Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמע מה אפשר לעשות.

 

אפשר ללכת 500 אנשים בערך ופשוט להפוך את הכנסת ,ללכת מכות עם שוטרים ,לשרוף מכוניות.

 

אבל הבעיה שאף אחד לא יעשה את זה כי אנחנו פחדנים מסריחים.

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם
תשמע מה אפשר לעשות.

 

אפשר ללכת 500 אנשים בערך ופשוט להפוך את הכנסת ,ללכת מכות עם שוטרים ,לשרוף מכוניות.

 

אבל הבעיה שאף אחד לא יעשה את זה כי אנחנו פחדנים מסריחים.

כדי לשרוף מכוניות צריך דלק... חבל... תמצא פתרונות יותר חסכוניים

Polo 2012

פורסם
תשמע מה אפשר לעשות.

 

אפשר ללכת 500 אנשים בערך ופשוט להפוך את הכנסת ,ללכת מכות עם שוטרים ,לשרוף מכוניות.

 

אבל הבעיה שאף אחד לא יעשה את זה כי אנחנו פחדנים מסריחים.

הם אשמים במתיחות עם איראן? הם אשמים שמחיר של חבית נפט עלה ל86 דולר לחבית? (משהו כזה, אל תתפוס אותי במחיר).

מה שהם כן אשמים, זה המס. אבל זה לא רק זה. המחיר תלוי בעוד הרבה גורמים אחרים.

פורסם

סליחה על ההתערבות, אבל מחיר הגז דווקא בירידה, כבר היו שתי ירידות בחודש האחרון, וכרגע עומד על 2.95

 

להלן מספר משפטים משנה שעברה, כשהתקנתי, מפי אנשים שונים, ולא מהפורום,

 

"בשביל מה להתקין?? ברגע שאני אתקין יעלו את הרישוי, מחיר הגז יעלה למחיר של בנזין, ואני סתם אתקע עם מערכת גז שהורסת את האוטו"

 

"שמעתי שמותר להתקין רק על מכוניות עם נפח מנוע של 499 סמ"ק ", אה לא, זה לא קשור.

 

"שמעתי שמי שמתקין מערכת גז מתחיל לשמוע שמועות"

 

רציתי להודות לכל מי שטרח לא להתקין ובכך אולי איפשר לי להנות ממחיר נמוך, לפחות עד שאגמור לשלם על המערכת. תודה להורי שהביאוני עד הלום. ותודה למחשבון ב10 שקל שלי, ידידו הטוב של האדם.

בלי לקחת אישית (כל המקופחים)

פורסם

הסולר כבר עלה ב35 אגורות במוצ"ש...

 

החיסכון הממוצע של 30% בתצרוכת הסולר הופך יותר ויותר משמעותי (בהשוואה לבנזין כמובן, לא לגז...)

פורסם
תשמע מה אפשר לעשות.

 

אפשר ללכת 500 אנשים בערך ופשוט להפוך את הכנסת ,ללכת מכות עם שוטרים ,לשרוף מכוניות.

 

אבל הבעיה שאף אחד לא יעשה את זה כי אנחנו פחדנים מסריחים.

עאלק במדינה הזאת יעשו משהו ..

סליחה על המילים אבל לאף אחד במדינה הזאת אין אומץ להזיז את האצבע מהת*ת ולעשות שינוי כלשהו,פשוט כל אחד מחכה שהשני יעשה משהו.

 

לפי דעתי אם אתם באמת רוצים למנוע מצב של חור בכיס אז תעשו משהו בנדון כמו:

-ליסוע יותר באוטובוסים.

-להתחלק עם אחרים בנסיעות

-ליסוע פחות

-ליסוע יותר לאט

 

בקיצור תתאימו את עצמכם למצב ואל תחכו לניסים במדינה הזאת כי הם לא יגיעו..

 

יוגב

שמתחלק כל בוקר עם 3 אנשים בנסיעות לעבודה שהיא רחוקה רק 4 ק"מ מהבית

(כן התאמתי את עצמי כבר למצב..)

פורסם

גועל נפש של מדינה אנחנו באמת פחדנים שלא עושים כלום זה ממש לא הוגן!!

אנחנו צריכים להילחם בכל הכוח נגד הדבר הזה ! יאללה בואו נתאגד כולנו ונארגן איזה הפגנה או משהו שיכול להעיר את המדינה הזאת!

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
הם אשמים במתיחות עם איראן? הם אשמים שמחיר של חבית נפט עלה ל86 דולר לחבית? (משהו כזה, אל תתפוס אותי במחיר).

מה שהם כן אשמים, זה המס. אבל זה לא רק זה. המחיר תלוי בעוד הרבה גורמים אחרים.

הם בהחלט 'אשמים' או יותר נכון 'אחראים' על גובה המס המוטל על הדלק ויכולים להוריד את המס לפחות עד שמחיר חביות הנפט יירגע מעט.

בריאות לכולם!

פורסם
ושוב נחזור לשחק ברעיון מערכות הגז ולקנא בנהנים מהעלות של הגז שהוזלה באחרונה ל 2.60. תגיד אתה נורמלי ? או שאתה חי בסרט ? מה לדעתך יקרה אם תלך לקנות ערכת גז שתעלה לך 8000 ש"ח ? המדינה תעלה את המיסים ואתה תשאר עם ערכת גז שלא שווה לך כלום..
ברוך הבא לישראל 2006 . בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
ושוב נחזור לשחק ברעיון מערכות הגז ולקנא בנהנים מהעלות של הגז שהוזלה באחרונה ל 2.60...

לבעלי המכוניות המונעות עם גז, תיהנו מהספק ,בקרוב לא יהיה זול.

במדינת ישראל כשמישהו נהנה ממוצר זול חייבים לחשוב איך שוחטים אותו מכוון אחר.

כדוגמה שסולר היה זול,אגרה היתה פי 4 !!

 

בקרוב גם בגז!!

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
לבעלי המכוניות המונעות עם גז, תיהנו מהספק ,בקרוב לא יהיה זול.

במדינת ישראל כשמישהו נהנה ממוצר זול חייבים לחשוב איך שוחטים אותו מכוון אחר.

כדוגמה שסולר היה זול,אגרה היתה פי 4 !!

 

בקרוב גם בגז!!

אורן

בשנה שעברה כשהתקנתי את המערכת, כולם דיברו כמוכם, והדבר היחיד שאף אחד לא השכיל להבין, הוא שבזמן שכולם בוכים וצועקים כמה לא כדאי, ועד שהמדינה תתעורר (או לא), אני כבר אגמור לשלם על המערכת, ומאותו רגע שהתהליך יתחיל, יקחו כמה שנים, שבמשך הזמן הזה אני אסע על מחיר שהוא חצי מבנזין, הבעיה נעוצה - שוב - בזה שאין לכם מחשבון.

פורסם

זהו בדיוק שארז צודק לחלוטין !!

המדינה מחוייבת לשמור על המצב מבחינת המסים על הגז עד ינואר 2008 אם אני לא טועה, ואם תעשו את החשבון תראו שעד שהמחיר של הגז יגיע למחיר הדלק אתם תסיימו מזמן לשלם על המערכת ובכל חודש פשוט תרויחו כסף, (ובלי משחקים בפירמידות...).

אז תשאלו למה לי אין מערכת גז ברכב? ואללה לא יודע.

בריאות לכולם!

פורסם

ארז, אתה לא תיסע על מחיר שהוא חצי מהבנזין כי אתה מוכר את הרכב.

 

לגבי המס - ברור שאפשר להוריד, אבל בעצם... איך יממנו עוד כנסת מטופשת עם 27 שרים?

אה, ואם זה לא מספיק אז השמועות מספרות שמאיר שטרית כנראה יהיה שוב שר התחבורה. יש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...