Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא פיאט אונו מודל 94' 1400 סמ"ק

1.הסקאלה והקילומטראז' לא פועלים. האוטו הוא של חבר אז אני לא יודע כמה זמן הם לא פועלים.

 

איך אני מסדר את זה ומה העלות?

 

2. עוד שאלה לגבי שעון חום מנוע ברכב הנ"ל,

 

המחוג מטייל בכל הסקאלה פעם יורד פעם עולה ופעם גם הגיע לחום מקסימלי.

האוטו "שותה מים" בערך כל שבוע או פחות צריך להוסיף מים.

(אם זה משנה או לא הוא מוסיף מים מהברז לא מים מזוקקים)

 

אם תוכלו לעזור לי אני אשמח!

 

תודה.

פורסם

שלום קופיקו וברוך הבא לפורום,

 

 

אנא השתמש בכפתור החיפוש כדי למצוא תשובה על כל המושגים (חלקם שגויים) והשאלות שהעלית.

פורסם

בפיאט אונו הנ"ל, מד המהירות ומונה המרחק מופעלים ע"י כבל מכני שיתכן והוא קרוע או מנותק או שגלגלי השיניים בתיבת ההילוכים שחוקים או יש תקלה בלוח השעונים עצמו.

לגבי מד חום המנוע, אם יחסרו מיים והמנוע יתחמם אז כמובן שמד החום יעלה.

יש לאתר ולתקן נזילות המיים במע' קרור המנוע, לבדוק שמאורר הרדיאטור החשמלי פועל כשורה ואז לראות אם מד החום מתפקד כראוי.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

כמו שרפי אמר זה הכבל ספידומטר שהוא מזיז גם את המד אוץ

 

הוא מתחבר מהגיר, אל הלוח שעונים, הכבל באונו קצר (לפחות אצלי),

 

האם הוא רוצה לפרק לבד או שמוסך יעשה?.

נזילת מים תתקן בהקדם האפשרי, זה נושא (מאוד) רגיש באונו.

Suzuki Jimny

פורסם

לא רציתי לפתוח נושא חדש...

 

הצצתי בגיר של הפיאט, היו כמה כבלים שיצאו מהגיר והיה קשה לראות מי מהם הולך לספידומטר.

 

האם מישהו יוכל להסביר או להעלות תמונה של הכבל הנ"ל?

 

ועוד שאלה: במידה וזה באמת הכבל מה העלות של התיקון?

 

תודה יומטוב!

פורסם

ממליץ לך לחפש את היינס לאונו (זה ספר הדרכה שכזה אם אינך מכיר) בתור התחלה תוכל למצוא באינטרנט ואפשר לקנות או להשאיל מחברי פורום אחרים...

שם יהיה לך פירוט מדויק וברור...

 

עלויות של חלקים תוכל לבדוק ב-מ.י.ר. או נחום סודאי בת"א (חפש מספרים בפורום/בדפי זהב).

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

כבל הספידומטר מתחבר לחלק האחורי למעלה של הגיר באונו (זה הכי טוב שאני יכול לתאר). מדובר בכבל שמזכיר מבחוץ כבל ברקס של אופניים, ומתחבר לגיר בהברגה (אפשר להבריג אותו פנימה והחוצה ביד).

 

בצד של השעון הוא מחובר עם מין פטנט כזה שצריך למשוך כדי שהכבל יתנתק.

 

לגבי השעון טמפרטורה, אם הוא משתולל בלי קשר לחום המנוע, יכול להיות שיש לך בעיית הארקה. אם הוא משתולל עם קשר, זה סימן שישנה תקלה במערכת הקירור.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...