Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מצאתי דרך ממש טובה לניסוח הכותרת אבל זה הכי טוב שמצאתי.



 

 

אני וחבר רוצים להתאמן קצת על השליטה ברכב, לשים קונוסים וכו', משהו בשביל להשתפר בנהיגה + קצת הנאה.

 

בעיר אני העלתי מקום אחד שזה מנחת מסוקים דיי קטן אבל יש אספלט

חבר שלי העלה מקום אחר בלי אספלט אבל הרבה יותר גדול, כמו כן הוא ממוקם ליד תחנת משטרה וזה גם גורם מרתיע בשבילי לפחות.

 

עמית.

 

בתור אחד שעושה את זה לפעמים אני יכול להגיד לך שזה מותר עד.... שתופסים אותך, אז כך את זה בחשבון.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מדובר בזבולון, אלה בחניה ליד הים בקרית ים (החניה הדרומית ביותר).

ממליץ לך להצפין לכיוון נהריה ומעלה, תמצא שם הרבה יותר מגרשים ריקים.

אני כבר עכשיו יכול לחשוב על 3 בלי להתאמץ.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
לפני כמעט שנתיים נסעתי ב 4 בלילה (או בבוקר) למגרש חניה רחב (מאוד רחב), מואר ונטוש.

 

בד"כ יש שם מכוניות אבל ב 4 בבוקר בלילה כשיורד מבול אימתני בחוץ לא היתה שם נפש חיה, אפילו מיקרואורגניזם לא היו שם.

לקחתי את הפוקוס ונסעתי לשם לתרגל ניסויים בפיזיקה וגאומטריה של המישור.

 

חזרתי עם 500 שקל פחות, לא עזר שום הסבר הגיוני. לדעתי אם תעשה את זה מול תחנת משטרה רוב הסיכויים שתקבל דוח. שהם יראו שאתה נהג חדש זה רק יחמיר את המצב.

יותר זול מקורס :twisted:

פורסם

תשקיע קצת יותר כסף ותלך למקום מסודר בו גם ניתן לקבל הדרכה מסודרת. ולא בדיוק אבל דומה אפשר ללכת לקארטינג

פורסם

לא מצאתי דרך ממש טובה לניסוח הכותרת אבל זה הכי טוב שמצאתי.



 

 

אני וחבר רוצים להתאמן קצת על השליטה ברכב, לשים קונוסים וכו', משהו בשביל להשתפר בנהיגה + קצת הנאה.

 

בעיר אני העלתי מקום אחד שזה מנחת מסוקים דיי קטן אבל יש אספלט

חבר שלי העלה מקום אחר בלי אספלט אבל הרבה יותר גדול, כמו כן הוא ממוקם ליד תחנת משטרה וזה גם גורם מרתיע בשבילי לפחות.

 

יש כמה שאלות: האם חצץ ובעצם עשיה של מה שתיארתי על חצץ תזיק לצמיגים יותר מאותו דבר רק על אספלט? האם הגורם שזה ליד תחנת המשטרה אמור להרתיע אותנו? המשטרה יכולה לעשות משהו עקב כך ששמנו קונוסים ואנחנו מתאמנים סתם? הרי בעיניהם זה יכול להראות בתור השתוללות אז האם הם יכולים לעשות משהו?

 

עמית.

 

יש על זה פתגם שאומר "חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח לא היה נכנס אליהם".

 

ברמת העקרון אם תופסים אותך יש סיכוי שתוכל to talk your way out of it, ובשלב הזה זה פשוט תלוי בשוטר שתיפול עליו (או הוא עליך לצורך העניין).

לעשות דברים כאלה מול תחנת משטרה, בגלל שהם בתחום האפור זה פשוט לא נבון. כבר יצא לי לשכנע שוטרים שאני סה"כ מתאמנת בנהיגה נכונה למען הבטיחות שלי, מצד שני לנציגי החוק קל לראות (וגם להאשים אותך ב)חולגניות עם האוטו (אופנוע, קלנועית...).

 

תמצא מגרש ריק, רצוי לא ליד תחנת משטרה, ורצוי גם לא ליד בתי מגורים (שהגרים בהם עשויים להתקשר למשטרה ולבקש שיקחו אותך משם).

 

נ.ב - זה פשוט הרבה יותר כיף מקארטינג.. :-D

פורסם

יובל בקארטינג הייתי מספיק פעמים, למרות שהאוטו שעכשיו עקרונית בתהליכים התחלתיים ל קניה דומה מאוד לקארטינג (לפחות ממה ששמעתי) אני לא מאמין שהקארטינג יתרום לי הרבה.

 

קורס מסודר כשיהיה כסף, כשהייתי בטוח שקורס כזה עולה 500-400 ש''ח אמרתי אני אעשה אותו ישר אחרי קניית הרכב, אחרי שגיליתי שהוא עולה יותר לכיוון ה 900 זה נדחה קצת...

 

איירין, צודקת ב 100%, יש לי צורת דיבור שיכולה להוציא אותי מהרבה מצבים ואני דיי יודע להסתדר עם אנשים במקרים של צורך אבל יהיו תמיד כאלה שלא יהיו מוכנים בכלל לשמוע.

 

המנחת מסוקים נמצא במקום מרוחק מהבתים, צריך רק לקפוץ לשם עם רכב לראות אם המקום מספיק גדול למינימום.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לצורך העניין, אם יתפוס אותך רובוט, אתה תקבל סוג של עונש כלשהו. לא חשוב כרגע איזה.

אבל, במדינת ישראל אין רובוטים שעובדים במתנ"א ואתה יכול לנסות את העיניים היפות שלך.

לטעמי, הקונוסים מיותרים. יהיה לך יותר קל לצאת מזה אם לא תהפוך את החניון למסלול ג'ימקאנה.

 

נ.ב.

איירין, זה הפוך עם החכם והפיקח.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

זה לא חניון, זה מנחת מסוקים נטוש שכבר לא השתמשו בו עשור, בימי שבת משמש את הנערים להטסט טיסנים וכו'

 

פשוט אני גר באריאל וזה ליד גבול, אז זה מן הסדר למקרה חירום אני מאמין, זכור לי רק פעם אחת שהשתמשו בו.

 

איך אני אעבור בין בלי קונוסים? זה כל הקטע לטעום מגבולות השליטה שלי, אם זה יהיה בלי קונוסים זה באמת יהיה סתם השתוללות.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני לא מסכים.

יש לך הרבה מה ללמוד על נהיגה נכונה מקארטינג והרבה בסיס על קווים, בלימה נכונה ועוד.

 

אתה ועוד 2 חברים עם כמה קונוסים רוב הסיכויים שלא תעשו שום דבר יותר מדי פרודוקטיבי.

עדיף תחסוך את השחיקה הזו בינתיים לאוטו ולמכלולים האחרים , תחסוך עוד כסף מהדלק הזה ומהצמיגים ותיקח את עצמך לקורס מוקדם יותר

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני לא מסכים.

יש לך הרבה מה ללמוד על נהיגה נכונה מקארטינג והרבה בסיס על קווים, בלימה נכונה ועוד.

זה שתרגול עצמי עוזר כמו ללמד את עצמך שחייה, זה נכון. אבל לכתוב שאפשר ללמוד משהו רלוונטי לנהיגה בכביש מקארטינג זה לכתוב שטות שחוזרת על עצמה מידי פעם בפורום. בוודאי ובוודאי בכל הקשור לבלימה נכונה (קווים עוד איכשהו קשור).

הנה ציטוט של עצמי משרשור אחר:

לקארטינג הנעה אחורית, היגוי מהיר, בלמים רק מאחור, מרכז כובד סופר נמוך, משקל סופר נמוך והעברת משקל כמעט אפסית תחת בלימה/האצה/עומסי צד, לכן טכניקת הנהיגה הנכונה לקארטינג לא מתאימה למכונית כביש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תביא מצלמת וידאו ותגיד שאתה מערוץ "אגו".

 

השוטרים כבר יבינו.

 

חצי ברצינות חצי בצחוק.

 

ח"ח על הרצון הטוב שלך.

 

למה לא לבדוק עם "מסלולים" או כל מקום אחר אפשרות לשכור מהם את השטח לזמן קצר באם אתה רציני.

 

אוף דה רקורד- פשוט חפש מקום מאוד שקט וקח סיכון אבל מחושב !.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
אוף דה רקורד- פשוט חפש מקום מאוד שקט וקח סיכון אבל מחושב !.

Famous last words...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

זה שתרגול עצמי עוזר כמו ללמד את עצמך שחייה, זה נכון. אבל לכתוב שאפשר ללמוד משהו רלוונטי לנהיגה בכביש מקארטינג זה לכתוב שטות שחוזרת על עצמה מידי פעם בפורום. בוודאי ובוודאי בכל הקשור לבלימה נכונה (קווים עוד איכשהו קשור).

 

הנה ציטוט של עצמי משרשור אחר:

 

לקארטינג הנעה אחורית, היגוי מהיר, בלמים רק מאחור, מרכז כובד סופר נמוך, משקל סופר נמוך והעברת משקל כמעט אפסית תחת בלימה/האצה/עומסי צד, לכן טכניקת הנהיגה הנכונה לקארטינג לא מתאימה למכונית כביש.

מחזק את הדברים. הייתי השבוע בקארטינג בפעם הראשונה מאז גיל 10. בג'ימיקאנות יש לי תוצאות לא רעות, אבל כמעט שום דבר ממה שאני יודע לא תפס. ההתנהגות היא שונה לחלוטין.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
יובל בקארטינג הייתי מספיק פעמים, למרות שהאוטו שעכשיו עקרונית בתהליכים התחלתיים ל קניה דומה מאוד לקארטינג (לפחות ממה ששמעתי) אני לא מאמין שהקארטינג יתרום לי הרבה.
פיג'ו 106 ראלי?

:hihi:.

אחרי שתפסו אותך על 197 קמ"ש, לא בטוח שיהיה לך רשיון כדי שתוכל לנהוג על משהו חוץ מקארט.


×
×
  • תוכן חדש...