Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פה זה לא פורום נביאים, לפחות כרגע נראה שמחירי הנפט מתייצבים ולא יהיה שינוי משמעותי במחירים (אם בכלל)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בתחנות הדלק טרם קיבלנו הודעה על שינוי מחירים.

אם יהיה שינוי נדע רק לקראת יום ג'-ד' בבוקר.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

המחירים בשנת 2006 יהיו קצת פחות מיותר :-)

 

ואם תעניין אותך לדעת את המחירים לפני כולם אז שיטת המחיר בארץ מורכבת מממוצע חמשת הימים האחרונים האחרונים בחודש של איטליה. כלומר השינוי הממוצע של חמשת הימים האחרונים יחסית לממוצע לממוצע של חמשת הימים האחרונים בחודש שעבר.

 

למה איטליה - כי זה ארץ שבא התחרות גדולה והמחירים שם משקפים יפה את המחיר האמיתי של הדלק.

זהו בערך, עם אני טועה פה ושם אתם מוזמנים לתקן ...

פורסם

מאז הטירוף במחירי הדלק, אני עוקב אחרי מחירי חבית הדלק.

בעצם, אם להיות מדויק, זה אחד הדברים הבודדים שבאמת מעניינים אותי ב"הארץ" :wink:

 

מחיר חבית בפעם האחרונה שבדקתי (יום רביעי) היה 58 וקצת דולרים. לדעתי לא צפוי יקור משמעותי במחירי הדלק.

 

מאז העלייה החדה מאוד במחירי החבית, יש מגמה של חזרה למחיר של לפני "משברון הדלק". התירוצים הרשמיים, אגב, נשמעים דביליים כתמיד ("למרות שחל גידול בצריכת הדלק עקב חורף קשה בחצי הכדור הצפוני, יש עלייה בכמות מלאי הנפט הרזרבי של ארה"ב, דבר שגורם לירידה בביקושים") ורק מחדדים בי את ההרגשה שמדינות אופ"ק העלו בחדות את המחירים כדי למשוך מעט למעלה את ה"מחיר הסביר" של חבית נפט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מאז העלייה החדה מאוד במחירי החבית, יש מגמה של חזרה למחיר של לפני "משברון הדלק". התירוצים הרשמיים, אגב, נשמעים דביליים כתמיד ("למרות שחל גידול בצריכת הדלק עקב חורף קשה בחצי הכדור הצפוני, יש עלייה בכמות מלאי הנפט הרזרבי של ארה"ב, דבר שגורם לירידה בביקושים") ורק מחדדים בי את ההרגשה שמדינות אופ"ק העלו בחדות את המחירים כדי למשוך מעט למעלה את ה"מחיר הסביר" של חבית נפט.

התרוצים הדביליים האלה הם אבני היסוד של הכלכלה המודרנית.

או במילים אחרות - היצע וביקוש.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

יש היצע וביקוש, יש תירוצים.

 

למה אני מתכוון?

כשיש חורף קשה באירופה, וצריכת הנפט עולה (כדי לחמם את הבתים) - זה היצע וביקוש.

כשארה"ב מחליטה לקנות עוד חביות למאגר הנפט הלאומי שלה, וזה מוריד את מחירי הנפט (למרות שיש ביקוש) - זה תירוץ.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תיקון . שארה"ב מחליטה לקנות עוד חביות למאגרי הנפט שלה זה יוצר ביקוש ו"מעלה" את המחירים.

 

מצד שני השוק יודע כמה חביות יש לארה"ב ומתבסס על זה.

 

עדיין הכל אותו משחק. היצע וביקוש

פורסם
יש היצע וביקוש, יש תירוצים.

 

למה אני מתכוון?

כשיש חורף קשה באירופה, וצריכת הנפט עולה (כדי לחמם את הבתים) - זה היצע וביקוש.

כשארה"ב מחליטה לקנות עוד חביות למאגר הנפט הלאומי שלה, וזה מוריד את מחירי הנפט (למרות שיש ביקוש) - זה תירוץ.

אתה שוכח את עונת ההוריקנים בארה"ב שהסבה נזקים קשים לבארות ואספקת הנפט בארה"ב.

טבעי שירצו לאגור מלאי נפט.

 

במקרה אני מתעסק קצת בחוזים על הנפט, ועוקב אחרי העניין מקרוב.

 

אין שום תרוצים.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

ת'שמע, קטונתי :wink:

 

אני עדיין מנסה להבין למה שארה"ב מגדילה את עתודות הנפט (קרי, קונה עוד נפט ושמה בצד), המחירים יורדים. שהרי היה ביקוש גדול לנפט! יש הרבה ביקוש, המחיר צריך לעלות...

 

ולמה בכלל החוזים שנסגרים היום, מדברים על חביות נפט שיסופקו בעוד חודשים מהיום? איך הסוחר שקונה את החבית היום יודע מה יהיה שווי החבית בעוד חודשיים?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה צביקה. יש הרבה דברים שאתה צריך ללמוד.

 

חוזים עתידיים משרתים שתי מטרות"

 

1. חברה שרוצה להיות בטוחה במחירי הדלק שלה - עושה חוזה עתידי כיום וככה מבטיחה מחיר מסויים. עליית מחיר לא תפגע בא והורדת מחיר לא תקל עליה. ביטחון.

 

2. רווח, ספקולנטים שחושבים שהם יכולים לזהות את המגמה קונים או מוכרים לפי הציפיות, נגיד אם חושבים שהמחיר יעלה אז הם עושים עסקה לקניה בעתיד לפי המחיר של היום. אם המחיר עלה כצפוי אז הם הרוויחו את ההפרש, עם הוא ירד ... הם הפסידו כי הם חייבים לקנות ביוקר. המחיר נשאר והם איבדו רק את עלות העיסקה

 

בקשר למחיר הדלק, כנראה יעלה בכאחוז לפי:

 

http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=5821

×
×
  • תוכן חדש...