Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרמן, כואב אבל אתה צודק ב100 אחוז!!!

 

כואב לראות בחורים צעירים חוסכים ומשלמים על ראיל מעל למחירון, ובסוף צריכים לשפוך עליה המון כסף.

אני בחיים לא יבין את זה.

רק רדיאטור חימום עולה 2300 שקל! מה עם פחחות תזמון שסתומים? כיוון? זה עוד סכום לא מבוטל בכלל.

אני מקווה בשביל הבחור שלא שילם מעל (ואפילו לא) מחירון.

פורסם
שילמתי 8 מעל

 

 

מה לא משתלם?

 

 

:shock2:

ידעתי, עכשיו כולם יפתחו עין רעה, על זה שהשגתי אותה במחיר טוב.

 

כולה 8 מעל, מה כל כך רע בזה? 8)

פורסם

אני לא מבין מאיפה אנשים פה ממציאים מחירים של חלקים, 2300 לרדיאטור חימום?

 

כבר כמה חברי פורום עד כמה שזכור לי החליפו את החלק הזה וחלק פלוס עבודה עלה להם בסביבות 1500, המחיר של המדחס למזגן הוא 2500 לפי הצעה שאני קיבלתי (והמדחס שלי יותר יקר משל הראלי עד כמה שזכור לי)

 

אז מספיק לזרוק פה מספרים של חלפים, הכי טוב זה ללכת לבנאדם אמין וטוב ולקבל ממנו הצעת מחיר.

 

והרמן למה לקנות רכב בכלל אם אתה משלם על טיפולים שבחשבון כולל יוצאים לך כמו האוטו?

 

גם למה לאכול במסעדות? אפשר לאכול בבית את הדייסה ולחסוך עוד. כנראה שיש אנשים שאוהבים לפנק ולהתפנק וזה אומר גם לבזבז כסף מתי שצריך ומתי שאין ולא משנה המצב.

 

אני מקווה שבעל הראלי ימשיך בדרכו (הנכונה)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שילמתי 8 מעל

 

 

מה לא משתלם?

 

קודם כל ... מצטרף לחברי מלמעלה --> :shock2:

 

שנית , אם זה נראה לך מחיר סביר - לבריאות !

 

יש לך המון עבודה על האוטו כי זה לא יגמר רק במה שאתה חושב , כי ברגע שאתה נכנס למוסך , מה שאני אישית מאוד מאוד נגד , יפתחו לך את מכסה המנוע , תראה צינור יבש , מה ? לא תחליף ? תחליף ! (הופה !! נוקנקת ... )

 

לך למוסך אמין שאתה סומך עליו , תנסה בהרצליה אצל אביב אריאלי במוסך הדקל , תקבל דיאגנוסה מלאה של התקלות ברכב ... ואוץ רוץ לחנות החלפים הקרובה לביתך ותתחיל לזמין את החלקים ותחליף לבד .

מעבר לחסכון העצום והלמידה של הרכב שבו אתה נוהג את גם תחסוך המון-המון-המון כסף !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

קיבלת החלטה, שחק אותה, אני בטוח שתהנה גם מהעמדת הרכב על הרגליים וגם מהשימוש בו.

אל תביט אחורה, לך עם ההחלטה.

אני אשמח לתת לך גלגל רזרבי עבור הראלי שלך ופילטר שמן חדש שנשאר לי.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

לכל ההמומים :shock2: :shock2: :shock2:

המחיר באמת היה 23,000

אלף מעל למחירון בלי מזגן

אלף מתחת למחירון עם.

 

 

אפרופו לבד, למישהו יש היינס ל106?

משום מה אורן לא עונה לי בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...