Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

DaMN

אתם כמו משרד התחבורה, מחפשים לטפל בתוצאה ולא בגורם.

 

מה שנכון נכון, אבל אין מה לעשות אנחנו הישראלים מחפשים תמיד את הדרך הקלה אחרי תוצאות שליליות.

!Blue Subaru Impreza

פורסם

חבל לראות את זה, אבל אין איך להמנע מזה - עשו את זה לפניכם, וימשיכו לעשות אחריכם.

 

אתם יכולים אולי להשפיע בעניין הכיבוי והטיפול במדורות.

פורסם

ראיתי שמעבירים את הג'יפ השרוף לפירוקיה בתל אביב היום בצהריים, חשבתי שמה שגרם לשריפה שם זה בכלל קצר...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
לא נסכול, אתה צודק, אבל, בוא לא נשכח את יום כיפור, שמהווה תירוץ לכל הטפשים האלימים לזרוק אבנים, אנשים שבמשך שנה שלמה מחכים ליום בוא יוכלו להציג לראווה את טפשוטם ואלימותם.

פסח, פסה מהעולם גם, חג כפיה דתית, החג הוא בעצם חג שמסמל את הצלחת הכפיה הדתית.

מה הקשר ליום כיפור כרגע? למה ישר להסיט...? "כפייה דתית" מה הקשר עכשיו בין זה לל"ג בעומר?

 

לא צריך לבטל שום חג ושום יום כיפור!

מה שצריך לעשות זה לדאוג לאכיפה נכונה ולחינוך יותר טוב של הפושטקים הצעירים שעשו את כל הדברים הנ"ל.

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם
לפחות דבר אחד עשו טוב החוליגאנים.

 

בדרך לכרמיאל שרפו מצלמות של המשטרה, שמו צמיג מתחת לעמוד ופשוט הדליקו את הלפיד...לא ייאמן.

 

אתמול זה היה לפיד בוער באמצע צומת.

היום זה עמוד חרוך...

LOL

לפחות זאת הייתה אחת המצלמות העובדות? או שהם סתם שרפו עמוד דמה?

(כביש מצחיק, מצלמה אחת אמיתית ואחריה מצלמה דמה... אבל מה שבאמת מצחיק זה שבחלק השני של הכביש (אחרי צומת אחיאוד), שזה בעצם החלק שבו המון טסים כי הוא ישר ולא עליה/ירידה, דווקא בו אפילו שוטרים לא עומדים)

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

בקשר לביטול החג ,אנחנו מחפשים סיבות לשמוח ולחגוג ואתם מחפשים לבטל אותם?

בקשר לילדים שגונבים עצים זה לא דווקא ערסים זה פשוט ילדים באשר הם ואם ההורים יעזרו ויארגנו עצים אז הילדים לא יצטרכו לעקוץ עגלות מהסופר ועצים מאתרי בנייה,ובקשר לתמונות אני חושב שצריכים לאסור הדלקת מדורות בחניות וגם הנהג שיסתכל על מה הוא חונה.

יום טוב ורק שמחות רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

רואים שאתם בורים בכל מה שקשור לדת היהודית,ל"ג בעומר אינו חג אלא מנהג עתיק,הילדים ששורפים דברים ועושים מדורות אפילו לא יודעים לכבוד מה זה,רוב החבר'ה המסורתיים/דתיים לא עושים בכלל את כל המדורות הללו את רובן המכריע עושים הציבור החילוני,סתם סיבה למסיבה.

 

אף אחד לא כפה כלום בל"ג בעומר,מהסיבה שזה לא חג אלא מנהג :idea:

 

לא כתוב בשום מקום, שצריך להקים מדורות.

פורסם

שמר ויקינג וגלעד

 

היום הל"ג (33) לעומר הינו יום הסתלקותו לגנזי מרומים של רבי שמעון בר יוחאי מחבר ספר הזהר הקדוש והחדש. כמו בכל הילולא (יום שנה) נהוג היה להדליק נר נשמה, ובציונו שבמירון נהגו להדליק נר שמן מאד גדול ואף ליבו את האש ע"י זרדים, עצים וענפים.

כשעם ישראל גלה ואיבד את היכולת להדליק את האש במירון הנהיגו כי גם בחו"ל ידליקו את המדורה כמו במירון, יזמרו שירים על רבי שמעון בר יוחאי, ירקדו סביב המדורה , יכבוה ויפנו לעסקיהם. המנהג המשיך גם בארץ.

אבל תרבותה של הציונות החילונית, שרצתה לשמר דימוי יהודי מחד גיסא, ולנתק את הקשר שלה עם תורת ישראל מאידך רוקנה את ל"ג בעומר מתוכנו היהודי והשאירה את הסממן החיצוני בלבד - הדלקת מדורה. כמובן שלבוא, להדליק מדורה ולשבת לידה כמו גולם לא התחשק לאיש, ולכן הפכו את הילולת רשב"י ליום של מרשמלו, על האש, תפו"א בנייר כסף וצ'יזבטים. כך הגענו למצב שבו האש, שהינה למעשה נר נשמה לרשב"י הפכה למוקד לצליית מרשמלו ותפו"א.

לסיכום במקום לחשוב על "ביטולו" של החג - תמלא אותו בתוכן, שאם לא כן ה"עוילם" ימלא אותו בתוכן משלו, ככל העולה על דעתו. גם אם דעת זו תתגלה כדעת שוטים.

 

וסתם שאלה שמסקרנת אותי: איך בדיוק, לשיטתך, "מבטלים" את ל"ג בעומר?

פורסם

יש לי שאלה:

מה לעזעזל אשמים אלו שהדליקו מדורה בזה שהרכבים עלו באש?

נכון, הם אולי היו צריכים להקפיד יותר על כיבוי המדורה - אבל זה לא תמיד אפשרי לכבות ואתה עד הסוף - זה שהחנה את הרכב שלו על המדורה הוא הטיפש, הבנאדם כנראה לא היה איתנו באותו רגע, או שפשוט לא איכפת לו..

 

זה בדיוק כמו להשאיר רכב פתוח עם המפתחות בפנים, מי שלא אחראי מספיק בשביל לשים לב למעשים שלו נושא בתוצאות!

 

ובקשר לזה שצריך לחנך - מה שנכון נכון אבל אין מה לעשות, גם אני, כשעוד אשכרה היינו אוספים עצים, הייתי נכנס עם החבר'ה לאתר בניה ולוקח כמה רפסודות.

עם הזמן זה נפסק, בכלל בגיל התיכון אף אחד כבר לא אוסף עצים - באים למקום ושורפים את מה שיש.

הפעם למשל מצאנו כמה בולי עץ וכמה ענפים יבשים שהחזיקו אותנו על אש קטנה לילה שלם..

 

אלה שבאמת גונבים הם הילדים בגילאי 11-15 שאשכרה אוספים עצים.

 

נ.ב.

תופעה יותר מסוכנת היא אנשים שיכורים עם מכוניות ויש הרבה כאלה בל"ג בעומר!!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

avisofy - בתגובה שלך הבהרת יפה שהקשר בין המנהג (למדתי משהו חדש) לבין הדלקת מדורה בכל הארץ וצליית מרשמלו תלוש ולא קיים. אני לא כתבתי שום דבר על ביטול ל"ג בעומר. כתבתי שהמנהג השנתי של שרפת כל מה שבא ליד הוא מפגר ומראה את הישראלי המכוער והטיפש שביננו.

 

לשאר המגיבים: הסובארו שייכת לליסינג כך שלבעליה בטוח לא מזיז איפה לחנות (לא לגרור את הדיון לנושא הליסינג - יש לכך שרשור של תומר הדר).

 

אני אישית רואה גם את הילדים וגם את בעלי הרכבים אשמים. הילדים שלא דאגו לכבות את "שרפת המאה" שלהם כראוי. בעלי רכבים אשמים בחוסר אחריות, טיפשות וחוסר תשומת לב.

 

*האירוע קרה בבוקר כך שאף אחד לא הצית את הרכבים הללו לכבוד ל"ג בעומר.

Veni Vidi Vici

פורסם

לכל המשתתפים - אני יודע שזה קרב אבוד, אבל:

כשגורמים נזק לרכוש, משחיתים אותו. כשגורמים נזק לצוואר של תרנגולת, שוחטים אותה.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
לכל המשתתפים - אני יודע שזה קרב אבוד, אבל:

כשגורמים נזק לרכוש, משחיתים אותו. כשגורמים נזק לצוואר של תרנגולת, שוחטים אותה.

 

טל

יעזור יעזור, לקחתי לתשומת ליבי טל"ש. :mm_yeah:

ולנושא שהתנפח פה:

כשאמרתי שיסכלו אותי באבנים לזה היתכוונתי, אין ספק שהדעות חלוקות ויש שיסכימו ויש שיסלדו ממני.

ככה אני רואה זאת, זו דעתי, וזהו זה.

אם תשימו לב אמרתי "הלוואי שיאסרו..." ולכן לא הצעתי דרך שיעשו זאת, ולא אתערב אם יעשו זאת, והיו רגועים, גם לא יעזו לעשות זאת. פשוט לי זה נראה אידיוטי שמדינה שלמה יוצאת לשרוף את כל מה שניתן לשים עליו את ידה בלי מושג למה, כמה, איך?

לא ידעתי עד לרגע זה את משמעות המנהג במדיוק, ידעתי רק שזה קשור לגולה ול-24K בני עקיבא שנרצחו, אז תודה על ההסברים וזה גם משהו שיצא טוב מהשרשור הזה.

 

לכל מי שבעד ה'מנהג' הזה יש משפט טוב מאוד שמסכם את זה:

 

"אכול ושגול כי מחר תיבול"

 

כך גם נראתה סדום ועמורה.

נו, מילא, רק טוב מאחל לכולם. :|

אופנוען


×
×
  • תוכן חדש...