Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחץ אוויר לא בדקתי אצלו, אבל הוא נוהג רגוע זה רכב של אבא שלו למען האמת ורכב שמור מאוד לא החלקות ולא פגיעות במדרכה.

 

והצמיגים בני 7 חודשים.

אני אבקש שוב התרשמות מהם.

אשמח אם תוכל לשאול את החבר שלך האם יש צורך בחישוקי 16 בשביל הברקסים של המאגנום, או ש 15 מספיקים.

ואיזה תהליך של הרכבה ומה עוד שונה ברכב.

על איזה צמיגים אתה ממליץ מוטי?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

2 דברים:

 

1. לפי כל השאלות שלך יש לי הרושם שהידע וההבנה שלך מועטים (מבלי להעליב כמובן).

2. העלויות של פרוייקט שכזה יעברו את העשרת אלפים ש"ח כמו כלום וגם אם התנהגות הרכב תשתפר פלאים, היא עדיין תהיה נחותה ביחס לרכב שנולד להתנהגות ספורטיבית מה גם שאני בספק אם תצליח למצוא חלקים המיועדים לרכב או שתאלץ לעשות הכלאות (ע"ע תגובתו של אביחי).

 

כפי שרבים וטובים ציינו כאן, הפרוייקט מיותר אבל אם בכל מקרה אתה עדיין סגור וחושב שזה מה שאתה רוצה, זאת זכותך המלאה לעשות זאת ובהצלחה.

 

ירון אדרי

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

ועוד משהו.

הגדלה מופרזת של רוחב המיג ללא שיפור והקשחה מתאימה של מערכת המתלים גורמת להגדלת זויות גלגול ויוצרת סכנת התהפכות וזאת משום שהרכב כויל מלכתחילה לאבד אחיזה בסיבוב הרבה לפני לשהוא מתהפך (זויות קאמבר קאסטר מידת הצמיגים וקושי המתלים) .

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
הבנתי ממך מוטי שבאמת חשובים הצמיגים, אך מה רע באנרג'י, הם צמיגים יוקרתיים עם אחיזה מעולה, נהגתי בכריזמה של חבר שנועלת 4 דאנלופ sp9000 והם היו פחות אוחזים מהכריזמה.

 

גם לי היו סט של מישלין אנרגי חדשים שהגיעו עם הרכב מהחברה (RUNX ידנית).

אחרי שהחלפתי אותם לדנלופ , רק אז הבנתי עד כמה זוועתיים הם היו.

 

אחרי שנה וחצי בלבד.

 

אנרגי הם לא צמיגים יוקרתיים והם רחוקים מלהיות צמיגים עם אחיזה מעולה.

 

שים סט של דנלופים 9000 והנאה מובטחת ושיפור ניכר בכל מצב נסיעה.

פורסם

אני מבין, קראתי את המאמרים האלו שוב.

אף אחד לא יכול לקבוע כמה אני מבין או בקיע, תמיד יהיו שאלות לבטח.

בכל אופן ירדתי מהרעיון, אני אקנה רכב ספורטיבי שמיועד לכך, תודה בכל אופן.

אבל המליצו כאן על רפידות מסוימות, מישהון יודע היכן ניתן לרכוש אותם?

תודה רבה, כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אם התקציב מאפשר לך רכב ספורטיבי,אימפרזה טורבו תיתן לך מענה הולם ולא תצטרך להתעסק יותר מידיי עם שיפורי אחיזה\צמיגים וכו.

פורסם

תוכל לשים סמל של EVO על המיצובישי שלך :shock: זה יתן תחושה טובה

 

ועכשיו ברצינות, הקופסא המחרידה שלך מקומה בפח, כל רכב חצי ספורטיבי עושה לה בית ספר בהאצות, בלימות, אחיזת כביש וניהוג, אפילו רכבים עם נטיה ספורטיבית קלה שבקלות כמו 206XS או יאריס מתנהגות בסדרי גודל טוב יותר, שלא לדבר על גירסאות הספורט המלאות (GTI, WRX, EVO)

 

ליאור (לאון-4)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
אני מבין, קראתי את המאמרים האלו שוב.

אף אחד לא יכול לקבוע כמה אני מבין או בקיע, תמיד יהיו שאלות לבטח.

בכל אופן ירדתי מהרעיון, אני אקנה רכב ספורטיבי שמיועד לכך, תודה בכל אופן.

אבל המליצו כאן על רפידות מסוימות, מישהון יודע היכן ניתן לרכוש אותם?

תודה רבה, כפיר

למה להמשיך להציק לו?!

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

לדעתי אין סיבה שתרד מזה.

אם אתה נהנה לנהוג ברכב וקשור אליו, אז בעייני זה רק פילפול הרכב.

בהשקעה של 7-8K יש לך רכב שיהיה לך כיף איתו.

 

זה לא שאתה הולך להשתגע עם הגדשות, ושיפורים למוות. לדעתי אין בזה בעיה.

לגבי בלמים, אל תמהר לרדת מזה, זה כבר בטיחות, ובעיניי זה מבורך המגמה שלך.

 

אם אתה לא חושב למכור את הרכב בשנים הקרובות אני לא רואה סיבה שלא לעשות את זה.

אני בטוח שהבולמים שלך ואילו חלקים אחרים צריכים רענון וזו הזדמנות נחמדה להנות קצת.

 

זו דעתי.

 

אביחי

פורסם

תודה אביחי ומוטי וכל מי שעזר לי כאן.

אין לי תקציב ל 206 xs/gti

ובטח שלא אימפרזה.

אני פשוט יחליף לצלחות בלימה מקוריות ואנסה להשיג את הרפידות שהזוכרו כאן, כמו כן אחליף רפידות מאחורה.

ג'אנטים אני ישים בשביל היופי, עמית kompy רשם לי כבר את המידות שאני יכול לקבל אישור.

לא עניתם לי רק על איזה עוד צמיגים אתם ממליצים מלבד ה9000.

איך הגודייר f1?

תודה.

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לא ענית לי איזה מידה אתה נועל.

כל צמיג שמתיימר להיות ספורטיבי יספק אותך כמדומני.

 

לדעתי, לפני הכל -קורס נהיגה מתקדמת-

ואז תוכל למצות כראוי את הפילפלים שהכנסת לרכב.

 

אביחי

 

נ.ב

ביררתי לך את העניין של הבלמים, וטעות שלי, מדובר בבלמים של גלאנט לא מגנום.

לא יודע עד כמה זה דומה לבלמים בכריזמה, אבל נאמר לי שלא יכנס על חישוק 15" לפחות.

(16" היה בשביל הפוזה מסתבר :) )

פורסם

דעתי האישית:

צמיגים טובים (SP9000 או F1) וקורס נהיגה מתקדמת או שניים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...