Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה אחד החגים שאני יותר אוהב, אני אוהב לראות את הילדים הקטנים עושים פוזות עם התחפושות זה משעשע אותי מאוד ומזכיר לי נשכחות.

 

בכל מקרה, שימרו על עצמכם בחג הזה מפני השמנת יתר

 

ובגלל שהיה לי משעמם ביום שישי בערב הכנתי משהו טעים בגודל לא רגיל

 

היו עוד הרבה חוץ ממה שבתמונה, תהנו ותזילו קצת ריר

3.JPG

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תמיד כשמכינים אזני המן, בסוף ההכנה כבר נגמר הכח ונשאר עוד גוש בצק, ואז מתחילים לרמות את עצמך ולהגיד: "וואי! אני יעשה אוזן אחת גדולה!" ובעצם פתרת את עצמך מלהכין עוד חמש בתואנה שעשית משהו מיוחד! :-D

פורסם

ממממ אזני המן עם שוקולד... :yum:

 

אז למה אתם מתחפשים?

 

פורים שמח לכולם :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

1. באמת נשאר קצת בצק (שמרים בניגוד לפריך שנמכר בחנויות) והיה משעמם אז זה מה שיצא

 

2. זה ממולא ממרח תמרים

 

3.עברנו את גיל התחפושת, אני מרגיש זקן כזה שנהנה לראות ילדים מתחפשים

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אצלי זה היה פעם בשנה :) אחחח, כמה טוב זה להוציא גימלים... הייתי מוכן לחזור להיות חייל רק בשביל ההרגשה העילאית של לחזור מקצין העיר ובאמתחתך 3 גימלים טריים ורעננים...היו זמנים, היו זמנים...

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אני מתחפש למאבטח, אני מניאק מי מזהה אותי :wink:

 

או במילים אחרות, עוד יום עבודה רגיל :roll: , לא התחפשתי בסוף.

 

 

ותומר, על מי אתה עובד? עירקים בפורים מכינים בעבע עם תמרים :-P

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני רק רבע ערקי

מעבר לזה אני בדיאטה (נו עוד 5 קילו נשאר להוריד)

וחוץ מזה שיש לי הרבה עוגות להכין השבוע ככה שזמן לתמרים האלה אין לי (למרות שיש לי מתכון של זה מערקית אמיתית) וגם אין לי למי לחלק כי כולם הזמינו אצלי עוגות ספציפיות, אולי אני אוסיף תמונה של חלק מהעוגות בהמשך השבוע

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...