Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק שאובדן הערך של מכונית חדשה והחיסכון בבלאי של "הרכב הראשי" יכול להקל במידה מסויימת ולאפשר אחזקה של 2 כלי רכב - אך למרות זאת מכונית חדשה, למרות אובדן הערך שלה, יכולה לספק "ראש שקט" שאין לך ברכב משומש.

רכב משומש, מבחינת תקלות, הוא כמו באר שחור שאין לדעת מה יצוץ ממנו ומתי.

רכב חדש אומנם יאבד יותר מערכו פר חודש - אך זה מקביל ל"תעודת ביטוח" בכל מה שקשור לאחזקה שוטפת.

 

כאשר אתה לוקח בחשבון שאתה צריך לטפל ב-2 מכונית - זה לא נגמר רק בכסף אלא גם בזמן - שלא לדבר על כך ששתיהן משומשות, מה שיכול לגרור תקלות בשתיהן - כל זאת עוד לפני שדיברנו על בלאי (מצבר, צמיגים, טיפולים שוטפים יקרים שצצים אחת לכמה שנים: טיימינג, קלאץ' וכד') וכמובן ביטוחים, להן זקוקות 2 המכוניות.

 

מעבר לכך יש משהו מאוד מפתה ובעל השפעה פסיכולוגית באוטו חדש. לפעמים זו מעין הגשמת חלום - ועם הנהג מרגיש חיבור לאותה קופסא ספציפית, השמחה כפולה.

מה שאני בסה"כ אומר זה שצריך לשקול את 2 האפשרויות... זה הכל :)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

3 דברים:

 

א. אין באפשרותי להחזיק 2 מכוניות.

ב. עם השנים שעוברות המנוע נחלש (גם ביחס לעצמו כחדש וגם ביחס למתחרות), ההתנהגות החדה מתעמעמת ןכך גם התחושות בהגה (עייפות של החומר), המראה המתיישן קורץ פחות וגם הבקורים התכופים יותר במוסך תורמים להתקררות יחסי האדם-מכונה.

ג.מי אמר שאני לא מנצל אותה כראוי?! שיתבייש!

פורסם

אם כך - נראה לי שהתשובה ברורה.

 

המשך לבדוק את המכוניות הרלוונטיות דרך ביצוע נסיעות מבחן - וחזור לדווח.

 

שבוע טוב

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

דן , כמה הערות ...

א. אם הלאנסר נוחה לך מה306 - המתלים של ה306 שלך גמורים ( ניחוש פרוע - מקוריים ? אם כן הם כבר ממזמן לא מה שהם היו ) כנל ד"א לגבי התחושות בהגה וכו , אוטו מתוחזק כראוי - מרגיש מצויין ולא מעומעם ולא כלום ( אתה מוזמן להיווכך... ) - תחליף גומיות שמתבלות ולא כשהן הולכות לגמרי ... תחליף בולמים , תדאג שהכל יהיה במצב פרפקט... האוטו ירגיש פרפקט ... לא עייפות חומר ולא כלום.

ב. אני מבין אותך שאתה מחפש רכב חדש , האמפרזה אמורה בהחלט לעשות את העבודה - במיוחד שסוף סוף היא קיבלה מנוע מודרני , ואני מסכים ש2 מכוניות זה הרבה יותר הוצאות מאחת.

 

בהצלחה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לפני יומיים בצעתי נסיעת מבחן באיפרזה החדשה, 2.0, אוטו' (אין להם ידנית לנסיעת מבחן) ולהלן התרשמותי:

חוץ. מתיחת הפנים מהווה שיפור . החרטום התעדן מעט וקיבל מראה יותר שטוח ויותר קרבי, כנ"ל הזנב שהוא פחות זויתי וישנם חישוקי מגנזיום יפים מתחת לכנפיים מנופחות. יחד עם זאת, משהו בפרופורציות של הרכב פשוט לא מסתדר: כמו בדגמים הקודמים, החרטום ארוך ביחס לזנב ונוצר מראה מגושם כך שגם לאחר מתיחת הפנים אי אפשר להגיד שהאימפרזה יפה.

פנים. מרשים. דשבורד בשילוב כסף ושחור שיוצר מראה מאוד נעים, הגה 3 צלעות בעל מראה ספורטיבי מעור, מושבים קשיחים ותומכים והכל מדיף ריח בלתי מתפשר של איכות.

בנסיעה. לאכזבתי בסובארו מציעים רק אוטו' לנסיעת המבחן והדבר פגם מאוד בהנאה. לגיר האוטו' 4 הילוכים שניתנים לתפעול ידני באופן מעט מסורבל. הנסיעה התבצעה על כביש רטוב ותחת גשם כבד. ניסיתי להתרשם מ-160 הסוסים שמספק המנוע אך לא מצאתי אותם. נראה שחלק מהם ברח מן האורווה לאחו.. וברצינות, הגיר האוטו' (וכנראה שגם ההנעה הכפולה) מסרסים את כח המנוע. אין לי ספק שהדגם הידני מהיר ומהנה בהרבה.

האימפרזה משדרת תחושה בטוחה ואחיזה מקסימלית בכל דרך. תאוצה בתנאי גשם מותירה את כל בעלי מכוניות ההנעה הקדמית מפרפרים את נשמתם מאחור.

במהלך נסיעת המבחן עשיתי מספר סיבובים מהירים סביב כיכר עם אספלט חלק ורטוב. אין לי שום ספק שבתנאים אלה,עם ה-306 הייתי מסיים תוך זמן קצר בתוך עמוד או על המידרכה. הסובארו אכלה את זה ואף ביקשה תוספת תוך כדי החלקות נשלטות ומהנות. מעל לכל הרשים אותי ההגה שלה, שהינו אינפורמטיבי ורגיש במידה כזו שהוא מיד הזכיר לי את הMX-5 דור 2 שלקחה אותי לסופ"ש בצפון, לא פחות.

המושבים, לעומת זאת, קצת פחות מענגים. יש להם תוספת תמיכה מיותרת לחלוטין לגב התחתון שהותירה אותי עם גב דואב וכואב לאחר ישיבה בת פחות מחצי שעה.

סיכומון. תנו לי אימפרזה 2.0 ידנית (רצוי עם מושב נהג תחליפי) ואראה לכם מאיפה משתין הדג.

נ.ב.

למרות שבהשוואה ללנסר החדשה האימפרזה, אובייקטיבית, טובה יותר, היה משהו בלנסר שפשוט קסם לי יותר. מעבר לעובדה שבאימפרזה כאב לי הגב ואילו מהלנסר לא רציתי לצאת, באימפרזה הרגשתי כמו תייר ואילו בלנסר כמו בבית ואין, אין כמו בבית.


×
×
  • תוכן חדש...