Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה עולם, חבר בלי שלילה, איבד שליטה ולבסוף היתהפך לתוך בור בשולי הכביש, נוסעת נהרגה , קיבל שנתיים כלא (בפועל לא תנאי) + 15 שנים שלילה (שנתיים מיתוכם הוא גם ככה בכלא) ועוד היה לו עורך דין במעל 100K שח, במהלך המפשט שארך שנה גם היתה לו שלילה וע ד אחרי הכל המשפחה של ההרוגה טבעה אותו תביעה אזרחית וגם יצאה עם מעל 100K שח ביד.

 

בא תושב השטחים עושה כל דבר אפשרי ,מודה ויוצא עם פרסים.:mad2:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

GSI - לא נשמע לי הגיוני שמשפחת ההרוגה תבעה אותו תביעה אזרחית.

 

תביעה כזו יכולה להיות מוגשת כנגד ביטוח חובה בלבד.

 

 

או שהנ"ל נסע ללא ביטוח חובה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
איזה עולם, חבר בלי שלילה, איבד שליטה ולבסוף היתהפך לתוך בור בשולי הכביש, נוסעת נהרגה , קיבל שנתיים כלא (בפועל לא תנאי) + 15 שנים שלילה (שנתיים מיתוכם הוא גם ככה בכלא) ועוד היה לו עורך דין במעל 100K שח, במהלך המפשט שארך שנה גם היתה לו שלילה וע ד אחרי הכל המשפחה של ההרוגה טבעה אותו תביעה אזרחית וגם יצאה עם מעל 100K שח ביד.

 

בא תושב השטחים עושה כל דבר אפשרי ,מודה ויוצא עם פרסים.:mad2:

אני חייב לומר שאני לא גזען ,אבל נראה לי שקבוצה אתנית מסוימת מתנהגת בצורה מסוכנת מאוד ,ומאידך משום סיבות שאנני מבין נהנית מפסקי דין יחסית קלים . הייתי במצב שבו השופט כתב לי בפסק דין שאבוא אליו עם עו"ד כדי שיוכל להוציא אותי ,כי הוא הבין שהמשטרה שמה האשמות שוא . ומאידך התובע שסירב לתת לי לצאת לפני המשפט ,נתן לערבי שהרג בנסיעה פרועה לחלוטין ובשלילה לצאת בלי כלום.

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
GSI - לא נשמע לי הגיוני שמשפחת ההרוגה תבעה אותו תביעה אזרחית.

 

תביעה כזו יכולה להיות מוגשת כנגד ביטוח חובה בלבד.

 

?

מיסתבר...שכן, סיפור ארוך מאחורי זה ..אבל..כן. תביעה אזרחית לגמרי בלי קשר לביטוח (שכמובן כן היה לו)

 

אכל אותה מכל כיוון אפשרי , לא שמגיע לו פרס, אבל גם למיודעיינו מהכתבה לא מגיע פחות מזה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

פשוט לא יאומן....

 

בתי המשפט פשוט לא לומדים, וממשיכים להעניק פרסים לרוצחים.

 

אני מקווה שגם במקרה הזה, המדינה תערער, ושופט נורמלי יתן לרוצח את העונש המגיע לו.

פורסם
GSI - לא נשמע לי הגיוני שמשפחת ההרוגה תבעה אותו תביעה אזרחית.

תביעה כזו יכולה להיות מוגשת כנגד ביטוח חובה בלבד.

למה לא נשמע לך הגיוני? דוקא הגיוני מאוד.

אם היא הייתה למשל מפרנסת יחידה של כל המשפחה המורחבת, מי יפרנס אותם עכשיו?

מי ישלם על טיפולים פסיכולוגיים למשפחה?

מי יפצה אותם על אובדן הבת/אמא/אחות וכו'?

הוא גרם להם נזק רגשי וכלכלי ועל כך, ישלם ובגדול.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
למה לא נשמע לך הגיוני? דוקא הגיוני מאוד.

אם היא הייתה למשל מפרנסת יחידה של כל המשפחה המורחבת, מי יפרנס אותם עכשיו?

מי ישלם על טיפולים פסיכולוגיים למשפחה?

מי יפצה אותם על אובדן הבת/אמא/אחות וכו'?

הוא גרם להם נזק רגשי וכלכלי ועל כך, ישלם ובגדול.

יניב

התשובה לכל השאלות הנ"ל היא: ביטוח חובה.

 

החוק בישראל מגדיר ייחוד עילה, כלומר נזקי גוף (כולל אבדן הכנסה, טיפולים רפואיים, וכו' וכו' וכל מה שציינת) ניתן לתבוע אך ורק מביטוח חובה, ולא מהנהג הפוגע אישית, ולא מביטוח לאומי, ולא מאף אחד אחר.

זה כמובן בהנחה שהיה ביטוח חובה תקף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...