודות לצמיגים בעלי חתך גבוה + בידוד טוב בדגמים האחרונים של האימפרזה) יתקזז לך עם עלויות צריכת הדלק בעיר.

לאור העובדה שסובארו משתמשת בפלטפורמת הנעה שהיא לא עם כיוון הגלגלים אלא ב 90 מעלות לכיוון הגלגלים (תנועה אורכית במקום רוחבית) נוצרים הפסדי כח בדיפרנציאל שבאים לידי ביטוי בצריכת דלק בזמן האצה (אני אומר לך את זה בתור אחד שהחזיק סובארו מעל 10 שנים, בינהם 2 אימפרזות 1.6 וגם 2 לגאסי 1.8\2.0).

 

המנועים הגדולים מתגברים על העניין עם הפרשים סבירים בצריכת הדלק, אך המנועים הקטנים מתקשים לעשות זאת.

לעומת זאת צריכת הדלק מחוץ לעיר נטו היא לא פחות טובה מהמתחרות הישירות שלה.

 

את ההבדלים בין ה 1.5\1.6 של האימפרזה לבין כל 1.6 של יצרן אחר עם מערכת הנעה בכיוון הגלגלים תוכל להרגיש בכל מקום בו תצטרך כח להאצה (עליות, האצות ביניים וכד'). ההבדלים מוחשיים ולא מדובר בבעיה במנוע הבוקסר של הסובארו אלא בתצורת ההנעה שלה - דבר שלא הולך להשתנות בקרוב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סובארו אימפרזה 2007 היתה חדשה לפני שנה וחצי.

עכשיו היא ישנה, בידיוק כמו השירשור הזה.

אולי כדאי לבקש מהמשתמשים החדשים לא להקפיץ שירשורים כל כך ישנים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מעניין שאף אחד לא מזכיר את יונדאי i30 האצ'בק 2.0Dynamic , ידני ...לדעתי צריך להיות רכב מאוד חביב בהיצע המאוד דל של ידניות.

פורסם

לא מזכירים אותה, כי כשפתחו את השירשור הזה לפני שנתיים, יונדאי I 30 הייתה עוד על שולחן השירטוטים, ולא למכירה בסוכנות.

 

היי, מה קורה איתכם ?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...