Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישר ולעניין, הרכב הוא אלפא ספרינט 1.7 קרבורטורים

על הרכב היה אגזוז HOME MADE בשביל רעש ואז היו נשמעים פיצוצים ממש חזקים (בעצם כל האגזוז היה מגבר אחד גדול), הפיצוצים בעיקר בירידות ורק כאשר אני לא לוחץ על הגז אלא סתם מתגלגל, כאשר לוחץ על הגז הפיצוצים נעלמים.

 

הפיצוצים מתחזקים כאשר הדלק לקראת הסוף (טנק כמעט ריק), כרגע המנוע לא מכוון , כאשר היה מכוון היה פחות פיצוצים בהרבה ויותר חלשים גם.

 

האגזוז הוחלף למקורי וחדש והפיצוצים עדיין נשארו (כמובן שעכשיו בקושי נשמעים)

 

למישהו יש רעיונות ממה נובעת התופעה? אולי המנוע כאשר היה מכוון הוא בעצם לא היה מספיק מכוון?

 

ברכב צריך לאחד (להסדיר) את תפקוד הבוכנות (זה שטויות ויעשה בקרוב מאוד) יש קשר כלשהו?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

יש לכוון קרבורטורים התערובת ענייה מדי, סביר להניח שיש לך 2 או 4 קרבורטורים וויבר או דלורטו.

יתכן וההצתה גם לא מכוונת.

במנוע לא תקין, עם כוון שסתומים לא תקין ועם דחיסה לא שווה בצילנדרים, כל הכוונים שהוזכרו למעלה

לא יעילים, ויש לכוון שסתומים תחילה, ולדאוג באם ניתן להשוואת הדחיסה בכל הצילנדרים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה צביקה, יעשה בהחלט!

 

פעם שעברה נעשה כיוון הצתה + כיוון קרבורטורים ואז הייתה בעיה במד הדלק והרכב הגיע למצב של חוסר דלק בדרך לתחנת דלק מה שהוציא גם את הכיוונים שנעשו מכלל כיוון :(

 

להסדיר שסתומים כאן לא בעיה... בזמן הקרוב כנראה יעשה.

 

יש לי מישהו שיוכל לעשות עבודה של 85-95 אחוז, אולי יש לך המלצות יותר טובות למי שמתעסק עם זה? אני מאריאל (רצוי מישהו מפ''ת והסביבה)

 

אגב כמה הכיוונים אמורים לעלות בערך אצל איש מקצוע?

 

המנוע הוא 1.7, 8 שסתומים, 2 קרבורטורים כפולים של וובר כנראה

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני לא מכיר עבודה של פחות ממאה אחוז, זה פשוט לא בלקסיקון שלי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אוקיי, צביקה יש המלצות לאנשי מקצוע באזור פ''ת?

 

מי שכיוון לי יודע את העבודה טוב, עוד יותר טוב יודע לעשות את זה באלפא ועם זאת אי אפשר לדעת עד כמה זה היה מכוון טוב. בכל זאת זה היה בלי הסדרת השסתומים.

 

אותו אחד אמר לי גם שצריך לכוון עוד את השסתומים אבל זה היה אחרי הכיוון של הקרבורטורים וההצתה.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אוקיי נמצא האיש מקצוע שיעשה את העבודה והוא גם מומחה לאלפות :)

 

השסתומים פועלים על מערכת הידראולית וזה סה''כ להוסיף שמן, משהו שמחזיק כ 50 אלף ק''מ

 

הכי חשוב שזה לא מזיק לנסוע לפני הכיוון (הבחור שלפני נסע ככה הרבה זמן)

 

חבל שמזניחים רכבים כאלה ואפילו בדברים הקטנים שתורמים לרכב לא מטפלים, חיסכון בכסף? חיסכון שפוגע קשות בצריכת הדלק? פשוט עצוב.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...