Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באם הבחור מוכן למצוא מקום רציני ולהשכירו אני שם את הכסף היכן שהפה שלי(ומר פלול יתרגם זאת אין לי כוח) ומוכן להשתתף איתו ועם חברו בהשכרה בהנחה שהמחיר הגיוני.

 

ולא יזיק לעוד כמה כאן לחלץ עצמות באם בריה זקנה ובאה בימים כמוני מוכנה לעשות זאת.

 

אפילו בשביל הכיף!

 

אז בנוגע לעצה של מקום שקט אכן לכאורה עצת אחיתופן אבל עצה זולה תודה בזה...

 

היתה לי תחושה שלא ישכרו מקום לכן היא נתנה.

 

מוכן לאמור לעיל בתחילת מכתבי זה בה"פ.

 

ירון שמחליק חזרה לעבודה.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

אז בנוגע לעצה של מקום שקט אכן לכאורה עצת אחיתופל אבל עצה זולה תודה בזה...

 

 

ירון שמחליק חזרה לעבודה.

12345

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אדון מקלארן F1 הנכבד תקרא את השורות בצומת לב מרבית!

 

ואללה? אותי תפסו על 197 קמ''ש? סורי אבל מתי בדיוק?

 

התגובה נכתבת תוך כדי שאני מאוד מתאמץ לא להתפרץ!

 

שים לב:

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=109623

איך הניק נקרא? ומה הניק שלי? עכשיו אולי זה יראה לך שונה?!

 

נו באמת, לשים לב לדברים כמו ניק ולא לצאת טיפש, הרי כ''כ פשוט!

 

בכל מקרה תודה לכולם על העצות, רק היום קיבלתי הוכחה שיש שוטרים שלא יותרו ויחפשו כל שטות לדפוק אתה הנהג הצעיר (לא על בשרי, אני מאמין שלא הייתי מגיע למצב הזה...)!

 

אני אבדוק את המנחת טוב יותר... ואולי יש מקומות בפ''ת? אזור פ''ת?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אדון עמית הנכבד, התבלבלתי בינך לX PLANE, סליחה מעומקי נשמתי!

 

:?

וואלה טעות טועים טעינו, מה קרה, לא צריך להתעצבן ידידי, לשניכם יש X :wink: .

ומה האוטו שמספרים שהוא קארט שאתה עומד לקנות? (סתם שאלה מקווה שלא תתעצבן מזה גם).

פורסם

סתם מעצבן אותי שמגיבים לי בזלזול כשזה בכלל לא אני...

 

בכל מקרה האוטו הוא לא 106 ולא פג'ו

 

אני מקווה שיצא לי לקנות את האוטו ועד אז אני מעדיף לשתוק, הרבה פעמים פתחתי את הפה ולא יצא כלום... עכשיו אני סותם ואם יצא עם הרכב הזה אז יצא :)

 

תאחל לי בהצלחה!

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

 

 

הנה ציטוט של עצמי משרשור אחר:

 

לקארטינג הנעה אחורית, היגוי מהיר, בלמים רק מאחור, מרכז כובד סופר נמוך, משקל סופר נמוך והעברת משקל כמעט אפסית תחת בלימה/האצה/עומסי צד, לכן טכניקת הנהיגה הנכונה לקארטינג לא מתאימה למכונית כביש.

העברת המשקל בקארטינג אינה אפסית ביחס לקארט מול מכונית. כמו כן, תגובת הקארט להעברת המשקל חדה כתער מכיון שאין לקארט מיתלים.

תתפלא, אבל העברת המשקל משחקת תפקיד חשוב מאוד בקארטינג ויש דימיון כלשהו בין נהיגה בקארט לבין נהיגה ברכב, אבל אני מסכים שלימוד על קארט זה לא אידיאלי לעומת קורס נהיגה מתקדמת.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
סמנטיקה, אפשר להתווכח על זה והרבה (כן, פתחתי גוגל כדי לוודא :? )
איתי אי אפשר להתווכח הרבה, אני מעצבן.

חכם, תמיד חכם, הוא חושב קדימה, הוא יודע שאם הוא יעשה X זה יגרום לתוצאה מסויימת שלא שווה להכנס אליה.

פיקח לעומת זאת, לא יודע מה יעשה X אבל יודע לתמרן את התוצאה.

 

עד כאן להערב.

 

אהה, אני לא יודע מי זאת סמנטיקה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
העברת המשקל בקארטינג אינה אפסית ביחס לקארט מול מכונית. כמו כן, תגובת הקארט להעברת המשקל חדה כתער מכיון שאין לקארט מיתלים.

תתפלא, אבל העברת המשקל משחקת תפקיד חשוב מאוד בקארטינג ויש דימיון כלשהו בין נהיגה בקארט לבין נהיגה ברכב, אבל אני מסכים שלימוד על קארט זה לא אידיאלי לעומת קורס נהיגה מתקדמת.

זה לא "לא אידיאלי", זה מטעה את הנהג לחשוב שאם הוא יודע לנהוג על קארט טוב זה אומר שהוא יודע לנהוג טוב על מכונית. הוא לא.

 

העברת המשקל בקארטינג אינה אפסית ביחס לקארט מול מכונית. כמו כן, תגובת הקארט להעברת המשקל חדה כתער מכיון שאין לקארט מיתלים.

מ.ש.ל

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כל הסיפור הזה בסופו של דבר תלוי בך(פותח השרשור-נו זה עם ה X..:wink: ) ובשוטר שתמיד יכול להגיע למקום שבו אתה תהיה גם אם אף פעם לא ראית שם ניידת, וגם אז זה תלוי.

 

 

 

לפני כמה ימים, יום שני ליתר דיוק, יצאנו הרבה חבר'ה, נסענו לעיגולים(כן היום שם גם הרבה בנות), אחד החופים המבודדים של אשדוד למי שלא מכיר, שבלילה מגיעים לשם זוגות שחסר להם חדסר ומיטה, אבל בכל זאת המקום אידיאלי לצלחות, כל החניה הולכת בסיבובים (די מאתגרים דארך אגב עם האמברקס).

 

 

בקיצור, רכב חברה+שכבות דקות של חול בכל מיני מקומות+הרבה גז+הרבה הרבה בלם יד=הרבה הרבה הרבה כיף, וכל זה עד שהגיע לשם שוטר, סמוי!

ראיתי את הסמוי עצרתי את האוטו דוממתי מנוע ויצאתי עם כל מי שהיה ברכב.

השוטר עוצר לידנו, שואל מי נהג ברכב, אני עניתי שאני הנהג, הוא אומר לי למה עשית את זה, בהתחכמות אני עונה לו "את מה??"(:rofl:) הוא אומר לי את החראקה הזאת) למרבית מזלי הוא ראה רק את האחרונה שעשיתי לפני ששמתי לב אליו. הוא שואל למה אני אומר לו אין לי תשובה שתספק אותך, הוא אומר לי לא תסביר לי, למה? בשביל לפצוע פה הולך רגל?(באמצע הלילה בחניית העיגולים יש רק רוחות מהים)בשביל להרוס את האוטו? אני עונה לו לא, בגלל זה אני עושה את זה פה ולא בתוך העיר איפה שבאמת יש הולכי רגל וכו'. הוא אומר לי זה לא המקום, הסברתי לו שזה היה "רק" בשביל ללמוד לשלוט על הרכב, הוא התחיל לדבר על מגרשי החלקה מוסמכים ונסע. אז לפעמים אפשר לצאת מזה ולפעמים לא. אבל גם היה משהו מוזר בשוטר. הרכב שלו:לאנטיס צבע שמפניה, הוא היה בחולצה של המשטרה(הוא נשאר ברכב, לא ראיתי יותר מזה), והוא היה לבד!, שוטרים לא אמורים ליסוע בזוגות?

 

 

שורה תחתונה: הכל תלוי בדיבור שלך אל השוטר ומה בדיוק הוא ראה שאתה עושה(אם זה פנייה על חול עם בלם יד ואז פול גז כשהרכב מפרפר במקום כמו מטורף אז יהיה קשה, אבל למזלי היה חשוך, על החול לא היה רעש חזק של חאריקה והשוטר היה בסדר גמור.

פורסם

שמי עמית, ואני גם זה עם ה X טבל בכל זאת מעדיף את עמית :wink:

 

בלם יד לא הכי מושך אותי... בא לי רק על סללומים מסובכים וכו'

 

לדבר, לנסח, להציג בבוגרות ועוד, את הדברים האלה אני יודע לעשות... כמובן הרוב תלוי בשוטר, אם אין אליו גישה שום דבר לא יעזור (אולי לבוא עם חברה שתלבש משהו חושפני :wink: )

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

גם בשטח פרטי זה אסור.

אגב, גם בכל בתה"ס לנהיגה מתקדמת(מסלולים, אלטרנתיבי וכד') זה אסור.

בכל מקרה של תאונה(גם אם היא עצמית) המשטרה יכולה להתערב, ואם ישנם נפגעים אזי גם הביטוח חובה לא יהא תקף.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...