Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התמונות הבאות מובאות מהחנייה בכפר סבא. בלילה הייתה שם מדורה שלא כובתה כראוי.

בבוקר, החנו במקום רכבים בלי לשים לב מדורה שעדיין בערה כנראה. זאת התוצאה:

untitled.JPG

Picture_002.jpg

Veni Vidi Vici

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל שהאופנוע שלי לא עמד שם :(

מעניין איך נראה חוף הים היום בבוקר אחרי שכל הישראלים עשו מדורות

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני יכול להגיד לך איך חוף הים נראה אני גר קרוב אליו, רוב החול שחורי, הרבה זבל של בקבוקים, אוכל, חטיפים, וכל מה שהילדים קונים כדי לעביר את הלילה הארוך ומהנה, כמו תמיד בסוף המדורות בא הוונדליזם האמיתי! זריקת ספות, מזרנות, כיסאות, שולחנות, צמיגים, עגלות סופר ואת כל הזבל למדורה, ולראות איך עולה עשן מאוד מאוד שחור לכיוון השמיים ועושה לנו חור באוזון.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

ככה זה שנותנים לאנשים לעשות מדורה בכל מקום, חניה נועדה לרכבים לא למדורות.

 

ועוד יותר אידיוט זה שבכלל החנה על המדורה, גם אם זה מכובה אני לא מעלה על דעתי להחנות על דבר כזה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מטריקס זה חוף ים של אשקלון מה שאתה מתאר

אני רוצה לראות חופים של ת"א למרות שכמו שזה נראה אתמול בלילה לא יהיה משהו שונה מאשקלון בהרבה

(שעה סמוך לחצות, טנדרים עוד חונים על הרברט סמואל באמצע הנתיב כמובן ללא אורות מצוקה פורקים עצים, ועל החוף יש כבר אינספור מדורות ועשן כאילו שורפים יער בכל האיזור, גועל נפש :( )

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

דיברתי על חוף הים בת-ים

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

כשאני עברתי בדרך הביתה בשעה 23:40 היה מדורות על החוף עצמו והיה גם אח"כ לכיון דולפינריום על הדשא בחניון...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

למרות שעלולים לסכול אותי באבנים על דברי אבל...

עם כל הכבוד למסורת, נראה לי של"ג בעומר הוא בהחלט פסה ולא מתאים לעולם.

זה חג נ-ז-ק למדינה.

כל בעלי העסקים שגונבים להם עצים.

הטינופת שתישאר חודש אחרי.

אי יכולת פיקוח על כל כך הרבה אש במכה אחת.

זיהום אויר אדירררר!

 

העיניין הוא שזה מביא כל כך הרבה וונדליזים, מישהו מאלה שמשחיטים את העולם ביום הזה באמת יודע את מהות החג?

אפילו אני יודע את מהות החג, לא על בוריה, אבל יכול לזרוק כמה מילים, ולא השתתפתי בשום מדורה, רק על האש קטן אצל משפחה של חברים והיה כיף מאוד.

 

די, זה ממש נזק החג הזה.

הלוואי שיאסרו אותו.

אופנוען

פורסם
למרות שעלולים לסכול אותי באבנים על דברי אבל...

עם כל הכבוד למסורת, נראה לי של"ג בעומר הוא בהחלט פסה ולא מתאים לעולם.

זה חג נ-ז-ק למדינה.

כל בעלי העסקים שגונבים להם עצים.

הטינופת שתישאר חודש אחרי.

אי יכולת פיקוח על כל כך הרבה אש במכה אחת.

זיהום אויר אדירררר!

 

העיניין הוא שזה מביא כל כך הרבה וונדליזים, מישהו מאלה שמשחיטים את העולם ביום הזה באמת יודע את מהות החג?

אפילו אני יודע את מהות החג, לא על בוריה, אבל יכול לזרוק כמה מילים, ולא השתתפתי בשום מדורה, רק על האש קטן אצל משפחה של חברים והיה כיף מאוד.

 

די, זה ממש נזק החג הזה.

הלוואי שיאסרו אותו.

לא נסכול, אתה צודק, אבל, בוא לא נשכח את יום כיפור, שמהווה תירוץ לכל הטפשים האלימים לזרוק אבנים, אנשים שבמשך שנה שלמה מחכים ליום בוא יוכלו להציג לראווה את טפשוטם ואלימותם.

פסח, פסה מהעולם גם, חג כפיה דתית, החג הוא בעצם חג שמסמל את הצלחת הכפיה הדתית.


×
×
  • תוכן חדש...