Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי 106, שנת 98 מנוע 1400 ידנית

לפני כ 3 חודשים עשיתי ראש מנוע- כל החלקים מקוריים, כולל טיפול טימינג,שמנים ופלאגים מקוריים.

 

יש לי בעיה של רעש חזק בנסיעה- זה בא בוודאות מהמנוע.

בזמן נסיעה על 100, שהטורים על 3000 הרעש כ"כ חזק שאפילו את המערכת סטריאו החזקה שיש לי אני לא שומע, וזה מגיע למצב שלא ניתן לנסוע על 100-110 ליותר מ 10 דקות כי כבר הראש כואב... כן...

הרעש הוא מעיין "בררררר" מתמשך.

 

כשאני לוחץ על הקלאץ- הכל ממש שקט .... !

 

יש לציין שלפני שעשיתי ראש היה רעש אבל לא כמו עכשיו.

 

יש מצב שזה כיוון שסתומים לא נכון?

או אולי טימיינג?

 

מה עוד ניתן לעשות על מנת להפחית רעשי מנוע ?

 

תודה

I30 CW

פורסם

מכיון שלא ניתן לשמוע הרעש דרך המסך והמקלדת, אז עליך לגשת למוסך כדי שישמעו הרעש ויאבחנו מהוא. בנוסף למה שכתבת יתכן והרעש נובע מתיבת ההילוכים (כי אם תארת נכון, בלחיצה על המצמד נעלם הרעש), ממיסב כלשהוא, מאלטרנטור, ממש' מיים, ממותחן רצועה, ממדחס מזגן ועוד ועוד.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...