Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם בשטח פרטי זה אסור.

אגב, גם בכל בתה"ס לנהיגה מתקדמת(מסלולים, אלטרנתיבי וכד') זה אסור.

בכל מקרה של תאונה(גם אם היא עצמית) המשטרה יכולה להתערב, ואם ישנם נפגעים אזי גם הביטוח חובה לא יהא תקף.

בתאונות נזק בלבד (עצמיות או לא עצמיות, לא משנה) אין שום סיבה שהמשטרה תתעניין ואין צורך לדווח לה.

 

בתאונות עם נפגעים חו"ח (וזה נשמע לי כמו משהו מאוד לא סביר בתרגול קונוסים במהירות נמוכה יחסית במקום ללא הולכי רגל) המשטרה עשויה להתערב.

 

ביטוח חובה יעשה בעיות רק במקרים שמדובר באירוע תחרותי/מדידות זמנים, במקרים אחרים אני לא חושב שיש לביטוח עילה להתנער.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אזכיר שפוליסת הביטוח לא מכסה "משחקים" עם רכב לרבות תחרויות ומבחני יציבות.

 

להערכתי, אם חברת הביטוח תהיה ערה לעובדה שהנזק נגרם אגב תרגולי סללום כאלה או אחרים, כסף תוכל לראות (ואני בספק) דרך בית משפט.

 

אני נוטה להסכים שבשטח פרטי מבודד תוך נקיטת אמצעי זהירות הסיכון שאתה לוקח על עצמך הוא "אכיל", אבל הסיכון קיים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

המקרה שלא מכוסה ע"י הפוליסה (ביטוח חובה) הינו "תחרות מהירות", וזה כנראה כולל כל אירוע בו מתחרות מכוניות אחת עם השניה ו/או נמדדים זמנים לביצועים כאלו ואחרים.

 

אם אדם נוהג, אפילו בין קונוסים, ללא מדידת זמנים וללא תחרות מול רכב אחר - אני לא חושב שחברת הביטוח תצליח להתחמק.

 

תביעות ביטוח חובה נעשות ממילא תמיד דרך עו"ד.

 

 

לגבי ביטוח מקיף אני מודה ומתוודה שלא קראתי את הפוליסה עד סופה, אבל זה כבר סיכון שאני מוכן לקחת, במקום מבודד ללא רכבים אחרים אני מסתכן רק בנזק לרכב שלי שגם אובדן מוחלט שלו לא ידפוק לי סופית את החיים (בניגוד לתביעה של נזקי גוף חס וחלילה שיכולה להגיע לסכומים שבחיים לא יהיו לי)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...