Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי דופן גב הסאב, מחוסר נסיון בתחום, במידה ואני רוצה לבנות דופן גב הסאב בשיפוע קל האם יש אפשרות לבצע זאת בעזרת ג'קסון איכותי או שחייבים בנגרייה?

 

האם נידרשים חיזוקים פנימיים לתיבה?

פורסם

הם גם בונים לך אותה או שרק מוכרים לך תחלקים ?

האם הם עושים לך חור מדויק בשביל הסאב ובשביל הטרמינל?

 

לפי מה ששמתי לב אתה הולך על אטומה בסוף נכון?

פורסם

לא, רק פלטות חתוכות. כל השאר אני.

 

לגבי התיבה, אני מכין אטומה.

 

אגב אני מאד אשמח אם תעזור לי למצוא גריל 12אינץ' לסאב הנ"ל, גם משומש טוב.

הם גם בונים לך אותה או שרק מוכרים לך תחלקים ?

האם הם עושים לך חור מדויק בשביל הסאב ובשביל הטרמינל?

 

לפי מה ששמתי לב אתה הולך על אטומה בסוף נכון?

פורסם

גם אני מחפש עכשיו אני יברר בכמה אני אוכל להשיג ואני יגיד לך אם אני יגיד 2 יש סיכוי שיתנו לי מחיר טוב יותר

פורסם

תודה מראש

גם אני מחפש עכשיו אני יברר בכמה אני אוכל להשיג ואני יגיד לך אם אני יגיד 2 יש סיכוי שיתנו לי מחיר טוב יותר
שאלה נוספת

אני מתכוון לבנות כמו שאמרתי תיבה אטומה. הגודל שלה יהיה: גובה 89 ס"מ / רוחב 42 ס"מ / עומק 21 ס"מ. MDF 19 מ"מ. סה"כ נפח של 56 ליטר.

השאלה שלי לגבי העומק שלה. לפי הנתונים העומק הפיזי של הסאב הוא 13/16 6 אינץ שזה 17.3 ס"מ. במידה והסאב יישב בתיבה הוא כמובן יצתרך עומק של 17.3-1.9=15.4 ס"מ והעומק של התיבה בפנים הוא 17.2ס"מ. האם אני צודק והאם המבנה הדק יחסית לא ישפיע לרעה?

 

אולי כדאי לעבור ל MDF 25 מ"מ?

depth.jpg

×
×
  • תוכן חדש...