Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המטרד חזר (אני) - עוד רכב מעניין! MAZDA RX4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו משהוא יודע אם מאזדה התחילו לייצר את מנועי הוואנקל החדשים

 

עם תחמוצות קראמיות שעמידות בטמפ' גבוהות ושחיקה ?

 

מפני שאם כן זה אומר שסוף סוף

המנוע יהיה אמין בטירוף אבל ניצולת הדלק עדיין על הפנים :-(

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אז ככה שיעור בפרק אלפא, ניתן לאמץ גם לרכבים אחרים....

1. עובד?- לא נוגעים. (גם לא בשביל לנקות, לשמן, לעשות שיעבוד יותר טוב!)

2. לא עובד? אפשר להסתדר בלי?- ראה סעיף 1.

3. לא עובד? אי אפשר להיסתדר בלי והאוטו נוסע?-ראה סעיף 1.

4. לא עובד? האוטו לא נוסע? לנסות לתקן...מה שברת עכשיו? עבור שוב לסעיף 1.

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אז ככה שיעור בפרק אלפא, ניתן לאמץ גם לרכבים אחרים....

1. עובד?- לא נוגעים. (גם לא בשביל לנקות, לשמן, לעשות שיעבוד יותר טוב!)

2. לא עובד? אפשר להסתדר בלי?- ראה סעיף 1.

3. לא עובד? אי אפשר להיסתדר בלי והאוטו נוסע?-ראה סעיף 1.

4. לא עובד? האוטו לא נוסע? לנסות לתקן...מה שברת עכשיו? עבור שוב לסעיף 1.

בהצלחה-רן

החלון עובד, המסילה טיפה עקומה והוא עולה במאמץ אבל עולה... :smile:

 

עוד יבוא האדם שיקלל אותי על הקומבינה שם... אבל אני חייב לציין היא איכותית!

 

אם יעשה שיפוץ יסודי מבטיך לסדר איזה ריתוך טוב שם... :wink:

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...