טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,230 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
לפני שבועיים שלושה, כאשר יצאתי מהחניון של הבנין שלי, אז שמעתי נקישות מאיזור הבולם/פקיץ ימני קידמי. היציאה מהחניון היא בעליה ואז כאשר יוצאים מהחניון לרחוב אז גם היציאה מהרחוב בעליה (רחוב ללא מוצא). חשוב לציין כי אני שומע את הנקישות האלו רק כאשר אני יוצא מהחניון (משמע בעליה) ואז האוטו קר או כשיש עליה (ולא בכל עליה זה משמיע). מה לדעתכם זה יכול להיות? תושבת ימנית קידמית של הבולם/קפיץ? קפיץ? בולם? חשוב גם לציין כי אלו הבולמים והקפיצים המקוריים של האוטו (ליאונה 92).
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
כמה בעיות בRSI
מאת a®iel-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה... יש 2 בעיות שמטרידות אותי ורציתי לדעת מה דעתכם והאם יתכן קשר ביניהן: א) בעיות התנעה - באות לידי ביטוי אחרי זמן שהרכב לא הונע (לילה או יותר מזה) וכשהרכב חם לאחר נסיעה למשל התנעה לאחר תדלוק או במידה והרכב כבה לאחר נסיעה. ב) סל"ד סרק נמוך - הסל"ד עומד יציב על 700-800 סל"ד כשלפני עצירה , יחד עם הליחצה על הקלאץ' הוא לרוב נופל לאיזור ה500+ , מלווה לעיתים ברעידות קלות מאוד כשהדבר מחמיר יחסית עם הפעלת מזגן. אז, מה דעתכם...פתרונות , הצעות וכו' וכו'
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם! יש לי בעיה ב-GTI 205 שלי והיא: שעון לחץ השמן נמצא בקטע המאוד נמוך שלו כלומר לא עולה על 1.5 BAR זה כמובן לא תקין השאלה מה יכולה ליהיות הבעיה יש שמן והמנוע עבר אוברול עליון ותחתון לא מזמן תנו תשובות מהר..
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום יש לי שברולט קאוליר ורציתי לדעת אם יש אפשרות להחליף את המנורות שבתוך הלוח שעונים לצבע כחול (כמו בגולף) ואם כן איפה אפשר להשיג מנורות כאלה באזור רחובות/ראשון?
הודעה אחרונה מאת SPL, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ישבתי עכשיו שעה בכביש על פיז'ו 306 1.4 של בן דוד שלי שהמנוע שלה מתחמם עד שנדלקת מנורת "עצור - אתה הומו!" והרדיאטור נשאר COOL. אני די בטוח שנתפס הטרמוסטט (למרות שאולי זו המשאבת מים?). השאלה שלי היא - הטרמוסטט במנוע הזה הוא החתיכה בחלק הימני עליון של המנוע שממנה יוצא הצינור לחלק העליון של הרדיאטור ובולט ממנה גם איזה יוניט? כי אם כן - ניסיתי לדפוק עליו ולא נפתח. אז שווה להחליף אותו אם זה הוא (חתיכה כזאת ללנצי'ה עלתה לי בערך מאה שקל וחצי שעה עבודה קלה לבד). אם זה לא הוא - אז איפה הוא מתחבא? מהחלק התחתון של הרדיאטור (ליתר דיוק מהרזבואר שצמוד אליו) יוצא צינור שמאלה ולא הצלחתי לראות ככה בכביש בחושך לאן הוא הולך. הצילו - הושיעו!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הסטארטר. החזיר את נשמתו לבורא כאשר הוא נתן את הנשמה במשך 11 שנה ו 5 חודש אצלי הכבוד הכי גדול שיכול להיות לו זה שהוא יקבר עם הסמל של הנחש. (הכל טוב ויפה אבל פה צריך לבוא הקטע עם העצבים אבל התאקפתי) הסטארטר :snipersm: הבוגד הזה טפו!! !!קיבינימט! אתה בא לצאת מהבית ואתה שומע חריקות וצרחות.נבלה!. קיבלתי הצעה ממוסך חובבני משהו על סטארטר משופץ במחיר של 650 ש"ח (שחור ללא קבלה) מה אתם אומרים? אם הסטארטר שלי עוד משמיע קולות יכול להיות שהלכו לי הפחמים? או שהם מחליקים?
הודעה אחרונה מאת HeadSpiN, -
-
שלום לכולם , שלום איציק , מה אני עושה אם יש לי תחושה שההגה קצת משוחרר , מרגישים את זה בעיקר שיש כביש רע וקפיצות .. בדקתי שטח מת ואין לי אפילו מ"מ 1 ... הכל חד וחלק . לגבי הבטיחות זה לא תפוחי הגה וכו' .. בדקתי את זה... מה אתם אומרים כדאי לי לבדוק ? ... להתחיל לבדוק את כל ההברגה של המערכת ? עוד פעם אני מדגיש ...זה חלש מאד .. לא מסוכן בכלל .. פשוט לא כיף בתחושה של ההגה.
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לא אני לא מתכוון לטורים של עננים שמורידים ברד קטלני או גשם חביב אלא למד הטורים שלי שלאחרונה החל מזנק בצורה מפחידה בסל"ד של מעל 3.5 - 4. זה קורה בעיקר בהילוך שני, שלישי בלחיצה מכל הלב על הדוושה של הגז. האם יש קשר לקלאץ' ? דבר נוסף שבו נתקלתי - רעש מתקתק כזה של הרכב שלפעמים אני שם לב במקומות צרים/סגורים כגון מתחת לגשרים או שדרות או קרי החניה המקורה שלי. יש קשר בין הדברים? רציתי להכניס את הרכב למוסך (גם לשם טיפול 120K ועכשיו גם על מנת לבדוק את הבעיה) אך עקב בעיות אישיות שונות אני נמנע מכך למשך שבוע, יכול להגרם נזק כלשהו ? חבר'ה בבקשה תעזרו לי במהרה כי הבעיה הראשונה מאוד מדאיגה אותי...
הודעה אחרונה מאת עומר ב, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
אז ככה, יש לי סדק ממש ממש קטן בצידו העליון של מיכל העיבוי, ונשמעת מעין שריקה (בריחת ואקום) מהסדק, אפילו לאחר כיבוי המנוע. המנוע לא מתחמם, ולא נעלם נוזל קירור. מה אתם אומרים, טיפה סיליקון על הסדק יעזור? או שאין מנוס מלהחליף מיכל? צחי.
הודעה אחרונה מאת tzahico, -
צבע שחור
מאת Guest Anonymous- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
האם צבע שחור דורש טיפול שונה מהרגיל?תודה
הודעה אחרונה מאת עומר ב, -
מה המצב? היום הרשתי לעצמי להתנתק מהחצי האשכנזי שלי, ולעשות משהו לבד במקום לשלם החלפתי את הצינור ההוא של המים החמים בדרך לרדיאטור, וגם את בית הטרמוסטט או איך שזה לא נקרא (הציק לי הבורג המקומבן ההוא) יצאו לי גם 2 ראשים של כבלי המצתים מהמקום, אז החלפתי כבר את כל החמישיה עכשיו לשאלה, אחרי שהחלפתי את הצינור, ועשיתי ניקוז אוויר (פתחתי רק את הבורג איפה שנמצא הטרמוסטט, עד שנשפך ממנו הנוזל) הנעתי את האוטו, והוא ממש ממש קירטע עד כדי התכבויות 1. לדעתי זה בגלל שהצטברו נוזלים באיזה מקום שם כי אחרי שנסעתי כחצי שעה והם התאדו האוטו חזר לעצמו, הגיוני? לא נראה לי שזה בגלל המצתים כי הוצאתי אחד אחרי השני כשהוא מונע, והם אכן עבדו 2. בשביל מה צריך לפתוח גם את הבור…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
התחממות מעצבנת באוטו, ומשהו לגבי מוסך ליטל...
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לפני כמה ימים אני נכנס לרכב, ומגלה שלולית בתוך תא הנוסעים. מסתבר שהרדיאטור הפנימי (זה של החימום) התפוצץ, וכל מי הרדיאטור נכנסו פנימה. למחרת בבוקר האוטו (פיג'ו 405) התייצב במוסך ליטל לטיפול בבעיה. אם האוטו כבר שם, אמרתי לעצמי, נבדוק גם את בעיית ההתחממות שיש לי באוטו. מה שעשו בליטל זה לנתק את הרדיאטור הפנימי (צעד חכם?). בקשר לבעיית ההתחממות - הם החליפו מי רדיאטור (שנכנסו לתוך האוטו), ושמו תוסף לשמן של BG (כעסתי על כך מאוד - אבא שלי לקח את האוטו לתיקון, דבר כזה לא היה קורה בהשגחתי). עכשיו התחילו הצרות - בנסיעה במהירויות עירוניות האוטו עובר את קו ה 90 מעלות לא בהרבה, אבל כשמגיעים למהירויות בינעירוניות, מד הטמפ' מגיע ל 100 בקלות - דבר שלא צריך לקרות בעקבות קירור האוויר (גם בלי…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למרבה הצער 3 ימים אחרי שקניתי מגנזיום חדש אח שלי הספיק לשרוט אותו קלות בגלגל אחד עכשיו בגלל שכואב לי הלב על המגנזיום החדש אני חייב למצוא דרך לתקן/לנקות אותו אז אם מישהו יודע איך עשוים את זה אני יודה לו
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לפעמים שאני עושה נסיעות ארוכות ואני לוחץ על הברקס בחוזקה והרכב מגיע לעצירה מלאה, נשמע כזה רעש מקדימה כאילו משהו משתפשף שם (הרעש נשמע רק כשהרכב מגיע לעצירה מלאה) יש לי הרגשה שזה אולי הדיסקיות כי כמו שאמרתי זה בנסיעות ארוכות כשאני מן הסתם משתמש הרבה בברקס, בנסיעות קצרות איו את זה. לפני כחודשיים כשעשיתי טיפול אמרו לי שהברקסים בסדר גמור ויש להם עוד זמן.....דגש - לא מרגישים הבדל בבלימה. למישהו יש רעיונות ? או שאין ברירה ולהיכנס למוסך.... נ.ב Kobyiso, לגבי הה"פ, אתה צודק וזה הכל רק עניין של זמן.
הודעה אחרונה מאת Lior_Volcane, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למישהו יש נסיון עם חוברות של בנטלי? אפשר להשיג אותם בארץ? ד"א באינטרנט המחיר שלהם הוא כפליים משל היינס. http://www.rb.com
הודעה אחרונה מאת tzahico, -
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
השאלה הי פשוטה.... ממש מענין אותי לקרא ספרים/מאמרים על מכניקה של מכוניות כלומר החל מא ב של מנוע דרך פעולה עד לשטויות הקטנות של הבקאקס ומערכת הפליטה. אז חברה אם אתם יכולים להמליץ לי על ספרים ( + המקום לקנות אותם ) או אתרי אינטרנט יהיה סבבה עם העדפה לספרים.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
חברים עזרה דחוף בבקשה
מאת Guest Anonymous- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן . חבר שלי נתקע היום עם האוטו ,האוטו לא הניע בבוקר כנראה מצבר גמור . אבל מה שמוזר שהמצבר הוא בן קצת יותר משנה וזה עורר את חשדי . אז בדקתי טעינה והוולט מטר הראה לי 15 וולט כאשר לוחצים על הגז בסרק הוא נתן 13 וולט . ברור לי שהמתח הזה הוא לא תקין וכנראה שזה מה שקיצר את חיי המצבר . מכיוון שהרכב הזה לא שלי אני רוצה לקבל עוד חוות דעת אם באמת המתח הזה לא תקין ? ועוד בבקשה אני זקוק להמלצה על חשמלאי טוב באיזור ר"ג / גבעתיים תודה בועז וולקן
הודעה אחרונה מאת שמר, -
2 שאלות קלות
מאת RedR-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברה , יש לי 2 שאלות פשוטות : 1) איך אני בודק/מחליף שמן גיר בראלי 2) איך אני מחליף פילטר דלק ובלי שכל הדלק ינזל לי ( הדלק שנמצא בין המשאבה לפילטר) . תודה .
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הסיפור מתחיל ביום שלישי השבוע עם טלפון מאבא : " מחר בבוקר אתה לוקח את האוטו לטסט ! " אני : " מה טסט ? אין לי עצבים לטסט....ואתה תקח את האוטו שלי ? לא רוצה לנסוע באוטו שלך כל היום....לא רוצה שאתה תסע בשלי...לא רוצה להתחיל לעשות רונדלים עם האוטו שלך אצל 20 בעלי מקצוע עם רשימה אינסופית של תיקונים...." וככה, התיצבנו אני והאקספרס (שנת 95, 187K ק"מ, אוטו שמשמש בעיקר למשלוחים ו 2 נסיעות ארוכות ליום וידע כבר ימים יותר יפים) במכון הבדיקה. להפתעתי, תוך רבע שעה אני כבר על המסלול... " סע, וינקר ימין, שמאל, רברס, ימין, שמאל, פתח מכסה מנוע...." " עוד קצת קדימה....שחק בהגה....יותר מהר...." " בוא עוד קדימה....האורות בסדר....סע עד אליו (האקספרס מתרסקת בבור הראשון)…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כמו שחלק מכם יודעים יש ברשותי סיטרואן ויזה. לאחרונה, בהתנעה העשן היוצא מהאגזוז די אפור ולעיתים שחור. עד כמה שאני יודע זה אומר שגומיות השסתומים יבשות ושתערובת הדלק עשירה מדי או משהו בסגנון. אפשר לעשות משהו ? אני יודע שזה לא קשור, אבל איזה פעולה עושה בדיוק הK70 או איך שלא קוראים לו שאיציק משתמש בו ב"אינפוזיה"? ועוד שאלה, מה כולל "טיפול 10000" שלם ומלא לרכב הנ"ל. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בסובארו שלי החלפתי את כל האגזוז מהמניפולט עד הסוף. הותקן דוד פתוח לטובת נשימה טובה, ויש שיפור שלך כ15% בביצועי המנוע. אם הבנתי מה שכתבתם באשכול על הטסט של האקספרס אז אני צריך לדאוג כי אין לי התנגדות? האם לצפות לאורך חיי מנוע קצרים יותר? לא הבנתי גם איך בודקים התנגדות כזו, אני לא מניח שמודדים אותה ביחידות אוהם...
הודעה אחרונה מאת SubaMan, -
-
יש לי פגו 205 (לא GTI לצערי) שנת 93 והייתי רוצה לדעת כל כמה זמן צריך להחליף שמן באוטו ואיזה שמן עדיף? ובקשר לפילטר שמן- גם כל כמה זמן עדיף להחליף? איזה דגם צריך לקנות ואיך אני עושה את זה? תודה מראש 205
הודעה אחרונה מאת David, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מזה שבועיים בערך אני בעליה (הגאים?) של איטלקייה...בעצם...ברזליאית... פיאט דונה 88'. עד היום היא תוקנה בחנייה, וסודרה על מנת שתעבור טסט, והיום בשעה טובה.. סוף סוף היא עשתה את זה... ומעכשיו יש לי גלגלים משלי... בלי צורך להטריד את ההורים כול פעם שאני רוצה את האוטו. ד"א, שאלה קטנה, יש לי הרגשה שגזים מהמנוע חודרים לתא הנוסעים, עכשיו הריפוד במוט הילוכים קרוע, היום אני מתכנן לסדר אותו. ייתכן ויש בעיה יותר רצינית? או שאני סתם מדמיין? זה סכנה בריאותית רצינית הקטע הזה? עוד משהו קטן, הבעלים הקודמים, הוציא את המאורר מהחיבורים שלו שמתחברים למנוע, ו"סגר מעגל" במנוע הוא טען שבקיץ פשוט חודר חום, אז בחורף הוא מחבר את המאורר מחדש. הגיוני?
הודעה אחרונה מאת SubaMan, -
שאלה טכנית
מאת ערןVTR-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני צריך מחירים של: 1> סט רפידות ברקס קדמי ואחורי 2>4 צלחות דיסק אז מי שיודע-שיודיע! איציק התפקד! תודה!!
הודעה אחרונה מאת ערןVTR, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כן, שוב ענייני תחזוקה שוטפת לאלפא (אני לא משלה את עצמי - זה לא נגמר). והפעם - בלמים! הגעתי למסקנה שאני צריך להחליף את כל ארבעת הבלמים שלי - 100 אלף קילומטר זה בהחלט מכובד לדיסק איטלקי, במיוחד שאת הדיסקים הקדמיים השגתי לפני כמה חודשים בהזדמנות. יום שישי גיליתי משהו נחמד - הדיסקים האחוריים של אלפא הם, כמובן, יקרים, אבל מצד שני הם גם זהים לדיסקים הקדמיים של פיאט פונטו! והכי חשוב - כשכתוב על הדיסק "אלפא" הוא עולה הרבה הרבה יותר מאשר כשכתוב עליו "פיאט". זה מעצבן. מעניין כמה יותר מדי שילמתי עד היום על חלקים מקוריים של אלפא, במקום לקנות מקוריים של פיאט. התוצאה - האלפא תמחל מעט על כבודה ותשתמש בדיסקים אחוריים של BREMBO שנועדו לפיאט פונטו... עלות - כ- 1…
הודעה אחרונה מאת Boxer, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הג'נט מפלדה ובצבע שחור והצמיג במצב מצוין. הגלגל תיפקד כרזרבי ואין לי צורך בו יותר.
הודעה אחרונה מאת David A, -
שיפורים
מאת Guest Anonymous- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש פה ואני מעוניין לעשות שיפורים קלים. מישהו יכול בבקשה להגיד לי מה המחיר של ראש ידית הילוכים ויותר חשוב מה המחיר של אגזוז בוא נגיד סברינג? איפה אני יכול לקנות/להתקין בירושלים? תודה
הודעה אחרונה מאת HeadSpiN, -
דחוף !! עזרה !!
מאת David- 0 תגובות
- 955 צפיות
חברה אני צריך עזרה !!! אחרי שכמה זמן אני כבר יודע שאני יצטרך לעשות החלפת אטם ראש במנוע הAX שלי , הגיע המועד ואני כבר חייב לעשות את זה עכשיו . אחרי בדיקה של מכונאי מוסמך פג'ו סיטרואן ,נאמר לי שהמצב הוא כבר די קריטי ואני לא יכול למשוך את זה יותר כי יש לי שמן במים .... הוא הציע לעשות לי את העבודה +חלקים וחריטה ב-1200 ש"ח . אני לא יודע אם זה לא טיפה יקר ... מה אתם אומרים ?? דוד.
הודעה אחרונה מאת David, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
עם אני רוצה להפחית את היגוי היתר של הראלי שלי האם ספיסרים בגלגלים האחוריים יעזרו ועם כן אז איזה גודל של ספיסרים ועם כבר אז למה לא גם בקדמיים ? דני אמר שהקידמיים רק פוגמים בדברים כמו היגוי וגם מכניס יותר את האוטו לתת היגוי השאלה עם זה נכון כול מי שיכול לעזור אני אשמח תודה גל
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
עזרה...
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי חברה מה המצב???? אני צריך פה עזרה דחופה!!! אז ככה,אני רוצה לטעון את המצבר באוטו שלי,דבר המצריך ניתוק כל החוטים מהמצבר....השאלה היא כזאת: יש לי קוד נעילה למכונית(מעיין אימובילייזר רק עם קוד) האם הקוד לא יתאפס????? מכיוון שאני הולך לנתק אותו מהמצבר לדיי הרבה זמן..... תודה על התשובה, שי..
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 413 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Morph00
- רפי לין
- ST12345
- daniel.asu
- איציק נ.
- phpclub
- matanff
- Seriesone
- אורח לרגע
- mikk
- AviorXD
- helpa246
- thema832
- David32
- Ragnar
- מרק10
- mcaspi
- A_lex
- Takadanobaba
- שליקו99
- vladclar
- mikyl
- MiniMiz3r
- Ash1
- gilcom
- EliC25
- ארנולד
- DubelBoom
- Nemesis
- o_prime
- asix
- dudys
- Supertigre
- gilsuv
- lanosforce
- סולל הדרך
- FlicK
- avi60769
- DIVON
- amital4
- DrorZi
- Blyder
- D1winner
- Coro
- Pika007
- Aviady001
- Pavlik
- איניגו
- Liquidator
- FiS
- יבגניפ
- MA210
- בילקוי
- M.Y.G
- אייל_ברנס
- Mtb
- חוש טכני סביר
- bjlb
- yaba
- iAmital
- method
- noamdev
- sperial