Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ההבדל בין פג'ו 205 ל 106


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי! :smile:

אולי מישהו יוכל סוף סוף לעזור לי....

אני לא מצליחה כלכך להבין מה ההבדל בין שתי המכוניות האלה בשנים 95 עד 98 . .

חלק אומרים לי אותו הדבר רק המראה שונה

חלק אומרים ש205 עדיף ואין לי מה להסתכל על 106 בכלל.

אוף! חייבת עזרה!

אני בעיקרון מחפשת רכב כבר 3 חודשים או יונדאי אקסנט 96 או קליאו 96 או 205 97,98.

הכל רק ידני כמובן.

אבל נראה לי שאני יתחיל להתפשר על עוד דברים.. (כדאי?)

 

צריכה עזרההההה.

פורסם

99=205-106

 

אלו 2 מכוניות שונות.

שתיהן מכוניות טובות, קטנות, נוחות ומהנות לנהיגה. ה-205 מיושנת יותר, וה-106 צפופה יותר.

כל אחת מהן עדיפה על האקסנט.

עוד מידע תמצאי במנוע החיפוש של הפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

205 מבוססת על טכנולוגיה ישנה יותר גם הדגמים החדשים יותר

106 טכנולוגיה יותר מתקדמת של שנות ה90 פחות בעיות אבל קצת יותר צפופה

פורסם

מבחינת צריכת דלק

עלות אחקה

אמינות

אם רואה הרבה מוסך..

תקלות מינימליות מרובות או לא

כי הבנתי של106 יש בעיות חשמל וחיישנים.

פורסם

עדיף 106 לפחות ככה אני חושב

מה שגם 205 משנתונים מוקדמים מגיעה עם קרבורטור אם אני לא טועה

בכל מקרה הבחירה שלי הייתה 106 ולא 205

פורסם

תלוי על איזה שנה של 106 את מתכוונת.

 

בשנת 97 עברה ה 106 מתיחת פנים והחלה להימכר 106 דור שני. הדור הראשון של הפיג'ו 106 נחשב לפחות אמין בצורה משמעותית מהדור השני של הדגם. כל מיני מחלות ילדות ובעיות חשמל למיניהן.

דור ראשון זה עד שנת 96. לדגמים משנת 97' והלאה יש מתיחת פנים קטנה - הרכב נראה מעט שונה.

דור השני מומלץ יותר,

בנוסף כדאי לך לבדוק סיטרואן סקסו. זהו בדיוק אותו הרכב (פרט להבדלים מינוריים שאת לא תרגישי), אך במחיר זול יותר.

Back to the original - NC again.

פורסם
למה? כמו שTB כתב, זה אותו אוטו, רק הרבה יותר זול, לשיקולך

 

ובYAD2 יש מלא 106ים

אתה בטוח בדברייך? אתה רוצה לומר לי שה106 XS MKII שאני מחפש זהה לסקסו מאותו שנתון?

מבחינת מה הן זהות? מנוע ?שילדה? גיר? נוחות,התנהגות?ביצועים?מכלולים חשמליים ובטיחותיים?[כריות אוויר ABS,חלונות חשמל ,נעילה מרכזית ,הגה כוח וכדומה]

אם כן אז מה לעזעזל אני להוט כולכך על הפגו[למרות ממבט ראשוני ה106 לוקחת את כל תשומת ליבי אל מול הסקסו]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כן באמת נשמע מוזר שהם אותו דבר.

ואין שם כלכך הרבה 106.. לפחות לא בשנתונים הטובים שלהם. (כמו ש TB כתב : 97 )

פורסם
אתה בטוח בדברייך? אתה רוצה לומר לי שה106 XS MKII שאני מחפש זהה לסקסו מאותו שנתון?
אני אמרתי XS? מישהו אמר פה XS?

 

XS 1.4 זהה לסקסו 1.4

 

XS 1.6 אם אני לא טועה לא זהה ממש לאיזה סקסו

פורסם
אני אמרתי XS? מישהו אמר פה XS?

 

XS 1.4 זהה לסקסו 1.4

 

נו עדין,לדברייך ה106 XS MKII1.4 זהה לסקסו 1.4 ,זה כבר הבנתי מהודעתך הקודמץ,השאלה הנישאלת במה הן בדיוק זהות ז"א באיזה פרמטרים הסקסו מקבילה ל106 הנ"ל[מבחינת,ביצועים,התנהגות,פינוקים,נוחות].

תודה מראש

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ביצועים לא הבדל מורגש כי אחרי הכל יחידות הכח הן יחידות זהות, ההבדל הוא במשקל הרכב (הבדל קטן) ואולי ביחסי העברה בהילוכים (אין לי מושג לגבי זה אם כי לא נראה לי).

התנהגות - זהה, את ההבדל היחידי אתה לא תרגיש (יש קצת פחות רגש במרכז ההגה, לא משהו ששמים אליו לב).

פינוקים - אפשר לחשוב איזה פינוקים יש כבר במכוניות האלה... מינימום כיסאות עור. אבל לגבי האבזור שיש ברכבים - זהה לחלוטין. יותר מזה, אני מבטיח לך שאם מישהו ישב ב 106 או בסקסו הוא בקושי ירגיש בהבדל (2 המכוניות מבפנים מאוד מזכירות אחת את השניה. המתגים זהים, העיצוב הכללי דומה).

 

 

אלו הם בהחלט רכבים הזים - סקסו במצב טוב שווה כל גרוש.

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...