Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

רמקולים קידמיים ואחוריים ממוקמים בדלתות קומפוננט סרווין וגה וי מאג 6.5 (שכניראה יוחלפו לפוקאל k בגלל שהם לא מנוצלים מהמגבר אבל עדיין באיכות מעולה) מאחורה לא מותקנים הקרוסים וטוויטרים והתדרים מכוונים מהמגבר (מי שמתעניין למה שישאל)

כל הסט הזה מוגבר ע"י נאקמיצ'י pa1004

סאב רוקפורד p1 אינצ' 12 שמוגבר ע"י רוקפורד p3001

ואחרון אחרון חביב ר"ד alpin9833 למי שבאמת יש ניסיון איתו מבין על איזה איכות מדובר (:

 

הרכבתי מחיצה בין הכסאות האחוריים לתא המטען לראשונה כדיי לא לעשות חורים בכסאות וגם נגד עיין הגנבים בקרוב יעלו תמונות של כיצד המגברים מורכבים פשוט לא היה לי זמן לצלם אותם...

 

והדבר שבאמת הפריע לי שהמגברים כמעט על 0 בגלל השילוב של רדיו דיסק האיכותי והמגברים האיכותיים הרמקולים לא עומדים בווליום

כל זה מורכב על טויוטה קורולה gli שנת 2004

 

אהה שכחתי את החיווט 3 rca שזורים של stinger

 

ועכשיו התמונות: www.kobishil.pic.co.il

Hu: Alpine 9833R Amp1: Nakamichi pa2004 Front: Zapco RH - 16.2

Rear: Only mid of cerwin vega v-mag 6.5 Mono:Rokford

p3001 Sub:Cerwin vega v-max 12

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=920019#post920019 למכירה rockford p3001

תמונות של המערכת שלי וההתקנה:

פורסם

תתחדש, תגיד זה קורולה GLI? כמה עלה לך לפרק את הר"ד המובנה כמה זמן לקחה כל ההרכבה ובכמה קנית את המתאם לר"ד סטנדרטי?

פורסם

אחלה מערכת! אחלה רכב! חולה על טויוטה מטורף על נאקאמיצ'י ואלפיין

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז ככה דבר ראשון תודה לכולם

דבר שני הרמקולים לא מנצלים את המגברים

דבר שלישי לנאקמיצ'י יש חיתוכים מעולים מגבר ברמה עולמית

והשילוב של הנאקמיצ'י עם האלפיין מעולה רק חבל שהמגברים לא מנוצלים

מתאם כזה מקורי עולה בסביבות ה 150-200 שקל ההתקנה לקחה המון זמן גם בגלל האיטום וגם בגלל הכיוונים של הרמקולים האחוריים מהנאקמיצ'י מ 7:30 בבוקר ועד 17:30 אחה"צ התקנה מעייפת

אני מרוצה ונהנה מהמערכת חבל על הזמןןןןןןן ולא בא לי בכלל לצאת מהאוטו

יום טוב לכולם

 

אה ועוד דבר למי ששאל לי יצא בעיקרון 9900 כולל האיטום ההתקנה החיוט והכל

רק שאני קניתי את רוב הדברים שיש לי באוטו מדברים מזדמנים בגלל זה יצא לי מחיר כזה בעיקרון המפרט הוא כזה:

נאקמיצ'י עולה היום 2400

מונו רוקפורד 1300 שקל הכי זול וכרגע המחירים שלהם עלו

סט קומפוננט קדמיים ואחוריים 3000 שקל

סאב 850 שקל

איטום 1300 שקל

ר"ד 3000 שקל

חיוט של סטינגר 3 rca עולה בסביבות ה 800 שקל תקנו אותי אם אני טועה

מתאם לרדיו דיסק 150 שקל

וכל זה לא כולל התקנה זה למי ששאל כמה עולה מערכת ברמה כזאת

Hu: Alpine 9833R Amp1: Nakamichi pa2004 Front: Zapco RH - 16.2

Rear: Only mid of cerwin vega v-mag 6.5 Mono:Rokford

p3001 Sub:Cerwin vega v-max 12

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=920019#post920019 למכירה rockford p3001

תמונות של המערכת שלי וההתקנה:

פורסם
אז ככה דבר ראשון תודה לכולם

דבר שני הרמקולים לא מנצלים את המגברים

דבר שלישי לנאקמיצ'י יש חיתוכים מעולים מגבר ברמה עולמית

והשילוב של הנאקמיצ'י עם האלפיין מעולה רק חבל שהמגברים לא מנוצלים

מתאם כזה מקורי עולה בסביבות ה 150-200 שקל ההתקנה לקחה המון זמן גם בגלל האיטום וגם בגלל הכיוונים של הרמקולים האחוריים מהנאקמיצ'י מ 7:30 בבוקר ועד 17:30 אחה"צ התקנה מעייפת

אני מרוצה ונהנה מהמערכת חבל על הזמןןןןןןן ולא בא לי בכלל לצאת מהאוטו

יום טוב לכולם

 

אה ועוד דבר למי ששאל לי יצא בעיקרון 9900 כולל האיטום ההתקנה החיוט והכל

רק שאני קניתי את רוב הדברים שיש לי באוטו מדברים מזדמנים בגלל זה יצא לי מחיר כזה בעיקרון המפרט הוא כזה:

נאקמיצ'י עולה היום 2400

מונו רוקפורד 1300 שקל הכי זול וכרגע המחירים שלהם עלו

סט קומפוננט קדמיים ואחוריים 3000 שקל

סאב 850 שקל

איטום 1300 שקל

ר"ד 3000 שקל

חיוט של סטינגר 3 rca עולה בסביבות ה 800 שקל תקנו אותי אם אני טועה

מתאם לרדיו דיסק 150 שקל

וכל זה לא כולל התקנה זה למי ששאל כמה עולה מערכת ברמה כזאת

אני שאלתי בקשר לעלות הסיפור.

בקשר לסטינגר תלוי איזה הסידרה. על איזה סידרה אתה מדבר?

סידרה של BULLET שלהם עולה 200 שקל לכבל RCA אחד.

פורסם

אני לא זוכר בדיוק את השם אבל זה כבל שזור... כזה שקוף והחוטים בפנים כסופים

 

ואל תשכח שזה סט של שלוש...

Hu: Alpine 9833R Amp1: Nakamichi pa2004 Front: Zapco RH - 16.2

Rear: Only mid of cerwin vega v-mag 6.5 Mono:Rokford

p3001 Sub:Cerwin vega v-max 12

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=920019#post920019 למכירה rockford p3001

תמונות של המערכת שלי וההתקנה:

×
×
  • תוכן חדש...