Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי טרקטורון ספורט מסוג DVX 400, הטרקטורון מגיע ללא ספידומטר אה כל מד אחר.

האם ניתן לחבר לו מד מהירות? או משהו מיוחד שיראה כמות של דלק או דברים כאלו?

 

אולי משהו שיעזור הוא המנוע של הטרקטורון הוא אותו מנוע כמו של האופנוע סוזוקי DRZ400.

 

 

 

תודה מראש.

פורסם

לגבי מד מהירות, אפשר להוסיף. ראיתי כמה טרקטורונים עם מד כזה (לא זוכר איזה דגמים...).

 

אני גם לא יודע עד כמה הם מדויקים. דבר עם המוסך שלך, או הסוכנות שבה קנית את הטרקטורון, או עם חנות לציוד אופנועים.

לגבי מד דלק, אני לא בטוח. תשאל גם בסוכנות וכו'.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

ספידומטר דיגיטלי של אופניים.:mm_yeah:

מד דלק? אי אפשר, צריך מצוף.

אחרי שיהיה לך ספידומטר תלמד את הכלי מבחינת צריכת דלק ותנהג על פי קילומטרז'ים באיפוסים חוזרים כל תלדוק.

לדוגמא: 200 ק"מ למיכל ואז תידלוק, איפוס, וכן הלאה.

 

גם ל-DRZ אין מד דלק, והספידו' מחובר לגלגל הקידמי, כך שזה לא משנה, פרט לנוריות ניוטרל, לחץ שמן, ומד-סל"ד.

אופנוען

פורסם

אני לא בטוח שהסוכנות שקניתי ממנה מבינה בזה.

בהתחלה שמו לי מד מהירות של אופניים, שלא עבד כל כך.

 

שלחתי אימייל לאיזה חברה בחו"ל שמוכרת ספידומטרים ואמרו לי שהדגם הבא מתאים לכל טרקטורון:

 

http://www.electrosport.com/electrosport_speedo_3200.html

 

עכשיו, איך הוא יכול לבדוק RPM, חום וכל זה.. לאן אני מחבר את זה?

 

 

תודה תום.

  • אחראי פורום
פורסם

במקומך הייתי הולך למוסך מוכר, תמיד יש להם נבלות טרקטורונים,

אני מאמין שהם ידעו להתאים לך ספידומטר שיתאים לך.

רובם באמת מתחברים בגלגל.

יש לי חבר טוב עם ותק רציני במכונאות טרקטורונים, אפשר לשאול אותו אם תחליט על משומש.

 

dvx 400 זה arctic cat ?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הכל תלוי אם יש מקום יעודי באחד הגלגלים.

אם יש אז צריך לבדוק שהכבל מתאים וקוטר הגלגל הכללי מתאים ( ולשמור על לחץ אויר טוב )

 

אני מאמין שמעניינת אותך המהירות בהילוך הגבוה ביותר.

 

התקן שעון סל"ד ובדוק ליד רכב כל 1000 RPM אם אפשר תרשום על סקאלת הסל"ד.

כל עוד הקלאץ לא מחליק תהיה לך אינדקציה די טובה.

חוץ מזה שעון סל"ד מאוד חשוב ויותר פשוט וזול להתקנה.

 

זה לא מראה כל הזמן אבל עם טיפה מדידות תוכל לזכור מהירויות מפתח לפי סל"ד בכל הילוך.

  • אחראי פורום
פורסם
כן, הטרקטורון dvx 400 הוא של החברה שציינת.

וגם הבחור שפתח את השרשור ציין שכבר יש ברשותו טרקטורון.

מה זה אומר?

לא ייעצתי לו לקנות בכלל והוא לא כתב שיש לו arctic (כלי יפהפה) .

 

אגב, לבומברדייה החדשים יש מחוון דלק מובנה בפקק מיכל הדלק.

רעיון מצויין שאני ממש לא מבין איך לא חשבו עליו קודם...

אני צריך להודות שאני לא סגור על עיקרון העבודה שלו, אבל נראה לי

שזה מכני. אולי גם זה יכול להתאים לך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כן, היה לנו כזה במכסחת, בפועל זה נכון רק כאשר הטרקטורון עומד יציב וישר, כי בזמן נסיעה יש גלים במיכל.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
כן, היה לנו כזה במכסחת, בפועל זה נכון רק כאשר הטרקטורון עומד יציב וישר, כי בזמן נסיעה יש גלים במיכל.

מתי יצא לך לבדוק כמה דלק יש בזמן נסיעה?

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
מתי יצא לך לבדוק כמה דלק יש בזמן נסיעה?

לא במכסחת, אבל בטרקטורון, כשפקק נמצא מתחת לאף ברוב הכלים, קורה שבודקים מתוך נסיעה.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
לא במכסחת, אבל בטרקטורון, כשפקק נמצא מתחת לאף ברוב הכלים, קורה שבודקים מתוך נסיעה.

אני יודע על בומברדיר ש"יושבים" על הטנק דלק

ויש ספידומטר.

טוב נו, שכנים טחונים.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

×
×
  • תוכן חדש...