Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מה עושים אם סובארו גסטי מוציאה עשן לבן/כחול שלוחצים על הגז ולא עוברת טסט.

הבעיה במנוע אבל איך יודעים שזה גומיות שסתומים ( שזה עוד טיפול יחסית סביר )

או רינגים ( שזה יקר ואולי לא משתלם ). ?

 

איך אדע אם להחליף גומיות שסתומים וזה יפתור את הבעיה או שהיא עמוקה יותר ?

 

כל התוספים בנתיים לא עוזרים.

 

תודה

 

גדי

פורסם

דבר ראשון, תוספים לא פותרים את הבעיה, הם במקרה הכי טוב יעלימו את העשן לזמן מה ובמקרה הכי גרוע הם גם יסבו נזק למערכת השמן ברכב שלך .

 

איזה שנה הרכב? וכמה קילומטראז הוא עבר?

האם הרכב מטופל בזמן?

 

בגדול לפני שרצים לעשות לרכב אוברול, מומלץ להחליף את הגומיות שסתומים וזו עלות לא גבוהה יחסית, במקרה וזה לא פותר את הבעיה אז יכול להיות שמדובר על רינג שמן סורר ואז אותו צריך להחליף, ואם מדובר על קילומטראז גבוה מאוד יכול להיות שהמנוע יזדקק לאוברול.

 

אגב בסובארו של אמא שלי הייתה בעיית עישון שכבר דרשה אוברול (גם המנוע עשה קרוב ל250K ק"מ), בדקנו מחירים וקיבלנו הצעות בתחום של 3000-4500 ש"ח כולל פירוק ,אוברול והרכבה, ובסופו של דבר שמנו מנוע חדש מייבוא בעלות של 3500 ש"ח כולל עבודה.

אני פשוט מנסה להגיד שתבדוק את הנושא מאוד לעומק לפני שאתה עושה אוברול.

under construction..

פורסם

אני מאזור ירושלים

 

 

האוטו שנת 93 150K ק"מ .

 

גם שנה שעברה היתה אותה בעיה , הוספתי פעמיים נגד עשן של STP ושלחתי את אישתי ואיך שהוא הם העבירו אותה

 

השנה זה לא עבר פעמיים ונראה קשה מתמיד

פורסם

לך למוסך ותתקן את זה או תמכור את אוטו או תעמיד אותו בצד,כי לנסוע אחרי אוטו מעשן מסריח בטירוף וגם מזהם את האוויר וגם מסוכן אם הרכב מוציא הרבה עשן! אל תחפש קומבינות אם תוספים וכו... פשוט תתקן וזהו כי בסופו של דבר אם תמשוך אם זה הרבה זמן אז גם מחיר התיקון יהיה יותר גבוהה!

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

מנסיון עבר, על ג'אסטי 1200, שקיבלה חצי אוברול (ראש מנוע חידוש מלא, החלפת רינגים, ומיסבי גל ארכובה), במחיר של 3500 ש"ח, וזה פתר את הבעיה, אז לא כדאי מנוע מפירוק/יבוא...

לפני שאתה רואה שחור: גש למוסך, ובצע בדיקה האם הבעיה היא מהגומיות שסתומים או מהרינגים.

אם הבעיה מהרינגים, אתה צריך אוברול או החלפת מנוע.

אם הבעיה מהראש, זה יסגר עד 1300 ש"ח אצל מוסך יקרן.

בהצלחה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

קשה לי לענות לך יש כאן אנשים שיתחילו לקשקש ולקפוץ עלי.:roll:

 

אבל כדי לעזור לך לא איכפת לי,אני אספר לך בגוף שלישי שיקפצו עליו.

הוא מוריק את כל השמן,מכניס 1 ק"ג שמן חדש 20/50+דבש STP ונוסע לטסט.

ביציאה מהטסט הוא ממלא שמן לפי המידה,וזה מסודר לחודש הקרוב.

אני כבר שומע את השאלה הבאה שלך ברקע,והתשובה לא יגרם נזק יותר ממה שיש.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד, לפי מה שהבנתי ממך, אתה בעצם אומר שיסע עם חצי מכמות השמן שהמנוע צריך, והוא פתר את הבעיה לזמן קצר (לעבור את הטסט) ?

אם זו הכוונה, אז מבחינת נזק, אני יכול לאשר, לא יגרם כל נזק למנוע, גם אם תיסע רק עם קילו אחד של שמן, מתוך 2.8 שהמנוע הזה מכיל.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כדי לדעת בודאות מהיכן צריכת השמן יש לפרק את סעפת היניקה ולראות אם מגיעה שמן לסעפת .אם כן הבעיה מגומיות המובלים, אם לא הבעיה מהריניגים או מהמנוע.

אגב להחליף גומיות מובלים בגסטי זה עסק מסובך ויקר.

אם תרצה עזרה תפנה בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

דרך אגב הוציאו את כל השמן, שמו קילו + דבש

 

לא עזר המנוע עדיין מעשן ולא עבר טסט

 

אמרו לי תלחץ גז וזהו.

 

באמת המטרה שלי לעבור טסט ולאחר מכן נראה מה יהיה

פורסם

תשמע, אני מצטער שאני אומר את זה, אבל אני מקווה ככה:

א. לא תעבור טסט

ב. אם תעבור, תקבל הורדה מהכביש, כמה שיותר מהר.

אני לא אומר את הדברים חס וחלילה מתוך רוע, אני אומר אותם מתוך המשקף של הקסדה...

ואם אתה לא מבין, אז אני צריך לנשום את כל העשן הזה בסוף, לא נעים בכלל.

גש לשפץ את המנוע, ואל תשחק במשחקים, זה רק כסף, כסף בא, כסף הולך.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

זה בסדר, אין בעיה

 

 

המטרה שלי לא לעשן על כל העולם.

גם לדעתי זה לא כל כך נורא

אבל הייתי פשוט רוצה לדעת שאני עושה גומיות שסתומים ונפתרת הבעיה , ולא שאחר כך יגידו לי שזה לא השסתומים וצריך רינגים.

 

כי אז זה ממש לא משתלם , אני פשוט מחפש דרך לדעת בוודאות.

כי לשפץ מנוע הופך את זה כבר ללא משתלם ואולי כדאי כבר להשבית את הרכב ( שגם כך הוא רכב שני בבית ולא נוסע הרבה )

פורסם
בני, בדיקת ליקג' לא תעזור לדעת מה מצבו של הראש מנוע ?

 

שלום.

בדיקת נפילת לחץ תוכל לאמת אם שסטום שרוף או לא אוטם לא תראה בלאי של גומיות המובלים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...