Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הייתי הולך על האימפרזה 2.0 160 כ"ס שאמורים לתת מספיק כוח יחד עם תיבת 6 הילוכים ידנית והנעה כפולה יספקו את מה שאתה מחפש ואפילו תישאר עם עודף ביד.

לזה תוסיף את האמינות המוכחת של האימפרזה נראית לי הבחירה הכי טובה עד 140K

אפשר לבדוק גם אופציה של האימפרזה בגירסת סטיישן תיהיה יותר שימושית.

שלום,

למה ??? מי שלא בטוח לא צריך להטעות אנשים!!!

האמפריזה היחידה עם 6 היל' ידניים היא רק ה STI.

השאר 5 או 4 באוט'. מפרט טכני האתר סובארו בריטניה (מכיוון באתר הישראלי יש חצאי מידע).

Mazda CX5

Škoda FABIA

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רק לי התשובה נראית ברורה ?

 

זה ברור הרי שאתה מאוהב באוטו, תקנה 306 XSI חדשה יותר ועם...5 דלתות !

!

זאת התשובה הראשונה שגם לי קפצה מול העיניים.

 

אופציה נוספת היא S16 עם דלתות. יש כאלה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מזל טוב להולדת הבן!!

 

לא נסעתי על הלנסר 2.0 ידנית, אך נסעתי על ה1.6 טיפטרוניק. ואני חייב להגיד לך שאם ה2.0 דומה אפילו בקצת ל 1.6 לא הייתי מתקרב אליה בחיים!

 

ואני גם ממליץ על ה אימפרזה, רכב נהדר לדעתי שמתאים גם לך וגם למספר הדלתות של אישתך.

 

 

 

 

לאון.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

לפי דעתי תחפש פורד פוקוס 5 דלתות היא דומה בצורה ל 306 שלך

או 4 דלתות סדאן שגם היא מעולה

יש לה שילדה מדהימה ואין בפורום הזה אחד שלא יסכים איתי

בנוסף יש אפשרות למצוא אחת ידנית או שתוכל לחפש אחת עם מנוע 2 ליטר אוטו

ותאמין לי הגיר האוטומט של הפוקוס מעולה אומנם לא ידני אבל עושה עבודה מעולה

רק תיזהר מסוחרים וממכוניות מליסינג

 

עוד אופציה ללכת על הסיוויק החדשה עם המנוע 1.8 ליטר ואתה יכול ללכת לסוכנות לעשות נסיעת מבחן

לפי מה שקראתי מהנתונים טכניים היא אמורה להיות טובה ואתה יכול להזמין גיר ידני

למרות שגם האוטו שלהם מדהים (יחסית למשפחתיות) אבל בקשר לשילדה והתנהגות כביש אתה תצטרך

להחליט כבר לבד אחרי נסיעת מבחן

רק תיקח בחשבון את העליות אחזקה יחסית גבוהות מפני שזאת מכונית חדשה

 

אופציה שלישית היא 306 5 דלתות ויש גם XSI כאלה למרות שקשה למצוא

למרות שתמיד אפשר להחליף מנוע ועוד כמה מכלולים...

השאלה אם אתה מוכן להשקיע ברכב סכום נכבד...

 

 

לפי דעתי פוקוס 1.6 ידנית 5 דלתות שנתון כמה שיותר גבוהה הדבר

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
שלום,

למה ??? מי שלא בטוח לא צריך להטעות אנשים!!!

האמפריזה היחידה עם 6 היל' ידניים היא רק ה STI.

השאר 5 או 4 באוט'. מפרט טכני האתר סובארו בריטניה (מכיוון באתר הישראלי יש חצאי מידע).

גם ל-B4 שלושה ליטר ידנית יש 6 היל', והיא אפילו נמכרת בארץ.

פורסם

רכב חדש? אימפרזה חדשה 2 ליטור.

 

משומש? לאון טורבו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יש באפשרותך לחפש משומש , קשה למצוא אבל עדיין.

לדעתי אל תתקרב ללאנסר החדשה כי היא לא מה שאתה מחפש !

 

או הפוקוס החדשה

או האימפרזה החדשה בעלת 160 כוח סוס

או לאון טורבו משומשת

 

או האופציה שלדעתי הכי טובה - אם נקשרת כל כך לXSI תשמור אותה לסופי שבוע בשביל הפאן ורכוש רכב (אפילו אוטומטי) למשפוחה.

פורסם

לפני יומיים בצעתי נסיעת מבחן על הלנסר 2.0 ידנית ובמילה אחת: הנאה.

כמי שלמד לזלזל בקופסאות היפניות המשפחתיות, פשוט הופתעתי לטובה. יש לציין שזו לא יפנית אוטומטית 1.6 אולם בכל זאת המכלולים אמורים להיות דומים.

והרי ממצאיי:

פנים . המושבים הספורטיביים וההגה היפייפה (של מומו) נותנים מיד הרגשה של איבו קטנה.

תנוחת הישיבה מצויינת. הרכב מינימליסטי, נטול גאדג'טים מיותרים וכולל סטריאו MP3 של בלאופנקט ו-4 רמקולים.

חוץ. עניין של טעם ולטעמי משדר את הדבר הנכון: ספורטיבי אך לא מתלהם. להזכירכם לדגם זה חישוקי מגנזיום נאים, ספויילר אחורי וגריל קדמי שונה. נראה לעניין.

בנסיעה. היה כיף. ההגה (המקסים..) קצת קל מדי אבל מספק רגש טוב בסיבובים מהירים, ההילוכים נוחים והשילדה מהנה וזורמת. הרכב די מהיר ולמרות זאת המנוע משדר תחושה מעט אנמית. הוא קצת שקט ולינארי מדי. הפיג'ו שלי מרגישה יותר חזקה ופראית. אין מה לעשות, המכוניות המודרניות הן יותר מעודנות.

סיכום.כנראה שהחלפת ה-306 זה לא קרבן כלכך גדול . יהיה כיף גם בהמשך (וגם יותר נוח).

נ.ב. 1

בשבוע הבא אבצע נהיגה על האימפרזה 2.0. עדכונים בהמשך.

נ.ב. 2

במוסף רכב של ידיעות מיום ה' היה מבחן משפחתיות מחוזקות שלא כלל, לאכזבתי, את הלנסר הנ"ל. האם ייתכן שכלל אין "סופרים" אותה מול מובילות הקבוצה?

פורסם
"לשמקזמפלר שלך יש רק 3 דלתות ואנחנו זקוקים לרכב משפחתי" היא עונה.

מה אגיד לכם? עמדתי בזה שבוע, שבועיים, חודש.. אבל אחרי כמעט 4 חודשים נשברתי.. חוצמזה, לא נעים להגיד אבל כנראה שהיא קצת צודקת. יש עגלה, סל-קל, טרמפולינה, אוניברסיטה ושאר מרעין בישין וזה עוד לפני שהעמסתי את האישה, הילד והכלבה..

בקיצור, לעניין עצמו.

אני רוצה רכב שיהיה גם משפחתי וגם ספורטיבי.

קודם כל, תשנן: "אשתי היקרה, להסתדר עם שתי דלתות זה קשה, אבל להיות גרושה חד הורית זה יותר קשה." קח את ההפרש בין שווי הרכב שלך ל-140 שרצית לשים על מכונית וקנה יפנומטית 4 דלתות לאשה. ספורטיביות קומפקטיות עם האיכויות של ה-XSI כבר לא עושים ואין סיכוי למצוא משהו שאפילו מתקרב. זה שאת החושב שכן מוכיח אחד משניים: (1) הדיסונס הקוגניטיבי עובד (2) אתה לא מנצל את ה-XSI.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

קח את ההפרש בין שווי הרכב שלך ל-140 שרצית לשים על מכונית וקנה יפנומטית 4 דלתות לאשה. ספורטיביות קומפקטיות עם האיכויות של ה-XSI כבר לא עושים ואין סיכוי למצוא משהו שאפילו מתקרב. זה שאת החושב שכן מוכיח אחד משניים: (1) הדיסונס הקוגניטיבי עובד (2) אתה לא מנצל את ה-XSI.

עופר, להחזיק 2 מכוניות תחת קורת גג אחת אינו שווה ערך לאחזקת רכב אחד - לכן הבחור צריך לעשות את החשבון שלו ולראות אם זה מתאפשר לו. לקנות רכב היום זה אחד הדברים הקלים שיש, להחזיק אותו זה כבר סיפור אחר לגמרי... פחות או יותר כמו לעשות ילד.

 

בנוגע לניצול ה 306; יכול להיות שהוא באמת לא מנצל את היכולת שטמונה ברכב... ואם הוא אכן לא מנצל אותה, זו לא סיבה להחזיק אותה ולקנות מכונית נוספת.

אם מכונית אחרת נותנת לו תחושה טובה לא פחות מזו שהוא מקבל ב 306 - אולי באמת עדיף לו למכור ולקנות מכונית חדישה יותר שתמלא עבורו את כל הדרישות שהוא מציב בפניה.

 

כן, אני יודע שאתה היית עושה אחרת - אבל הוא זה הוא ואתה זה אתה... :)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כן, אני יודע שאתה היית עושה אחרת - אבל הוא זה הוא ואתה זה אתה... :)

 

איציק

ברור.

קודם כל, הדברים נכתבו בהומור מסויים. דבר שני, נכון שאחזקת שני כלי רכב יקרה, אבל אם תביא בחשבון אובדן ערך של רכב חדש וחיסכון בבלאי של הרכב "הראשי" ההפרש מתקזז בשל השימוש ברכב המשני. תוסיף לכך שאת הרכב השני ניתן לרכוש בהרבה פחות מההפרש בין XSI ליפנומטית חדשה (ה-XSI לא שווה יותר מ-40 אלף) כך שבאמת אין סיבה כלכלית לוותר על "אהובת נפש".

 

ברמה הפילוסופית, ילדים זה יותר חשוב מהכל, אבל זה לא אומר שאי אפשר להשאיר פינה קטנה בחיים בשביל עצמך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

3 דברים:

 

א. אין באפשרותי להחזיק 2 מכוניות.

ב. עם השנים שעוברות המנוע נחלש (גם ביחס לעצמו כחדש וגם ביחס למתחרות), ההתנהגות החדה מתעמעמת ןכך גם התחושות בהגה (עייפות של החומר), המראה המתיישן קורץ פחות וגם הבקורים התכופים יותר במוסך תורמים להתקררות יחסי האדם-מכונה.

ג.מי אמר שאני לא מנצל אותה כראוי?! שיתבייש!


×
×
  • תוכן חדש...