Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו לא בקשה לעזרה, אלא פשוט תרעומת קטנה שיש לי.

כבר זמן רב שאני לא פעיל בתחום (עסוק בחיים...קורה) ונוכחתי לתדהמתי לגלות, שהמחירים של

הקומפ' של מורל, עלו שחקים!

מורל פולס, עד לפני כמה חודשים, עלו כ 450 ש"ח, היום 600 ש"ח!

מורל דוטק, שניתן היה לקנות בין 900 ש"ח ל 1000 ש"ח, היום עולה 1200 ש"ח!

מחירי ההייבריד לא "עברו מעקב" שלי, לכן איננים יודע.

בכל מקרה, זו שערורייה לדעתי.

כבר ראיתי את המקרה הזה עם הקומפוננט של מאגנט, שעלו 299 ש"ח, ומאז שהמלצנו עליהם

בסיטונות, המחרים זינקו בשל הביקוש הרב לכ 450 ש"ח.

כעת, ניתן לראות מקרה דומה עם הביקוש הרב לקומפוננטים של מורל...

 

לעזאזל

גל

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סטס, לא ביקשתי ממך לנקוב במחירים.

אבל אם אתה כ"כ חמוד, וכבר נוקב בהם, אולי תהיה גברבר ותפרט כיצד והיכן קונים אותם במחירים אלו?

או שכמו רוב הילדים כאן אתה תחליט להיעלם לאחר התגובה הזו?

הבמה שלך.

פורסם
סטס, לא ביקשתי ממך לנקוב במחירים.

אבל אם אתה כ"כ חמוד, וכבר נוקב בהם, אולי תהיה גברבר ותפרט כיצד והיכן קונים אותם במחירים אלו?

או שכמו רוב הילדים כאן אתה תחליט להיעלם לאחר התגובה הזו?

הבמה שלך.

למה ישר להעליב...

 

אולי מורל שיך לאבא שלו:wink:

פורסם

לא יודע יש משהו חשוד כאן אני וחבר שלי היינו במיפעל איפה שמייצרים אמרו לנו 500

אז איך הוא יכול לעשות אותם ב400 אני רואה רק פיטרון אחד או שהוא משיג אותם חינם מי יודע באיזו דרך או שזה זיוף זול

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם
קניתי אותם שלשום ממנו. עולים 400.

תתחדש מקווה שהם לא מיוצרים בעזה...

 

אני במקרה יודע בכמה קונה משווק אותם אז אין מצב שקניתה אותם ב 400...

 

ליאור

פורסם

אני יגיד לכם את האמת אני מחפש פולס בזול 600 ו- זה לא זול, עם הבנאדם קנה פולס ב 400 למי אכפת איפה ייצרו אותם כל עוד זה פולס ולא מדבקה אז למי אכפת.....

ומישהו יכול להגיד לי איפה באמת אפשר למצוא את הפולס בהכי זול?


×
×
  • תוכן חדש...