Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

כמעט יום יום בדרך לעבודה (מהבית עד היציאה מהעיר), אני נתקל בנהגת מטורפת אמיתית.

היא ממש עקבית בעברות שהיא עושה ועדיין מפתיעה ומפחידה אותי כל פעם מחדש.

היא עוקפת קבוע על קו לבן , תמיד באותו רחוב (רחוב אנסקי בפ"ת למי שמכיר, הוא לא רחב,

הסלילה גרועה, אנשים מזגזגים שם בין בורות והיא עוקפת!) ;

היא חותכת פקקים בנתיבים פנויים ונדחפת בראש התור (גם קבוע, הצטלבות ארלוזורוב-קפלן) ;

היא צופרת כמו משוגעת כשאנשים עומדים ברמזור (!) , על מעבר באדום אני

כבר לא מדבר (אין רמזור בפ"ת שלא נעבר באדום, פשוט ככה) , היא נצמדת מאחור ...

קטע הזוי - עמדתי מאחוריה בפקק של כ-20 מכוניות, אף אחד לא זז והיא צופרת

בלי להפסיק! עד שהנהג המסכן יצא אליה, היא פתאום חתכה ימינה והיתה רחוקה ס"מ בודדים

מלפגוע במכונית שעמדה שם.

ועוד ועוד...

היא מסוכנת ומסכנת יום יום את כל הסובבים אותה. מה אפשר לעשות בקשר לזה??

יש לי את מספר הרכב שלה , אבל מישהו יקשיב בכלל?

אפשרי בכלל להתלונן על נהג רק ע"פ עדות שלי?

 

למי שעובר באיזור מ-7:30 בערך - קורולה כסופה חדשה.

 

אה, כן... היא בת 60+ :shock:

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אם אין לה מדבקה של הפורום - עזוב אותה.

 

 

חשבת פעם לפנות אליה ולהעיר לה בנימוס ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • אחראי פורום
פורסם

 

חשבת פעם לפנות אליה ולהעיר לה בנימוס ?

באחת מהפעמים שהיא באמת סיכנה אותי (חתכה אותי מטר לפני "עצור"),

עמדתי לידה וצפרתי לה - היא לא הסתכלה אפילו ופשוט קפצה לצומת במהירות.

אותו דבר עם הבחור המסכן שהיא צפרה לו בפקק. היא לא הסתכלה עליו בכלל,

טסה ימינה וניסתה לעקוף אותו. היא באמת נראית קצת :screwy:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
תמיד באותו רחוב (רחוב אנסקי בפ"ת למי שמכיר, הוא לא רחב,

הסלילה גרועה, אנשים מזגזגים שם בין בורות והיא עוקפת!)

LOL :D (גרתי ברחוב אנסקי בפ"ת עד גיל 12~ בערך)

 

הסלילה גרועה
זה בסדר, כל פ"ת ככה.

 

אה, כן... היא בת 60+
מאלו אני הכי מפחד :-|

הזקנים הללו על הכביש... לפעמים זה מתכון בטוח לאסון.

 

היא מסוכנת ומסכנת יום יום את כל הסובבים אותה. מה אפשר לעשות בקשר לזה??

יש לי את מספר הרכב שלה , אבל מישהו יקשיב בכלל?

אפשרי בכלל להתלונן על נהג רק ע"פ עדות שלי?

במבצע מאורגן יש לבצע סיקול ממוקד.

להגיע עם עוד כמה חבר'ה (ועוד כמה מכוניות), לחסום אותה מהצדדים ופעם אחת להסביר לה בצורה "יפה" שבפעם הבאה שהיא תנהג כמו שהיא נהגה עד כה, היא תקבל כנפיים (ולא מ"רדבול") :D

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הפיתרון הוא פשוט, הנשים הללו בד"כ (אני לא מכליל חס וחלילה),יש להם מסלול קבוע וידוע מראש, למשל אם תאמר לה לנסוע דרך דרך אחרת,היא בחיים לא תדע ותסתבך מעל הראש, לכן,יש לה מסלול קבוע והיא יודעת בדיוק באיזו נקודה לצאת לעקיפה ומתיי בדיוק לחזור,היא יודעת מה הגבולות,ושים לב ,זה עקבי כל יום באותה שעה בדיוק מדהים!!!

 

לכן,כל מה שצריך לעשות זה לשנות פרט ולו הקטן ביותר, ואז היא לא תדע איך לצאת מזה.

 

ההמשך דורש קצת יצירתיות.

  • אחראי פורום
פורסם
תצלם במשך שבוע על בסיס יומי ותלך למשטרה ותגיש נגדה תלונה

צילומים זה קצת בעיה בזמן נהיגה, אבל עדות+מס' - לא מספיק?

לדעתי זה לא מספיק, כי אז אנשים היו משתמשים בזה לרעה, לא?

 

LOL :D (גרתי ברחוב אנסקי בפ"ת עד גיל 12~ בערך)

זה שאתה בחיים היום לספר על זה - צל"ש. :-D רחוב מטורף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
במבצע מאורגן יש לבצע סיקול ממוקד.

להגיע עם עוד כמה חבר'ה (ועוד כמה מכוניות), לחסום אותה מהצדדים ופעם אחת להסביר לה בצורה "יפה" שבפעם הבאה שהיא תנהג כמו שהיא נהגה עד כה, היא תקבל כנפיים (ולא מ"רדבול") :D

 

איציק

אני אומר לך, זה לא יכול להמשך ככה, אני מאוכזב, פעם היית רגוע!

כבר 4 שרשורים שאתה מטיל את אימתך בהם! :-)

פורסם

תעמוד בצד הכביש, תחכה שהיא תגיע, וכשאתה רואה אותה, פשוט תכוון שוט-גאן חביב לכיוון של הגלגל הקרוב אליך.

 

נראה אותה יוצאת לעקיפות אח"כ.

פורסם

אם בא לך לשפץ את אחורי מכוניתך על חשבונה- פעם הבאה שהיא ניצמדת אליך, תעמוד על הברקס עד לעצירה מוחלטת. הרי האשמה בתאונת חזית-אחור מוטלת על הנהג מאחור-הפוגע.

זה מה שאני הייתי עושה.

וזו עוד סיבה אחת למה אני רוצה האמר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

רובה אויר/ פצצת סירחון :-P

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

יש נוהל קיים שבו המשטרה מגישה אישום לפי עדות של אזרח. שלח מכתב או פקס למשטרה, לאגף התנועה (את"ן) של האיזור שבו מדובר. תפרט בדיוק את כל העבירות שראית אותה עושה, כולל תאריך ושעה, ותציין שהיא נוהגת בצורה מסוכנת באופן עקבי. תכתוב שאתה מוכן להעיד נגדה אם יידרש.

 

אחרי כמה זמן תקבל מכתב מאותה יחידת את"ן עם טופש שאתה צריך למלא (פירוט של העבירות, ציור של הכביש, איפה אתה היית כשראית את העבירות וכו', ובנוסף הצהרה חתומה שלך שאתה מסכים להעיד במשפט אם יידרש). אתה ממלא את הטופס ושולח חזרה, והם יחליטו כבר מה לעשות איתה. עד כמה שידוע לי, הנוהל הזה עובד, ולפעמים הם באמת מחליטים להגיש אישום.

 

אם אני לא טועה, את"ן שרון מטפלים באיזור פתח-תקווה; מספר הפקס שלהם 09-7473383. הפרטים של כל יחידות את"ן נמצאים באתר המשטרה, http://police.gov.il/districtmain.asp?path=/web_atan/yehidot.xml

פורסם

אני ראיתי נהגת מסוכנת שעשתה את כל העבירות האפשריות שיכלה,על הרכב היה לוגו של החברה שבה היא עובדת.באותו יום שלחתי מייל דרך האתר של החברה, וקיבלתי תשובה שהיא הועברה לטיפול קצין הרכב.לנהגים האלו אני לא דופק חשבון.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

×
×
  • תוכן חדש...