Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאמין לי שאלה שרק קיבלו רישיון ויש להם רואדסטר הדבר האחרון שמעניין אותם זה איפה לשים את הסמל נהגחדש.

 

מה הקשר?

מזה התגובה הסתמית הזאת?

 

אני בחור בן 17 וחצי שהסתיים לו המלווה וקנה Z3.

אני רוצה לדעת איפה לשים את שלט ה"נהג חדש".

אתה לא יודע - אל תענה.

 

ממש רחמים עליך ווירון איזה מסכן... לא יודע איפה לשים תשלט .

זה באמת הדבר שהכי פחות צריך לעניין אחד כמוך. :) (הלוואי עלי)

פורסם

מה שניסיתי להגיד פה זה שהדבר האחרון שמדאיג את אלה שקיבלו רישיון ויש להם רואדסטר זה איפה לשים את השלט של הנהג חדש, הלוואי וזה הייתה הבעיה הכי גדולה שלי בחיים.

פורסם
תאמין לי שאלה שרק קיבלו רישיון ויש להם רואדסטר הדבר האחרון שמעניין אותם זה איפה לשים את הסמל נהגחדש.

 

מה הקשר?

מזה התגובה הסתמית הזאת?

 

אני בחור בן 17 וחצי שהסתיים לו המלווה וקנה Z3.

אני רוצה לדעת איפה לשים את שלט ה"נהג חדש".

אתה לא יודע - אל תענה.

 

ממש רחמים עליך ווירון איזה מסכן... לא יודע איפה לשים תשלט .

זה באמת הדבר שהכי פחות צריך לעניין אחד כמוך. :) (הלוואי עלי)

 

 

אתה יודע , יש לו בכאילו....

:roll:

פורסם

בחור חביב,

נתתי דוגמה לניסוח השאלה, שאולי עליה היו עונים לי יותר ברצינות.

לא, אין לי רישיון וגם לא Z3.

ואם כבר יהיו לי 97 אלף ש"ח, אני לא אקנה Z3.

 

וגיא, בדוק ה"פ.

 

:wink:

 

אופס :oops:

 

חבל, הילדים שלי לעתיד מאד יתאכזבו.

 

מה, Z3 זה רק 93K ? לא נשמע סביר. וואלה חצי חינם ... בעצם גם חצי אוטו ... אמרת בחוכמה שלא תקנה את זה.

היה לי חבר שעבר לאמריקה שהיה מספר לי בגאווה שה-Z3 עלתה לו שם פחות ממה שעלתה לו הסוזוקי באלנו בארץ. אז עכשיו אני אספר לו שהיא עולה בערך כמו באלנו ...

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

בחור חביב,

נתתי דוגמה לניסוח השאלה, שאולי עליה היו עונים לי יותר ברצינות.

לא, אין לי רישיון וגם לא Z3.

ואם כבר יהיו לי 97 אלף ש"ח, אני לא אקנה Z3.

 

וגיא, בדוק ה"פ.

 

:wink:

 

אופס :oops:

 

חבל, הילדים שלי לעתיד מאד יתאכזבו.

 

מה, Z3 זה רק 93K ? לא נשמע סביר. וואלה חצי חינם ... בעצם גם חצי אוטו ... אמרת בחוכמה שלא תקנה את זה.

היה לי חבר שעבר לאמריקה שהיה מספר לי בגאווה שה-Z3 עלתה לו שם פחות ממה שעלתה לו הסוזוקי באלנו בארץ. אז עכשיו אני אספר לו שהיא עולה בערך כמו באלנו ...

 

אכן, Z3 1.9 97' עולה 99K ש"ח.

אבל תאמין לי, שאם הייתה לי רודסטר, הייתי דואג לשלט.

"הנוער של היום..."

גם חברים שלי כאלה,

שמים פס על החוק.

לפני שבוע חבר אחד דפק 110 (!!!) באחוזה.

אמש חבר עשה פרסה במקום שאסור, ומיד לאחר מכן חיכתה לו ניידת, יצא בזול.

אני ממש נגד זה ותמיד מעיר, אבל לפעמים לא עוזר...

 

נראה לי שאני יוצא דופן. :?

172

פורסם

בחור חביב,

נתתי דוגמה לניסוח השאלה, שאולי עליה היו עונים לי יותר ברצינות.

לא, אין לי רישיון וגם לא Z3.

ואם כבר יהיו לי 97 אלף ש"ח, אני לא אקנה Z3.

 

וגיא, בדוק ה"פ.

 

:wink:

 

אופס :oops:

 

חבל, הילדים שלי לעתיד מאד יתאכזבו.

 

מה, Z3 זה רק 93K ? לא נשמע סביר. וואלה חצי חינם ... בעצם גם חצי אוטו ... אמרת בחוכמה שלא תקנה את זה.

היה לי חבר שעבר לאמריקה שהיה מספר לי בגאווה שה-Z3 עלתה לו שם פחות ממה שעלתה לו הסוזוקי באלנו בארץ. אז עכשיו אני אספר לו שהיא עולה בערך כמו באלנו ...

 

אכן, Z3 1.9 97' עולה 99K ש"ח.

אבל תאמין לי, שאם הייתה לי רודסטר, הייתי דואג לשלט.

"הנוער של היום..."

גם חברים שלי כאלה,

שמים פס על החוק.

לפני שבוע חבר אחד דפק 110 (!!!) באחוזה.

אמש חבר עשה פרסה במקום שאסור, ומיד לאחר מכן חיכתה לו ניידת, יצא בזול.

אני ממש נגד זה ותמיד מעיר, אבל לפעמים לא עוזר...

 

נראה לי שאני יוצא דופן. :?

אתה לא פשוט עוד אין לך רישיון חכה תתקלקל ואז תדבר :twisted:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

בחור חביב,

נתתי דוגמה לניסוח השאלה, שאולי עליה היו עונים לי יותר ברצינות.

לא, אין לי רישיון וגם לא Z3.

ואם כבר יהיו לי 97 אלף ש"ח, אני לא אקנה Z3.

 

וגיא, בדוק ה"פ.

 

:wink:

 

אופס :oops:

 

חבל, הילדים שלי לעתיד מאד יתאכזבו.

 

מה, Z3 זה רק 93K ? לא נשמע סביר. וואלה חצי חינם ... בעצם גם חצי אוטו ... אמרת בחוכמה שלא תקנה את זה.

היה לי חבר שעבר לאמריקה שהיה מספר לי בגאווה שה-Z3 עלתה לו שם פחות ממה שעלתה לו הסוזוקי באלנו בארץ. אז עכשיו אני אספר לו שהיא עולה בערך כמו באלנו ...

 

אכן, Z3 1.9 97' עולה 99K ש"ח.

אבל תאמין לי, שאם הייתה לי רודסטר, הייתי דואג לשלט.

"הנוער של היום..."

גם חברים שלי כאלה,

שמים פס על החוק.

לפני שבוע חבר אחד דפק 110 (!!!) באחוזה.

אמש חבר עשה פרסה במקום שאסור, ומיד לאחר מכן חיכתה לו ניידת, יצא בזול.

אני ממש נגד זה ותמיד מעיר, אבל לפעמים לא עוזר...

 

נראה לי שאני יוצא דופן. :?

אתה לא פשוט עוד אין לך רישיון חכה תתקלקל ואז תדבר :twisted:

 

 

דניאל, אתה צודק....

 

לא שזה בסדר,

גם אני חשבתי שאני ינהג בסדר.

ז"א אני נוסע מהר בדרך כלל,

אבל מישתדל לישמור על החוקים.

 

ווירון, תספר לנו איך זה כשיהייה לך רשיון.

יובל

פורסם
תאמין לי שאלה שרק קיבלו רישיון ויש להם רואדסטר הדבר האחרון שמעניין אותם זה איפה לשים את הסמל נהגחדש.

 

בתור אחד עם שם של פיאט אתה צריך לדעת שילד בן 17 יכול לקבל רודסטאר/קבריולט - לדוגמא:

1.פיאט פונטו קבריולט - לא יקרה ודי הגיוני שתוחזק ע"י צעירים

2.פורד אסקורט קבריולט

3.פיגו 306 קבריולט

אלו היו סתם דוגמאות שעלו לי בראש.

ובהקשר לשאלה. באמת צריך לבדוק מה בעלי רודסטאר יעשו?

בוא נגיד שאם הייתי בעל רודסטר והיו קונסים אותי על זה הייתה פה עילה לביטול התביעה!

×
×
  • תוכן חדש...