Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכובדי שלום!

יש לי פורד אסקורט 94 זטה.

אתמול בזמן נסיעה בכביש מהיר, המנוע התחיל פתאום להתחמם.

הדלקתי את החימום באוטו, ובשלב מסויים החימום הפסיק לפלוט חום, והוציא קור.

באותו הרגע החום מנוע עלה לאדום.

עצרתי ובדקתי את מיכל המים, המים פשוט רתחו והתחילו לברוח מהמכסה מהלחץ.

חיכיתי קצת שהמנוע יתקרר, וחזרתי הביתה.

בדרך הוא התחמם שוב, והתחיל להשמיע קולות מוזרים.

אז כמה שאלות:

1) מה יכול להיות הגורם לבעיה?

2) כמה נזק נגרם לאוטו עקב כל הסיפור?

3) מישהו יכול להמליץ על איזה מוסך אמין וטוב באשדוד שיטפל בבעיה?

 

תודה מראש!

פורסם

האם היחלפתה לאחרונה מי קירור ???

 

לפי התיאור שלך יכול מאוד להיות כי כאשר פתחת את החימום איפשרת למי הקירור להיכנס ל רדיאטור החימום (של תא הנוסעים)

ובכך ללא מודע, ניהיה מצב של חוסר מים במערכת הקירור .

 

בנוסף בדוק נזילות מים מתחת לרכב ,

לפי התיאור דרך המחשב לא ניתן לדעת בוודאות מהו הנזק שניגרם (אם בכלל ניגרם).

 

עדכן בהמשך.

 

ירון מאיר

פורסם

לא החלפתי מי קירור.

והחימום בתא הנוסעים תמיד נבע אצלי מחום המנוע/מים.

אין נזילות מים.

היום הוספתי מים למיכל, והנעתי.

המנוע נשמע בסדר, אבל המים אחרי זמן מה רותחים ומתפרצים החוצה.

כלומר אין קירור של המים.

אמרו לי שזה יכולה להיות בעיה בטרמוסטט או בראש מנוע.

כמה עולה להחליף כל אחד מהם?

פורסם

תרמוסטט - 70 ש"ח לכל היותר.

ראש מנוע - 1000 ש"ח לכל הפחות.

 

דבר ראשון, בדוק תרמוסטט, כמות מים ופעולת מאוורר.

משכנתא זה קל

פורסם

ניסית לכוון את מתג החימום/קירור על חום שוב?אני לא מכיר את הרכב הזה כל כך טוב אבל יכול להיות שיש לך נזילה מרדיאטור החימום ומשם נעלמים המים.

יכול להיות שכשהוספת מים(האם המיכל היה ריק לגמרי??) היית צריך לבצע ניקוז אוויר ולא ביצעת,ולכן המים רתחו והתפרצו מהמיכל.

 

לא חושב שכדאי לך לנסוע ככה, חכה לאחד המומחים שמכירים את הרכב הזה שיעזרו לך יותר במדוייק.

בהצלחה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

האוטו עומד...

הדבר האחרון שאני צריך זה להחמיר עוד יותר את המצב...

 

יש מצב שהמאוור דפוק, אבל התחממות בזמן נסיעה על כביש מהיר? זה כבר משהו אחר לדעתי...

אני אמתין לתשובה מהמומחים :)

תודה לכולם בנתיים...

פורסם

מומחה אני לא.אך יחד עם זאת בדוק שהמאוור עובד ,בדוק מים באוטו,החזר את הידית מיזוג למצב קור,תסתכל ויזואלית שאין נזילות כלליות.

 

ערב טוב רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
תרמוסטט - 70 ש"ח לכל היותר.

ראש מנוע - 1000 ש"ח לכל הפחות.

 

דבר ראשון, בדוק תרמוסטט, כמות מים ופעולת מאוורר.

 

שלום.

אני משלם לך במזומן 2500 ש"ח תמורת החלפת אטם ראש בפורד זטה.

איזה שטויות אתה כותב מאיפה המחירים המצחקים האלה למה אתה מטעה את הבחור?

 

לעיניניו יש לבדוק אם מאורר ניכנס לפעולה והאם טרמוסטט לא ניתפס ואחרי זה מדברים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

קודם תודה על התגובה.

המאוורר כבר מזמן לא עובד מעצמו כלומר ע"י בקרת חום.

יש לי בעיה בחשמל, המאוורר מתחיל לעבוד בלחיצה על הבלם (??), עוד לא מצאתי מה גורם לזה.

אבל עד עכשיו זה לא גרם לשום בעיות, כי בזמן נסיעה יש זרימת אוויר, וכשעומדים אז בולמים והמאוורר עובד (הזוי אני יודע) .

 

מה אני בודק בטרמוסטט, את כל הקופסא השחורה הזאת?

בכל מקרה, איך אני יכול להיות בטוח שהבעיה היא באטם?

2500 זה לא צחוק סה"כ...

פורסם

בני רחמנות על הבחור הוא כתב "לכל הפחות" - יעני במינימום 1000 ש"ח.

 

שיפוץ ראש מנוע במנועי זיטק כמו שכתב בני - סיפור של אלפי שקלים. אני מאוד ממליץ שיגש בהקדם למוסך. תחסוך מראש לגשת למורשי פורד כי הם לא רוצים להתעסק עם המנועים האלה בדרך כלל.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
קודם תודה על התגובה.

המאוורר כבר מזמן לא עובד מעצמו כלומר ע"י בקרת חום.

יש לי בעיה בחשמל, המאוורר מתחיל לעבוד בלחיצה על הבלם (??), עוד לא מצאתי מה גורם לזה.

אבל עד עכשיו זה לא גרם לשום בעיות, כי בזמן נסיעה יש זרימת אוויר, וכשעומדים אז בולמים והמאוורר עובד (הזוי אני יודע) .

 

מה אני בודק בטרמוסטט, את כל הקופסא השחורה הזאת?

בכל מקרה, איך אני יכול להיות בטוח שהבעיה היא באטם?

2500 זה לא צחוק סה"כ...

 

שלום.

למה ציפיתה? המאורר לא תקין לא מצאתה את התקלה ואכשו אתה מיתפלא?

היתה צריך ללכת מיד לחשמלאי כדי שיפתור את הבעיה של המאורר.

אגב מה קורא בפקק בנסיעה בזחילה בלי לגעת בברקס " תשובה!!! מבשלים את המנוע"

לדעתי שרפתה פקונג ראש כמו גדול (לפעמים החיסכון ואו הקמצנות הם מהשטן).

נכון לאתה צריך לבדוק אם הלך אתם ראש .ולגבי מוסך תהיה לך בעיה כי רוב המוסכים כולל מוסכי פורד

מישתדלים לא לקבל פורד זטה לתיקון ,כי המנוע מסובך ויקר בתיקון.

אם תרצה עזרא תפנה אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...