Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין על הLIGHTNING AUDIO ממליץ בחום!!!!

דגם B2.250.1 חזק ביותר!!!

אני מבסוט ממנו.

תפנה עלי בה"פ אני אפנה אותך לבן אדם.

שמעת את ה JL AUDIO 250/1 ??

מגבר סוף הדרך והרבה יותר איכותי מה LA - והרבה יותר יקר גם :-)

אני אישית היה לי את ה 500\1 שלהם והמגבר הזה פשוט חיה רעה

הכל תלוי כמובן בכמה רוצים להשקיע

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

חדל בול שיט. ה JL לא ישמע יותר טוב מה לייטניג על סאב של 200-250 RMS. אם אתה או אני או מישהו ישמע הבדל זה יהיה אך ורק פסיכולוגי.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
ההפרש בין הלייטנינג לפייז, הוא 400 שקל למעלה לפייז.

כמו כן הוא חזק מהלייטנינג.

שי.

לפי מה קבעת שהוא יותר חזק? בגלל שרשום 475 ואט ?

נראה לך היגיוני ההספק הזה?

ZZR

פורסם

אחי, קבל עצה ידידותית

 

במצב כמו שלך שאתה לא מתכוון להרים את האוטו אני לא רואה סיבה טובה לך לקנות שני מגברים!

קנה מגבר אחד של 4 ערוצים איכותי בתקציב של שניהם הוא יעשה את העבודה יותר טוב.

 

הסבר: מונובלוק הוא מגבר הבנוי שונה מכל מגבר ההינדוס שלו שונה ואגרסיבי יותר ומיועד לניצול טוב יותר של חשמל, במקרה שלך אני בטוח שכל אוטו יסחוב מערכת כמו שאתה צופה מבלי בעיה.

מונו בלוק מסוגל לרדת לאום אחד, משמע ניצול מלא של אנרגיה ועוצמת המגבר, אפשרות להפעיל 4 סאבים של 4 אום.

 

כל עוד אתה מתקין מערכת קטנה יחסית ללא הספקים גבוהים, אל תפצל מגברים! סתם יותר עבודה וניצול לא טוב של כסף.

קנה מגבר 4 יציאות סביב ה1000 שח אתה יכול להביא מגברים מעולים.

 

חגי

×
×
  • תוכן חדש...