Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסאבוופר הנבחר....הסוף לכאב הראש.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות התרד השוואתי שפתחתי,

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=98778

 

הסאבוופר הנבחר הוא Power Acousitk SQ12.....

 

אחרי הרבה זמן של תכנונים בתוכנת WINISD... בניתי תיבה של 200L, פורטד. בכיוון 28HZ.

עם 4 פורטים מרובעים.... אחרי כמה שעות של בניה במפעל, אני מגלה שעשיתי טעות קטנה במידות,

ברוחב הוא נכנס באורך גם כן.... אבל בגובה... הוא היה גבוה ב 3.4 ס"מ יותר.... בכול אופן, המגש

לא היה נכנס... אז חיברתי את הסאב לתיבה שבניתי בעבר... שהיא עם פורט הורן, אחרי ששמעתי

את התיבה הישנה שהיא מפיקה עוצמה רבה יותר, החלטתי לעשות הסבה לתיבה שבניתי ה200L לתיבה

של 90L עם פורט הורן, יום שישי בבוקר התחלתי לעבוד... חתכתי את החלק העליון של התיבה באופן

מדוייק על ידי מסור עם שולחן זז. וסיימתי עם התיבה, את הפלטות חיברתי עם אקדח סיכות של 10ס"מ

ודבק מאוד חזק שקוראים לו "רוטבונד" הוא מתקשה כמו ברזל מדביק יותר חזק מדבק עץ. ועל כול הפינות עברתי עם סיליקון, אחרי שעה של ייבוש הדבקים.... הכנסתי את התיבה לרכב... חברתי את הסאב ואת שתי הסלילים שלו במקביל... 2 אום, הוא מחובר למגבר 2 ערוצים בגישור MAC AUDIO Z2200... כן 2 אום בגישור.. אני סוגר את דלת התא מטען נכנס לרכב... מפעיל את השיר MY HUMPS... ומה אני יגיד הסאב הזה מפרק... יורד נמוך מאוד.... מאוד מרוצה מימנו,

 

נתראה במפגשים ובתחרויות :-)

 

תמיר

פורסם

פששש תמיר אחי שיחקת אותה ניראה בנזונה וSPL בטוח.

בסוף הבאת אותו כמו שרצית לאחר שהיו בעיות קצת עם הזמינות של הסוני , טוב לפחות זה לא סוני ..

כמה עלה לך התענוג אמרת ?

אגב עושה לי חשק לקפוץ אלייך היום לראות מה באמת עשית והאם שווה כל הכאב ראש הזה..

אז תתכונן ותשים מעכשיו פינג'אן על הגז .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

נתונים של הסאב:

 

12 אינץ

1400W

2 אינץ טבעת הסליל , 2 סלילים של 4 אום.

מגנט 110OZ

SPL(1W\1M) 92dB

Vas 1.52cuft

QTS 0.4546

QES 0.49

QMS 5.39

18 mm Xmax

 

היבואן ברדיו מילאנו רצה 1600 שקלים (באמת הייתי משלם את זה)...השגתי ביותר זול,

 

אגב התכנון לתיבה - פורט הורן..

כמובן שעוד לא סיימתי צריך לרפד את התיבה

 

תמיר

פורסם

מזה עשית פורט כמו "גלבו" של מכ"מ.

הניקרא גלבו "שופר".

זה אמור להיות ממוקד וחזק.אני כבר מת לשמוע יאלה ניראה אותך ב14:00 ככה.

תתחדש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

חברה הרגע חזרתי מתמיר , הסאב הזה פשוט גהנום ועוד מכוון לאיזור ה32 HZ ועדין מטורף [למי שישב אצלו בזמנו עם ה2 אלדראודיו 15" אז הפאוור אקוסטיק הזה לא רואה אותם ממטר]

פשוט גהנום לגבות!!!

המגבר של תמיר נותן בפועל600RMS ב4 אוהם , תמיר מפעיל את הסאב על המגבר בעכבה של 2 אוהם!!! [עד כמה זה יחזיק? אלוהים יודע מה שכן גם שהמגבר ידפק זה שטויות עבור תמיר לסדר את המגבר ולהחיותו ]

הפאוור אקוסטיק הזה הוא אחד מן הטובים שיצא לי לשמוע בתחום הSPL והסולובאריק L7 לא מהווה לו איום ומכשול כלל .

בתחרות תמיר יכוון את התיבה ל55 הרץ והDB ימריאו אוטו' ב6DB

 

 

סימון -כל מה שנותר לי להגיד לך בשלב זה: תתחיל לעבוד קשה מעכשיו על הסטאפ שלך[דגש על הגברה] כי תמיר בישל פה משהו לפנים ואני משוכנע שבתחרות הבאה הוא יוציא פה כמה מתחרים כבדים בפורום כזה קטן.

 

תמיר , נשמה, תתחדש!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...