Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יודע על בומברדיר ש"יושבים" על הטנק דלק

ויש ספידומטר.

טוב נו, שכנים טחונים.

טוב, לא עקרוני.

בוא נגיד, שאלה יהיו הבעיות שלנו...

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
אולי יש לו טרקטורון עבודה של בומבדיר...

אין ספורט עם ספידומטר.. הDS הוא עם שעון טורים

תאמת לא כל כך שמתי לב...תמיד אני מסתכל על הציצים של הבת שלו... אבטיחים זה בצניעות.

 

סתם סתם....כן זה טרקטורון "עבודה".

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

מד דלק בפקק מילוי של המיכל היה בפולריס כבר לפני יותר מ-10 שנים. הבעיה היתה שאדי הדלק די מהר הפכו את הפלסטיק השקוף שכיסה את המד למשהו שלא היה אפשר לראות דרכו כלום.

לדעתי אחרי שנה הם הפסיקו עם המד הזה וחזרו לפקק הישן והטוב.

 

אתה רוצה לדעת כמה דלק יש לך? עצור רגע ופתח את מיכל הדלק - אתה תראה בדיוק כמה נשאר לך.

 

 

לגבי מד מהירות - אתה יכול לקנות GPS הכי פשוט שיש ולקבל את המהירות שלך באופן הכי מדויק ובלי שום חיבורים לגלגל ושטויות כאלה.

GPS משומש יעלה לך לא יותר מ800 ש"ח, תאלתר לו תושבת לכידון וקבלת שניים במחיר אחד - גם GPS וגם מד מהירות.

 

 

גלעד

  • ספונסר פורום
פורסם

בתור רוכב טרקטורונים ואופנועים מושבע ב9 שנים האחרונות לעולם לא מצאתי שימוש למ"ד מהירות, רק למד סל"ד

בשביל מה אתה צריך לדעת מה המהירות שאתה רוכב בשטח? אתה מתכוון לצאת לראלי? או לחשב את מהירות הכניסה לפנייה בעזרת מד מהירות?

מיותר.

אורן

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

גם לי יש טרקטורון dvx 2006 400 סמק ואני רוצה להוסיף מד טורים ומד דלק כי בDVX זה קשה לראות אם יש דלק במיוחד אם יש לך טרקטורון בצבע שחור אדום

 

למי שיש ויכול למכור זה המספר שלי 0525258141

פורסם

בקשר למד מהירות יכול להיות כמה מדי מהירות אבל הם יקרים מאוד

 

ובקשר למנוע אז כן זה אותו מנוע פחות או יותר

פורסם

טום במיקרה השם משפחה שלך זה צדוק??

אפשר לחבר אבל זה לא נותן כלום בדיאס מגיעה סקאלה של טורים

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

פורסם

מד מהירות של אופניים (כמו שכתוב למעלה) מצויין, וטוב גם למדידת מרחקים (שזה דבר שימושי, במיוחד למי שאין לו מד דלק).

הכי נכון לחבר את החיישן שלו על אחד הגלגלים אבל לא תמיד זה אפשרי, במקרה כזה אפשר להדביק עם אפוקסי לכל חלק מסתובב ולעשות את קיזוז המהירות בהתאם.

יש הרבה דוגמאות ברשת לאיך לעשות זאת.

 

אסף.

פורסם

קונים G-TECH וזהו, בלי חיבורים לשום דבר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש לי חבר עם טרקטורון הונדה TRX.

 

אני אוכל לקשר אותך אליו יש לו ספידומטר על הטרקטורון + מדידת מרחקים ועוד כמה אופציות שאינני זוכר כעת.

 

שלח לי הודעה פרטית.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

יש את סוכנות אוחנה בגינתון,תרים אליהם טלפון ותשאל אם יש להם פיתרון יצירתי ויעיל.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...