Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבירתם נבעה מהרכבת בוקסת ללא גומי פנימי, הקיים בתוך הבוקסה ותפקידו למנוע שבירת החרסינה, ומהחזקה עקומה שלי ידית מאריך ובוקסת הפתיחה,0אני מהמר שהפלגים שנשברו, הם בצד הראש שבצד הנהג.)

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אחד מהם משם והשני דווקא מהצד של הנוסע, דווקא הפלק הכי נגיש

נ.ב איך בודקים כוון תערובת?

:agrue:
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה, לאור התרחשות מעניינת.

עדיין לא הזדמן לי להגיע למכון קרבורטורים, אבל לאור ניסיון העבר, ומכיוון שהיה לי במחסן החלטטי לנסות שוב את התוסף לשמן (דבש), והתוצאות היו מדהימות, הרכב סחב מעולה בנסיעה לים המלח, צריכת הדלק שלו השתפרה בכמאה אחוז והכל סבבה. ברור לי שלא זה לא יחזיק הרבה זמן, אבל גם פעם שעברה שהוספתי את התוסף( אז זה היה במסגרת טיפול 10) היה שינוי חזק לטובה.

האם זה אומר שהראש מנוע שלי גמור?

והאם זה מסביר את התופעות שהיו לי.

:agrue:
פורסם

sbrvr, הדבש שהוספת לא יכול לגרום לשיפור צריכת הדלק במאה אחוז ,או לגרום לרכב לסחוב מעולה.

קשה, קשה למכונאי לשמוע שטויות כאלה בלי להגיב.

צריכת הדלק,והסחיבה השתפרו בגלל הטיפול 10K שעשית.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

נראה לי שמהו כאן לא הובן - פעם קודמת היה טיפול 10 + תוסף שמן.

הפעם היה רק תוסף שמן דבש, ובכל זאת היה שיפור...

האם לא יתכן שיפור זמני בפעילות המנוע בעקבות התוסף? (בעבר שמעתי שמוסיפים אותו למכוניות לפני בדיקה של מכירה מוכרים "לא הגונים"...)

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

לא,לא יתכן שיפור זמני בפעילות המנוע בעקבות התוסף.

אולי שיפור זמני בניפוח,ומעט בצריכת שמן,אבל לא כפי שהוא כותב, "צריכת הדלק,והסחיבה השתפרו" .

 

 

.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
לא,לא יתכן שיפור זמני בפעילות המנוע בעקבות התוסף.

אולי שיפור זמני בניפוח,ומעט בצריכת שמן,אבל לא כפי שהוא כותב, "צריכת הדלק,והסחיבה השתפרו" .

 

 

.

אני גם לא מבין, אבל זה מה שהיה.

בגלל מה שנאמר פה בעבר לא ניסיתי עד כה לחזור על הניסוי של הוספת התוסף, אבל זה עובדה.

:agrue:
פורסם
תחושת דה ז'ה וו עולה בי...

שחר, כבר הוסבר מדוע יש שיפור קל בביצועים. בוא וארענן את זכרונך.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99233&page=1&pp=15

אתה צודק, אין צורך לרענן את זיכרוני, באמת חשבתי לצטט את התרד הזה, אבל בתרד הזה דיברו על שיפור קל בביצועים, ואני מדבר על שיפור רציני.

 

ואני שואל מה זה אומר על מצב המנוע, האם זה אומר שעלי לעשות ראש מנוע או משהו דומה

:agrue:
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

"דבש" זה בעצם "משפר צמיגות" כלומר מעלה את צמיגות השמן(אם שמת 10-40 אז הוא יהפוך ל20-50 למשל)

 

זה יכול להפחית צריכת שמן ולשפר ביצועים רק במנועים שהרינגים בהם שחוקים והשיפור מתבצע ע"י העלאת הקומפרסיה.

 

כמובן שהמנוע שורף פחות שמן לאחר הוספתה דבש.

 

למנוע "בריא" שלא מראה סימנים של שריפת שמן לא מומלץ להוסיף את התוסף כיוון שהעלאת צמיגות השמן מקשה על שימון נאות בזמן התנעה וכמו כן זרימת השמן וקירור המנוע הופכים איטיים יותר.

 

כמו כן למשאבת השמן קשה יותר להזרים את השמן דבר הגוזל הספק גורם לחימום יתר של המנוע וכן לירידה בביצועים.

 

בטווח הארוך הוספת דבש קבועה אינה מומלצת עקב העלאת צמיגות השמן מה שגורם לתופעות לוואי במנוע כמו שהוזכרו מעלה ואף לשחיקת יתר עקב הגדלת המירווחים וזרימה איטית של שמן, במיוחד בהתנעה קרה ,מה שמגביר עוד יותר את השחיקה והבלאי במנוע וחוזר חלילה(מעגל קסמים).

 

לכן למנוע "בריא" מומלץ להשתמש כיום בשימני 10-40 (חצי סינטטי) ואף בסינטטי מלא 5-40.

 

ניצן

  • ספונסר פורום
פורסם
"

 

זה יכול להפחית צריכת שמן ולשפר ביצועים רק במנועים שהרינגים בהם שחוקים והשיפור מתבצע ע"י העלאת הקומפרסיה.

 

כמובן שהמנוע שורף פחות שמן לאחר הוספתה דבש.

 

ניצן

ניצן,כל מה שכתבת נכון.

רק המשפט מעלה שגוי..

מנוע ששורף שמן לרוב יהיה חזק יותר ממנוע שלא אוכל שמן(להוציא מקרים של שריפת שמן מוגזמת שמפריעה לשריפה) מהסיבה הפשוטה שהשמן שנשאר על הצילינדר ולא מודח ע"י טבעת השמן יוצר אטימות בעלית הבוכנה ובכך יוצר קומפרסיה גבוהה יותר.

 

אורן

×
×
  • תוכן חדש...