Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נצפתה ראלי MK2 מדהימה!!! של מי זה שייך?!?!?!??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעודי נוסע עם האוטו לקנות סמלים בפיזו בני ברק חותכת אותי ראלי MK2 מדהימה !!

צבע כחול מבריק אבל משהו מדהים

לאחר מרדף קליל הצלחתי להדביק אותו ברמזור וגיליתי שזהו כריסי ממוסך חזי וכריסי

הוא לא נתן לי פרטים על אותו בעל רכב אבל עדיין זה ראלי ואני בטוח ב מליון אחוז שהוא לא

היה אף פעם כמעט במפגשים ..

 

כריסי טען שהוא בודק לו את הטורבו ואז היה ירוק והוא נעלם לי כי שנינו פנינו למקומות אחרים

אז מי שיכול לעזור לי למצוא את בעל הרכב אז הפרטים שאני יכול להוסיף הם ככה:

 

 

ראלי MK2

צבע כחול, אין סמלים מאחורה בכלל ורק סמלים בצידי האוטו, טורבו שמתגלה לך מצד שמאל

של הנהג בגדול (אי אפשר לפספס את זה) , דוד אחורי כמו שלי בערך אותו גודל, מספר

הרכב הוא XXXXXX * ההודעה נערכה, לא כולם רוצים שיפרסמו את המספר שלהם

ברשת. ומכיוון שלא ברור מי הבעלים ומה דעתו בנושא המספר נמחק* עדין אני בשוק אבל

הראלי הזאת באמת הייתה מ-ד-ה-י-מ-ה!

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

1. מעניין אותי על הרכב

2. להביא אותו למפגשים

3. בתור בעל ראלי מעניין אותי לדעת

 

 

* יש לו טורבו מצד שמאל מעל הלוח שעונים בגדול

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם
1. מעניין אותי על הרכב

2. להביא אותו למפגשים

3. בתור בעל ראלי מעניין אותי לדעת

 

 

* יש לו טורבו מצד שמאל מעל הלוח שעונים בגדול

 

1. דור2 עם טורבו...

2. הוא לא יבוא...

3. יש לי שכנה בת 73 עם ראלי...זה גם מעניין?

 

*טורבו אמור להתחבר למנוע ולא לשעונים, לא??? :lol:

:-)

פורסם

מגדש טורבו .... מצד שמאל ....

 

אריאל אתה יכול לפרט בבקשה יותר על הבן אדם ולמה הוא לא יבוא?!?!?!

 

אהה חח והזקנה הזאת בת 73 היא מנס ציונה נכון?!

חחח חיפשתי פעם ראלי דור 2 כחולה שם שאמרו לי שיש של איזה זקנה

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

פרטים - ראלי דור 2 צבע כחול מודל 97 מונמכת (בולמים מקוריים)

לבעלים קוראים לירון (אתמול פגשנו אותו לבירה)

לאוטו יש מגדש וסעפת בבניה עצמית ואינטרקולר (חזי) ג'נט "15 ובקרוב כנראה אני עושה לו צ'יפ כי האוטו מצלצל בגדישות מעל 0.7 באר.

המנוע הראשון הותך המנוע השני עדיין תקין, (בלוק סטנדרטי, יחס דחיסה נמוך יותר)

 

להמחשה, ב-0.5 באר עד 180 יציאה מגילגול האוטו מהיר יותר מאימפרזה סטנדרטית

יותר מזה אתה לא צריך לדעת.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

בת 73 עם ראלי?!

היא בטח נותנת חופשי רכבות,מקלות הליכה,קטטרים לרכבים אחרים. :p

לקנות את הרכב הזה ממנה זו תהיה הקנייה הכי טובה שאפשר לעשות על רכב כזה.

מעניין אם היא זוכרת ללכת איתה לטיפולים.. :)

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

טוב אני יירד מזה תודה בכל מקרה..

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

אהה חח והזקנה הזאת בת 73 היא מנס ציונה נכון?!

חחח חיפשתי פעם ראלי דור 2 כחולה שם שאמרו לי שיש של איזה זקנה

 

 

ברור שהיא מנס ציונה.

היא אמא של גרג מאייר, שהיה כותב פעם בפורום, זה עם האלפא 75 תלתן...

 

יש שאומרים שהיא היתה נהגת רכבי חילוץ בפרטיזנים.

 

נ.ב. הטורבו הותקן ע"י צאלח אבו מכלייף ממזרח ירושלים המוכר לטובה מהמפגשים...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מגדש טורבו .... מצד שמאל ....

 

אריאל אתה יכול לפרט בבקשה יותר על הבן אדם ולמה הוא לא יבוא?!?!?!

 

אהה חח והזקנה הזאת בת 73 היא מנס ציונה נכון?!

חחח חיפשתי פעם ראלי דור 2 כחולה שם שאמרו לי שיש של איזה זקנה

 

יוני, אתה יותר מפחיד אותי מאשר מצחיק אותי... :roll:

 

וברצינות, לספר קצת על בעל הראלי.

ל. בן 2X ממרכז הארץ.

נולד להוריו בשנות ה70 המוקדמות אי שם במרכז הארץ, חונך וגדל בשכונה טובה.

בגיל 4 גוייס לגן מניה פולד. סיים בהצטיינות.

בגיל 6 החל ללמוד בכיתה א' בבי"ס של גדי שהגבוהה. סיים בהצטיינות.

בגיל 15 החל ללמוד בתיכון פרטי בראשותו של י. דחיסה.

את שירותו הצבאי העביר (איך לא) כטור' ב"ו.....(בנייה ותיאום)

לאחר שירותו הצבאי, כמו כל ילד בישראל קנה 106ראלי וכל השאר ייכתב בדברי הימים.

זה בסדר? מספיק פרטים?

 

בקשר לזקנה, אני גר בנתניה לא בנס ציונה...

:-)

פורסם

אהה חח והזקנה הזאת בת 73 היא מנס ציונה נכון?!

חחח חיפשתי פעם ראלי דור 2 כחולה שם שאמרו לי שיש של איזה זקנה

 

 

ברור שהיא מנס ציונה.

היא אמא של גרג מאייר, שהיה כותב פעם בפורום, זה עם האלפא 75 תלתן...

 

יש שאומרים שהיא היתה נהגת רכבי חילוץ בפרטיזנים.

 

נ.ב. הטורבו הותקן ע"י צאלח אבו מכלייף ממזרח ירושלים המוכר לטובה מהמפגשים...

 

 

או צלאח הגדול ....

בן אדם מדהים , אתמול הוא היה ברידינג

התחיל להרצות על גדישה מונופוליטית חד טירנציאלית דו כיוונית.

היה מאד מעניין , אפילו בני המיעותים בעלי ההונדות הקשיבו ונדהמו

לאור הידע הרב.

ולחשוב עוד שאריאל זנח את ביתו של גרג מאייר , שהייתה ידידה טובה של ביתו של צלאח

לטובת מאוריציו.

הפרטים שמורים במערכת.

 

 

:?

פורסם
פרטים - ראלי דור 2 צבע כחול מודל 97 מונמכת (בולמים מקוריים)

לבעלים קוראים לירון (אתמול פגשנו אותו לבירה)

לאוטו יש מגדש וסעפת בבניה עצמית ואינטרקולר (חזי) ג'נט "15 ובקרוב כנראה אני עושה לו צ'יפ כי האוטו מצלצל בגדישות מעל 0.7 באר.

המנוע הראשון הותך המנוע השני עדיין תקין, (בלוק סטנדרטי, יחס דחיסה נמוך יותר)

 

להמחשה, ב-0.5 באר עד 180 יציאה מגילגול האוטו מהיר יותר מאימפרזה סטנדרטית

יותר מזה אתה לא צריך לדעת.

 

 

דיויד הראלי הזו יושבת על מנוע 8V 1600 רגיל????

אם כן אז סחתיין, להוציא כאלה ביצועים זה פצצות, ועוד יחסית בלי שיפורים גדולים במנוע.

החיים הם סחיטה של המצערת.

×
×
  • תוכן חדש...