Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חנייה של ביניין היא לא בדיוק שטח פרטי. ואם מדובר בעברת חניה סביר להניח שיטפלו בה...

תתקשר ותברר...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אם החניה של הבנין היא שטח פרטי (יכול מאוד להיות) אז אין בכך עבירת חניה ובעלי השטח אחראים לבעיה.

תשימו שלט כמה ימים על הרכב ואם לא בא אז ניתן לגרור למגרש על חשבון בעל הרכב.

כדי להמנע מבעיות משפטיות בדרך כלל מצינים זאת בכניסה לשטח הפרטי - אם אין לכם שטח כזה אז יכולה להיות לכם בעיה לגרור אותו...

...Carpe Diem

פורסם

1. חניית בניין היא לא תמיד פרטית

2. גם אם כן, אני מניח שאיו לו 2 חניות רצופות פרטיות שלו

3. אם הוא חוסם אחרים למרות שהחניה היא שלו פרטית, זה עדיין מהווה מטרד שניתן לטפל בו.

 

 

אני מציע לך לשים לו מכתב בדלת של המשאית או במגבים, אם לא תהיה היענות נחמדה מצידו פנה לערייה.

לגרור הם לא יגררו (משאית זה לא רכב פרטי שקל לגרור), אבל דוחות חניה הוא יקבל במידה והוא לא יזיז את הרכב לאחר הודעת האזהרה של הערייה. בקשר לערייה גם אני בעד לנדנד אם הם לא עושים כלום.

 

אני יכול להגיד לך שבכניסה לרחוב שלי שהוא ללא מוצא ובעל נתיב לכל כיוון, החנה אוטובוס אקורדיון תקופה ארוכה בכניסה לרחוב ומעבר לעובדה שזה חסם והקשה על התנועה ברחוב, זה גם סיכן את הנכנסים לרחוב בגלל ראות לקויה. השארתי לו פעמיים מכתב לא להחנות, פעם אחת גם ביקשתי ממנו יפה כשראיתי אותו ליד האוטובוס והוא כמובן זרק איזו קללה.

תלונה אחת לאגד דרך האתר שלהם והאוטובוס הזה לא חזר יותר לרחוב שלי. אז אותו דבר עם המשאית והערייה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש הבדל בין מחלקת תלונות הציבור של אגד ושל העירייה.

לעירייה לא באמת איכפת, אלא אם כן אתה גר בקיסריה או משהו..

לדעתי אם זה לא יעבוד בדרכים המקובלות תמיד אפשר "לבקש" מהמשאית בצורה "יפה" שתזוז קצת..

if u know what i mean...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הערייה ברחובות פועלת די טוב במוקד 106, מניסיון אישי בנתיים איו תלונות. כל פעם שהתקשרתי הם הגיעו.

 

אפילו בגלל שגנבו לי את הפח והיתי זורק את השקיות זבל בבית של הפח רק בלי פח, ושכן התלונן ושלחו לי פקח שנתן אזהרה שאם אני לא קונה פח זבל ושם בתוכו את הזבל אני מקבל דוח.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

העיריה ברחובות? זאת שנזכרת לסלול כבישים אחרי 20 שנה?

(ראה דוגמא רחוב בן יהודה)

 

טוב לדעת.. :)

 

נ.ב.

זה רק אני או שיש בפורום הזה לא מעט חברה מרחובות? :p

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תדווח למשטרה על רכב חשוד שחונה באותו מקום כבר שבועים.

לדעתי הם יגיעו ויעשו בדיקה של בעל הרכב (באם הרכב לא גנוב) ויפנו אליו.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

אין קשר בין סלילה לבין תיקונים של נזקים ושליחת פקחים כדי לשמור על סדר ציבורי.

 

סלילה קשורה לאגף מסויים שאני לא זוכר את שמו, הם באמת על הפנים (אצלי ברחוב לא סללו כבר יותר מ 20 שנה והמצב מאוד גרוע)

 

מוקד עירוני הוא גוף אחר והוא מתפקד די טוב, ואם לא בפעם הראשונה, אז בשניה או בשלישית הם פועלים, ותאמין לי הם פעלו בשבילי נגד החוקים שהם המציאו (למשל הם לא אוספים זבל שלא נמצא בתוך הפח וכשגנבו לי את הפח פרנציפ לא קניתי כי היה ברור שיגנבו שוב, אחרי כמה נידנודים הם פינו הכל)

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...