Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי קומפוננט focal polyglass v2 מקדימה ועכשיו אני מחפש רמקולים לדלתות האחוריות.

התקציב הוא בערך 500 ש"ח

הם יחוברו למגבר jbl 4*50w rms

 

איזה רמקולים הכי מומלצים?

פורסם

רמקולים בדלתות האחוריות ממש לא אפקטיבים..

אולי בשביל מי שיושב מאחורה...ודוגרי...למי אכפת?

עדיף לשים רמקולים על המגש האחורי ככה שגם הנהג נהנה מהם יותר...

ויש גם כאלה שיגידו שאחוריים בכלל מיותרים..

 

ואם יש לך כבר רמקולים על המגש האחורי...

ואתה עדין רוצה רמקולים בדלת האחורית...

אז בתקציב כזה לך על המורל פולס למרות שאם כל הכבוד...יש לך פוקל מקדימה.

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

עד שיש לך פוקל מקדימה... למה להרוס?

 

מוראל ופוקל זה שתי חברות עם צליל מצויין - אבל מנוגד ל ח ל ו ט י ן באופיו!

 

אם כבר תשים משהו אם צליל דומה כדי לשמור על הצוויון של הסאונד ברכב שלך תקנה סט פשוט של MBQUART למשל...

 

אבל אם אתה רוצה לשים רמקולים אחוריים רק בשביל רקע חלש לנוסעים מאחור - במחשבה שניה - אולי באמת כדאי לך ללכת על משהו רגוע יותר... - תקנה רמקול 4 אינטש אולי אפילו 3 וחצי אינטש רגילים (קואקסיילים) של מוראל סדרת פולס או של אינפיניטי סדרת רפרנס (האינפיניטי מגיעים עם קבלים לחיתוך הבאס נגד עיוותים - אבל אם יש לך הגברה לאחוריים זה לא נחוץ). ותגביר אותם כמעט על מינימום כדי שלא תפריע לבמה הקדמית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לי סט כזה מאחורה רק סדרה אחת יותר גבוהה..

יש להם סאונד שיותר קרוב לפוקל מאשר למורל.

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם
יש לי סט כזה מאחורה רק סדרה אחת יותר גבוהה..

יש להם סאונד שיותר קרוב לפוקל מאשר למורל.

אתה מתכוון ל-

Soundstream XCS?

ואם כן, מה דעתך עליהם?

 

* מצטער על הסטייה מנושא הדיון, השאלה חשובה לי מאוד.

 

אגב, אני מאמין שאחוריים מיותרים, אבל אם חשוב לך שהנוסעים מאחורה ישמעו קרוב יותר אליהם בכל זאת, הייתי תומך בדעה של lansoforce, אבל אולי מעדיף קואקסלי עם סאונד דומה יותר לזה של הסט הפוקאל, ולא שונה כל כך כמו הפולס... שני צלילים שונים כאלה עלולים להישמע מוזר או להציק לך, למרות הגברה חלשה וכיוון שלהם לעוצמה נמוכה יותר (אפשרות, לא?)

פורסם

אם כבר אתה מתכוון ל

 

SOUNDSTREAM XSC

ואנחנו דיברנו על רמקול רגיל וה-XSC זה בכלל קומפוננט.

אבל במקרה זה גם מה שיושב לי בדלת הקידמית...אתה יכול לראות בתמונה שלי.

אני מאוד מרוצה מהם.. יושבים על הגברה של 75 RMS והם לא מיועדים למוזיקה מפוצצת מידיי.

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

×
×
  • תוכן חדש...