Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: אינפינטי FX50S - הקרוסאובר שקנה אותי


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 5044 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עד אתמול בבוקר הייתה בקרב חברי המערכת המכובדים תמימות דעים – אנחנו לא חובבי קרוסאוברים גדולים, אבל אז קיבלנו

את המפתח של ה-FX50S, ופתאום שום דבר כבר לא ברור.

 

למבחן הדרך המלא

 

Main.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אבל אז קיבלנו את המפתח של ה-FX50S

 

מפתח? אני לא ראיתי שם שום מפתח.:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי לקרוא.

ראיתי אחת כזו מקרוב ואפילו תחבתי את ראשי לתוכה. מאוד אהבתי את עיצוב הפנים. וכמובן, את הצליל של המנוע...

 

 

רק כמה הערות "עיצוב".

כשמצלמים בשמש, במיוחד במצלמה דיגיטלית, התמונה יוצאת או בהירה מדי או כהה מדי. (כלומר, הבהירים בהירים מדי והכהים, כהים מדי...) רצוי לצלם בשעות בין הערביים, כך ניתן לשלוט יותר בתאורה. (ואז להבליט את יופיה של המכונית)

לגבי הדירוג, עדיף דירוג מספרי. קשה לספור כמה כוכבים נתתם.:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אפשר לא לאהוב? זה פשוט! בדרך כלל כלי רכב ששוקל הרבה מתקשה ליהיות מהנה לנהיגה ו"מחודד" בתגובותיו לפעולות הנהג.

וכאן יש לנו עסק עם בהמה ששוקלת המון!2.1 טונות ליתר דיוק ועדיין מצליחה להגיב,לפנות ולהתנהג כמכונית ששוקלת פחות,הרבה פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא סותר אלא מופתע לטובה מהרכב,מה שבדרך כלל לא קורה עם קרוסאוברים ורכבי כאילו למיניהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

MAYRUN,

 

קח לדוגמא את השברולט סילברדו, יש לו נתון הספק דומה ונתון מומנט אפילו כפול מהאינפיניטי ואין בו שום בסיס או קורטוב של הנאה בנהיגה .

 

קח את מרבית הקרוסאוברים שהם נחותי הספק אבל גם על הדרך, הם נחותים בכל פרמטר של "התנהגות".

 

אודה שעדיין לא נהגתי בקאיין אבל לעומת כל עדר ה 'Q7,X6,X5,ML וכו', חביבי, האינפיניטי פשוט ברמה אחת (של התנהגות כביש)מעל כולם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"יראת כבוד עם קורטוב של קנאה"?

כשאני או הקרובים אלי (אבל אמור לי מהם חבריך...) רואים כזה רכב הרגש היחידי הוא בוז, אם בכלל יש רגש.בין הקרובים אלי יש כמה וכמה שיכולים לרכוש כאלה רכבים, אבל לעולם לא תראה אותם באחד כזה.

99% ממי שקונה את הרכב לא קונה אותו משום שהוא קרוסאובר עם התנהגות כביש טובה, אלא כי הוא רוצה להשיג "יראת כבוד עם קורטוב של קנאה". ואת זה לא ראיתי אצלכם...

 

הכתיבה, לעומת זאת, טובה מאוד.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בדיוק היתה ההרגשה שלנו לפני המבחן, רכב מיותר לאנשים עם כסף מיותר.

אבל הכל השתנה אחרי שיצא לנו להכיר אותו, זה פשוט מכונה טובה בהרבה מאוד מובנים ואחרי יומיים איתה היא פתאום נראית הגיונית, איכשהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לחלוטין עם שלומי גם בתחושות לפני הנהיגה וגם בתחושות לאחר הנהיגה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את מה ששלומי ובאגירה מתארים חשתי בעצמי אחרי נהיגה בקאיין טורבו. אני, שסולד מכלי הרכב הללו, שממש כמו BAR72 די בז לאנשים הרוכשים את חזירי השופוני הללו.

 

אבל יש נקודה בה אתה יכול להעריך מאוד כלי רכב המציג יכולות דינאמיות גבוהות גם בלי ההקשר החברתי שלו.

אז נכון שחלק ניכר מרוכשיו הם אנשים בעלי חיבה יתרה להדפסי נמר על בגדיהם, תשכיטי זהב מצועצעים ופסלי נשרים ואריות בכניסה לחצר הבית. אבל שוב, בין לחבב את טיפוסים אלו לבין להעריך כלי רכב על יכולותיו יש הבדל.

 

אין משמעות ההכרה בהישג ההנדסי של תפלץ מסוג זה היודע מנהגי כביש מהם הסכמה עם ההצדקה לרכישתם.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשאלת השאלה, במה עדיפה ה-FX50S על ה-G37 ובמה עדיפה הקאיין על הקיימן מבחינת ניהוג ותקשורת?

 

בכלום חוץ מפוזה.

 

2 דוגמאות מצויינות לרכבים מהנים לנהיגה - שמי שיקנה אותם (כנראה) לעולם לא ינצל זאת.

 

 

נ.ב גם לדעתי מדובר ברכבים מיותרים. הרי למה לקנות רכב שטח בלי יכולות שטח?

אילו היה בידי הממון, הייתי קונה קיימן S ובנוסף סופה פתוחה. היות ועדיין אין לי הממון, אני מסתפק בקליאו ספורט + דייהטסו פרוזה פתוחה. לא עשיר, ומאוד שמח בחלקי :lol:

 

 

אביעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילו היה בידי הממון, הייתי קונה קיימן S ובנוסף סופה פתוחה.

 

אילו היה הממון בידך הייתי ממליץ לך לתרום את הסופה לעניים ולרכוש G קלאס פתוח. :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5044 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...