Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אסור לבטל את פסח.

 

בפסח יש הרבה ימי חופש לסטודנטים.

 

לדעתי צריך לבטל את כל החגים שאין בהם מינימום יום חופש אחד, דוגמת ל"ג בעומר.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה זה אמור להביע? חוצפה ממדרגה ראשונה!

טיפשות לשמה זה להגיד על יום כיפור דבר כמו שאמרת...

אין לי בעיה שלא תכבד ולא תצום, ומנגד - אני גם לא אהיה זה שיזרוק עליך אבנים כשתסע ברכב למרות החג - אבל לבוא ולומר דברים כאלו - זו פשוט חוצפה.

בכל אופן, אף אחד לא מכריח אותך שום דבר. לא לצום ולא לכבד ולא להאמין ולא כלום, אבל דבר אחד אתה לא מורשה לעשות, וזה לזלזל ולרשום תגובות מטופשות ומרגיזות כאלו.

אדרוש למחוק הודעה זו לאלתר.

 

לא נסכול, אתה צודק, אבל, בוא לא נשכח את יום כיפור, שמהווה תירוץ לכל הטפשים האלימים לזרוק אבנים, אנשים שבמשך שנה שלמה מחכים ליום בוא יוכלו להציג לראווה את טפשוטם ואלימותם.

פסח, פסה מהעולם גם, חג כפיה דתית, החג הוא בעצם חג שמסמל את הצלחת הכפיה הדתית.

SPL - 143.6DB

"

פורסם

חלאס , מה קרה , זה לא כזו הפתעה לראות שדבר כזה קורה.

 

ומה אתם מתרגשים מקצת ריח של עשן באויר , למה ביום יום אתם נושמים אויר נקי מהאלפים?

חוץ מזה הריח של המנגל התגבר על הריח של המדורות והיה שמח באף לרוב האנשים שאני מכיר.

 

1-11187.jpg

GOT סחוג?

פורסם

אתם מצחיקים אותי, לבטל את החג? מה נסגר איתכם? אנחנו צריכים יותר חגים ויותר סיבות לשמוח ואתם מחפשים לבטל עוד סיבה לשמחה?

הבעיה היא חוסר החינוך, החבר'ה הצעירים לא מחונכים.

מה הבעיה שיעשו מדורות ויחגגו? שיאספו קרשים אין בעיה וישאילו עגלות מהסופר, ושיפרקו את הקרשים מהרכבים בצורה ביטחותית.

אם החבר'ה של היום היו מחונכים כמו שצריך הם לא היו גונבים קרשים, היו מתחשבים באחרים ולא משחיטים והורסים כל דבר כדי לפרוק את זעמם או סתם בגלל שזה "כיף".

 

אתם כמו משרד התחבורע, מחפשים לטפל בתוצאה ולא בגורם.

 

 

הא, ובקשר לתמונות... שיט! :shock: מפחיד!

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
שיאספו קרשים אין בעיה וישאילו עגלות מהסופר

על איזו ארץ מדובר ?

 

 

ראית בשנים האחרונות אתר בנייה וכיו"ב שחבורות ערסים צעירים החליטו לבזוז אותו ?

פורסם

תשמע, אני יודע מה קורה, אני יודע איזה בלאגן הולך פה לפני ל"ג בעומר, אני מודע לגנבות והוונדנליזם, גם ציינתי מה הסיבה, חוסר חינוך.

אם הילדים היו מחונכים כמו שצריך הם לא היו הורסים את הכל וגונבים דברים בשביל לשרוף אותם.

במקום זה אתם מדברים על לבטל את החג (עזוב שזה לא ראלי, לא 106).

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אוי איפה הזמנים שהיינו גונבים עגלה מהסופר, ואז הולכים לוקחים מאתר בנייה את כל הסחורה ואז מאבדים שליטה על העגלה שנכנסה בדלתות של צרפתיות ויפניות תמימות.

 

ל"ג בעומר הינו אחד מהחגים השמחים של המדינה, לא צריך לבטל את הדברים המעטים שמשמחים את התושבים.

פורסם

ואל תפסלו אפשרות שהאחראים הם חבר'ה של גדנ"ע אויר ששיחקו ב"מסוקים ומבוקשים".

GOT סחוג?

פורסם

האם במקרה כזה הם יקבלו החזר מלא מהביטוח מקיף ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם הם עשו את זה כמו שצריך , השארים יקבלו את כל מה שיש בפוליסה של הביטוח חיים.

GOT סחוג?

פורסם

אין לי קשר למכוניות שנשרפו, אבל יש לי מספר שאלות לגבי המצב.

 

ראשית כל, האם הביטוח מכסה סיטואציות כאלו?

האם יש דרך כלשהי לתבוע את העיריה או לחליפין את האנשים אשר הדילקו את המדורה באזור שנראה עירוני ושנועד לחניית רכבים?

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

לפחות דבר אחד עשו טוב החוליגאנים.

 

בדרך לכרמיאל שרפו מצלמות של המשטרה, שמו צמיג מתחת לעמוד ופשוט הדליקו את הלפיד...לא ייאמן.

 

אתמול זה היה לפיד בוער באמצע צומת.

היום זה עמוד חרוך...


×
×
  • תוכן חדש...