Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאמין לי שאלה שרק קיבלו רישיון ויש להם רואדסטר הדבר האחרון שמעניין אותם זה איפה לשים את הסמל נהגחדש.

 

מה הקשר?

מזה התגובה הסתמית הזאת?

 

אני בחור בן 17 וחצי שהסתיים לו המלווה וקנה Z3.

אני רוצה לדעת איפה לשים את שלט ה"נהג חדש".

אתה לא יודע - אל תענה.

172

פורסם

אבל קשות.

 

שאלת שאלה על קבריו. והעלאת תמונה של... MGF! ושל Z3!

מה קרה לארבעת העיגולים המיוצרים על ידי אלוהים? :roll: אפילו

להם יש קבריו שנמכר בארץ ולמען האמת נראה לא רע בכלל!

 

במחשבה שניה יש להם 2 דגמים פתוחים! גם ה TT וגם הA4.. ועדיין בחרת משהו

אחר... מקומך בגן העדן של הקונצרן כבר איננו בטוח. :lol:

 

לגבי השלט יש להניח שהגג פתוח לא יעשו כלום. שהגג סגור אם אין שלט - דו"ח.

לא הייתי רוצה לחשוב מה יקרה לשלט אם ישכחו אותו בזמן קיפול.

 

A4 קבריו:

 

Audi-a4-cabrio-side-237-115.jpg

 

 

2003fallaudi.jpg

 

TT פתוחה...

 

2002-audi-tt-convertible.jpg

חיפשתי תמונות יותר קטנות - לא מצאתי :wink: (לא היה לי זמן)

 

בכל מקרה שזו תהיה הבעיה שלך - איפה לשים את השלט נהג חדש בקבריו :wink:

פורסם

אני בחור בן 17 וחצי שהסתיים לו המלווה וקנה Z3.

אני רוצה לדעת איפה לשים את שלט ה"נהג חדש".

אתה לא יודע - אל תענה.

 

כבוד ...

 

אולי תספר לנו איפה עבדת בחופש הגדול כדי לקנות Z3 ? בשבילי קצת מאוחר אבל כשיהיו לי ילדים אני מבטיח לספר להם :) .

 

נ.ב. כל הכבוד שאתה כל כך מקפיד ודואג לשלט נהג חדש ...

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

ברגע שהגג סגור אז כנראה שזה פועל כמו בכל אוטו רגיל.

כשהגג מכופל, אל תתפוס אותי במילה, אני חושב שבגלל שאין איפה

לשים את השלט, אז אין איפה לשים את השלט. בכל אופן כשהגג פתוח

שים אותו בתא הכפפות. גם אם "מישהו" שואל, לפי דעתי, לא צריכה להיות בעיה.

פורסם
תאמין לי שאלה שרק קיבלו רישיון ויש להם רואדסטר הדבר האחרון שמעניין אותם זה איפה לשים את הסמל נהגחדש.

 

מה הקשר?

מזה התגובה הסתמית הזאת?

אני בחור בן 17 וחצי שהסתיים לו המלווה וקנה Z3.

אני רוצה לדעת איפה לשים את שלט ה"נהג חדש".

אתה לא יודע - אל תענה.

 

למה תגובה סתמית?

 

גם אני חושב שלילד בן 17 עם Z3 לא צריך לדגדג איפה שמים את השלט.

פורסם

למה תגובה סתמית?

 

גם אני חושב שלילד בן 17 עם Z3 לא צריך לדגדג איפה שמים את השלט.

 

איזה שטויות.

הבנאדם יוצא פה חצי קדוש ובמקום לצפצף על החוקים כמו כל בעלי בהמות המרצדס והב.מ.ו

השחורות שמחנים אותן בהפגנתיות על המדרכה, הוא שואל שאלה איך לא לעבור על החוק.

 

אז זה מה שיש לך להגיד לו ? אחרי כל התלונות בפורום הזה איך בארץ אנשים מצפצפים על

החוק וזה לא בסדר ? ככה אתה מסביר לחבר חדש בקהילה המוטורית ?

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
ברגע שהגג סגור אז כנראה שזה פועל כמו בכל אוטו רגיל.

כשהגג מכופל, אל תתפוס אותי במילה, אני חושב שבגלל שאין איפה

לשים את השלט, אז אין איפה לשים את השלט. בכל אופן כשהגג פתוח

שים אותו בתא הכפפות. גם אם "מישהו" שואל, לפי דעתי, לא צריכה להיות בעיה.

 

 

מה באמת!??!

אני קונה קבריו!!!!!!!!!!

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

אני בחור בן 17 וחצי שהסתיים לו המלווה וקנה Z3.

אני רוצה לדעת איפה לשים את שלט ה"נהג חדש".

אתה לא יודע - אל תענה.

 

כבוד ...

 

אולי תספר לנו איפה עבדת בחופש הגדול כדי לקנות Z3 ? בשבילי קצת מאוחר אבל כשיהיו לי ילדים אני מבטיח לספר להם :) .

 

נ.ב. כל הכבוד שאתה כל כך מקפיד ודואג לשלט נהג חדש ...

 

בחור חביב,

נתתי דוגמה לניסוח השאלה, שאולי עליה היו עונים לי יותר ברצינות.

לא, אין לי רישיון וגם לא Z3.

ואם כבר יהיו לי 97 אלף ש"ח, אני לא אקנה Z3.

 

וגיא, בדוק ה"פ.

 

:wink:

172

×
×
  • תוכן חדש...