Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר ימים רכשתי סיאט איביזה 1.6 ידני שנת 99.

לקחתי את הרכב לבדיקה בדינמומטר רעננה.

מצאו מספר בעיות, יש למישהו מושג מה העלות צריכה להיות והאם זה קריטי...

 

ציטוט:

"רעשים במנוע אביזרים וגלגלות (מכלאי), סימני קורוזיה בין ראש מנוע ובלוק, אין אחריות להתחממות יתר במנוע, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, סיבובי מנוע לא יציבים, לתקן מערכת דלק."

 

 

וכמו כן איזה צמיגות שמן לשים?

פורסם
לפני מספר ימים רכשתי סיאט איביזה 1.6 ידני שנת 99.

לקחתי את הרכב לבדיקה בדינמומטר רעננה.

מצאו מספר בעיות, יש למישהו מושג מה העלות צריכה להיות והאם זה קריטי...

 

ציטוט:

"רעשים במנוע אביזרים וגלגלות (מכלאי), סימני קורוזיה בין ראש מנוע ובלוק, אין אחריות להתחממות יתר במנוע, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, סיבובי מנוע לא יציבים, לתקן מערכת דלק."

 

 

וכמו כן איזה צמיגות שמן לשים?

 

 

 

מזל טוב!!!!!! שיהיה בהצלחה!!! :beerchug:

 

 

גש למכונאי שאתה סומך עליו שיבדוק את הרעשים, מאוד יתכן שהרעשים סבירים וחלק ממה שנרשם הינו בסה"כ כס"תח.

 

וודא שיש נוזל קירור במנוע ולא מי ברז או איזה נוזל לא מזוהה ומטונף.

 

בהמשך וודא שהרכב אינו מאבד את נוזל הקירור או חלק ממנו, בדוק זאת רק בבוקר כאשר המנוע קר, אל תבדוק על מנוע שאינו קר לחלוטין, ראה הוזהרת!

 

יש לחבר את הרכב לסורק תקלות ולהכנס לDATA_LIST ולבדוק מה קורה, רצוי שמי שמחבר את הסקנר ,גם יידע להבין מה הוא רושם לו, וקיימים מאבחנים טובים, אתר אחד מהם וגש אליו.

בנוסף ולפני הכל רצוי לבדוק את רמת הפליטה במכשיר 4 גזים, הוא בדכ "מספר" כמעט הכל

 

 

 

בברכה

דני

 

 

 

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה.

 

ובאיזה צמיגות שמן להשתמש? עשיתי חיפוש באתר חלק ממליצים 40 על 15 וחלק ממליצים 40 על 10,

 

זה עקרוני או שאפשר גם וגם?

×
×
  • תוכן חדש...